2013. február 24., vasárnap

2.évad 43.rész-Minden jó után jön valami rossz is..

Válaszok az előző részhez érkezett komikra.:
Dinaa L.:Késő este alvás előtt olvastam a komid,és ezen a kiherélésen elkezdtem szakadni xdd Igyekeztem felrakni.:D Kösziiii.:)* <3
Wiw.:Általában mindig az vagyok,szóval nem volt szokásom eddig mindig kiírni,hogy "hé,emberek zizi vagyok.!' xdd A Boginak mindig mindenben igaza van..:D De nagyon rövid lett,hogy érvényesült?! :oo :( Németes vagyok szóval magyarázhatsz nekem mindenféle "of course-ről" xd de mivel Googre a barátom,lefordítottam.:D Most is mikor válaszoltam neked már késő este volt,de fél kómásan is itt írogattam a komi választ.:D Mindig neked szoktam a leghosszabbat írni,mert itt elkezdünk dumálni xd Majd legközelebb te leszel az első.:)* A komid még mindig köszönetes.:) Hát..Igen már csak 16 rész.:( Most hülyének nézel ha azt mondom fogalmam sincs milyen Vivás izéről dumálsz? :oo Én is elismétlem,köszöni a rész,blog meg persze én is.:3 Bevallom őszintén,nem lennék képes kinyírni Harry-t.:D Halálra esetleg a blog végén számíthatsz,de akkor se biztos,csak abban az esetben ha én is ilyen Rómeó és Júlia féleségű befejezést írok..:D Ne depizz sokat,mert az nem szép dolog,én már csak tudom sajnos.:/ Igen is Kapitány,hozom amint tudom.:D Még egyszer köszii a komid :* <3
M.Réka.:Dehogy is,hogy lenne baj.Szeretek veled "őőőőő"-zni és "nagyon"-ozni.<3 Köszönöm.:) *-* Mindjárt megtudod mi lesz.;* <3
Hanna Cser.:Köszcsi,puszcsi.:* Ne szlengezd le ezt a beszédet,én mindig így beszélek,hogy "szupcsi-mupcsi" meg ilyenek,szóval csak nem szidni a dumám xdd :D Szerii van ám <3
Naomi Poleczki.:Remélem is..:) Köszönöm.:3 Azért olyan picurka már nem vagyok.:/ xd De én is téged,olyan mintha a nővérem lennél.<3

GRACE:
-Papa..-szólaltam meg alig hallható hangon mikor eltávolodtam Harrytől.
Ő csak lesújtotta a fejét,és egy "most nagyot csalódtam benned,kislányom" fejrázás után elindult visszafelé a szobájába.
Hazzára néztem majd apa után kezdtem futni.
-Kérlek hallgass meg..-lihegtem,hogy utolérjem mielőtt becsukja az ajtót.-Már nem az a kislány vagyok akire úgy vigyáztál mint a szemed fényére..Már felnőttem,kérlek értsd meg..-a fejemet lehajtottam,nem volt erőm a szemébe nézni.
-Tudom..-mondta ki ezt az egyetlen egy szócskát.Azt hittem befejezte a mondandóját ezért már indultam is volna szomorkásan vissza a szobámba azonban előtte még megfogta a kezem.-Nem akarom,hogy újra megbántsanak és összetörjék a szívedet kicsim..
-Harry nem olyan..
-Grace,drága egyetlen kislányom,olyan sokszor hallottam már ezt a mondatot a szádból..-apuval fogtuk magunkat és lesétáltunk a konyhába.-Kérsz forrócsokit?

HARRY:
Mikor Grace az apukája után futott úgy éreztem nekem is mennem kell velük..
A konyha ajtónál azonban megálltam és kíváncsi voltam mégis mivel indokolja Grace,hogy én más vagyok..
-De most komolyan is gondolom..Tanultam a hibáimból..Emlékszek még esti vigasztaló forrócsokijainkra..-leültek a bárpulthoz és komoly beszélgetésbe kezdtek.
-Úgy hasonlítasz anyádra..Ő is ugyan ilyen volt ennyi idősen..Gyönyörű,okos és...-itt befejezte Adam és a forró üdítőtől gőzölgő bögrét a lánya elé tolta.
-Itt mért fejezed be mindig?!-vonta kérdőre.
-És bátor..Bátor,mert nem törődtetek másokkal,csak mentetek a szívetek után..-fejezte be az elkezdett mondatát.
-Itt most a papára célzol,igazam van?-meg várt egy igenlő bólogatást majd folytatta.-Pár hónapja megkeresett az ügyvédje..A végrendeletről volt szó..
-Hogy mi?!Tudtam,hogy ez az ügy még nincs lezárva..Hihetetlen,hogy évek után is képes ekkora port kavarni az öreg Clark..
-Szeretlek Apa..-vette kezdetét egy apa-lánya ölelés.

-Én is téged Kincsem..Olyan nehéz belegondolni,hogy nem rég még esti mesét kellett neked olvasnom anélkül még elaludni se voltál hajlandó,most meg..-a nosztalgia itt sem maradhatott el.
-Egyet jól jegyezz meg örökre a te kis,kis lányod leszek,ezen nem változtathat senki sem..
-Most pedig menj keresd meg a hercegedet.-Grace egy puszit nyomott az apukája fejére majd indult is.-De aludni ám az éjszaka,nem mást csinálni.!-tette hozzá még Adam amin a barátnőm kicsit elröhögte magát és bevallom én is.
-Te itt?-kérdezte Grac mikor az ajtóba találkoztunk.
-Szóval..Igen itt..Gondoltam lejövök hozzád és itt megvárlak..-adtam a választ,közbe pedig a tarkómat kezdtem vakarni.
-Ja,okés.-válaszolta mosolygva.
-És,szeretnéd ha én is mesélnék neked egy esti mesét?!-vettettem egy csábost mosolyt felé.
-Lehet róla szó..De Happy Andre végződjön ám.!-kacsintott rám.
-Meg lesz...-mondtam majd igyekeztem felemelni.
-Ne merészeld.!-hangzott  a szájából a kijelentés azonban már túl késő volt,villám sebességgel haladtam fel vele a szobájába,közbe pedig Grace száját apróbb sikolyok hagyták el.-Tegyél már le.!-üvöltötte mire az ágyon végezte.
-Kérésed számomra parancs Királylány..-én is beugrottam melléje és a nyakát kezdtem csókolgatni majd szívogatni.
-Ezt nevezed te mesélésnek?!-kérdezte huncutan.
-Ez a Styles féleségű mese..Nem könyvből olvasom ha nem megmutatom mennyire szeretlek..-meséltem el az új fajta találmányomat.
-Erről még nem is hallottam.Minden csók egy betűt takar?Mert akkor találj ki valami jó hosszú mesét..-kezdett kuncogásba.-Most pedig megmutatom neked a Horras féle hazugság vizsgálatot.Még kiskoromba anyu tanította,hogy megóvjon pár  csalódástól.
-Állok elébe.-mondtam mosolyogva,majd Grace felült az ágyra és én is követtem a példáját.
-Nézd mélyen a szemembe,és mond,hogy szeretsz.-adta az utasítást.
-Szeretlek.-teljesítettem a kérést.
-Nem hazudtál..Ha hazudnál kitágulnának a pupilláid..
-Anyukád okos nő..Feltalált egy igazi találmányt.-nevettem el magamat.
-Tudod,mikor már ezredszerre verik át a férfiak,akkor már nem nehéz rájönni erre a dologra..De nehogy tovább add ezt a családi titkot,psszt..-tette az ujját a szája elé.
-Meg fogom tartani.-adtam egy puszit az arcára amiből apróbb csókcsata vált ki..
******

*Pár nappal később*:
GRACE:
Boldog voltam,hogy pár napot itt Magyarországon,a családom körébe lehettem,de mégis hiányzott az a hatalmas nagy nyüzsgés amit Londonban szoktam..
A Louis viccein való nevetés,Niall evészetének sokaságán elgondolkozni,Liam nyugodtságának hallgatása és Zayn hajának belövésének nézése..Meg persze ne felejtkezzünk el Lucy,Eleanor,Danielle és a Perrievel töltött időkről,beszélgetésekről..
Ezek mind kimaradtak belőlem ezen a héten..Azonban kaptam helyette egy óvó,védő apát és anyát.
De Harry mindig ott volt velem,végig mellettem állt és fogta a kezem..
-Drágám,siess már mert lekéssük a gépet..-idegeskedtem.
Szokásoshoz híven ma is egy korai forró augusztusi nap volt ami átlagosnak tűnt,azonban még sem volt az egyáltalán nem,ami a nap végén derült ki..
Sietnünk kellett,hogy elérjük a reggeli repülőgépet,mivel Hazzának amint Londonba érünk rögtön sietnie kell egy pár napig húzódó koncertre,ahova nem tarthatok vele.
-Indulhatunk is..De egy gyors képet még muszáj készítenünk,valahogy meg kell örökítenem a családodnál töltött időt.-erősködött.
-Neked fontosabb egy kép mint,hogy le ne késsél egy koncertet?Inkább erre nem kell válaszolni.-nevettem el magamat.
Majd a házunk előtt még elkészült a kért fénykép amit Hazza azonnal fel is töltött Twitter-re "I miss Hungary" címmel.

Mielőtt azonban beszálltunk volna a minket reptérre szállító taxiba  apa súgott még valamit Harry fülébe aminek a tartalmát egyikőjük sem akarta velem tudatni.
-Szívem,még mindig úgy gondolod,hogy miattam fogjuk lekésni ezt a járatot?-vágott vissza a barátom mikor éppenséggel szaladtunk,mert előtte rengeteg időt töltöttem el azzal,hogy a cipőm sarka kitört.
-Tudod,én se igazán így terveztem,hogy a kezembe szaladok egy cipővel.!-tudattam vele.
Szerencsénkre pont elértük a repülőgépet még a felszállása előtt,amihez nem kellett volna sok időt várnunk..
Azonban csak később fogalmazódott meg bennem az,hogy bárcsak ne így történt volna..
Elfoglaltuk a helyünket és ettől kezdve történt pár kínosan csendes perc avagy óra..
Ilyenkor néha elbizonytalanodok azon,hogy mi mégis mennyire illünk össze..
-És mikor indultok majd?-törtem meg a csendet az utazás vége felé.
-Késő délután fele indulunk.Majd hívlak ha odaértünk.-mosolygott felém,amit viszonoztam azonban belülről volt egy olyan érzésem ez a mostani mosolyom nem az igazi..
****
Nem sokkal később már otthon találtam magamat amint Hazzától búcsúzkodok.
-Jó kisfiú legyél ám..-cirógattam meg a pofiját.
-Nagyon fogsz hiányozni..-ölelt át szorosan.
A búcsúzkodásunk kicsit érzelgőssé vált,olyanná amilyen még nem igazán volt a mi kis rövid történelmünkben.
-Harry,mennünk kéne.!-szólt oda hozzánk Liam,aminek hatására eleresztett a barátom.
-Majd ha odaértünk hívlak,szeretlek Hercegnőm..-köszönt el,és nagy nehezen eleresztette a kezemet is amit erős szorításba tartott.
A szememből kigördült egy könnycsepp amit ráfogtam arra,hogy azért történt mert fura lesz nélküle ez a pár nap ennyi együtt töltött idő után..
Bementem a házba és legörnyedtem a sarokba majd egy dobozkát vettem elő,ami tele volt emlékekkel.A kezembe akadt a Harrytől kapott kettétört szíves nyaklánc amit a nyakamra láncoltam.Régebben mindig ott ékeskedett,azonban mióta egyszer eltört,akkor elhelyeztem erre a biztos helyre..
A fényképeken is végig tekingettem egyenként,ami bele telt pár órába.
Kicsit később unaloműzés képen odaültem a laptopom elé.
Igyekeztem fellépni egy közösségi portálra mikor egy videó hívás felkérésem akadt.Csak már kíváncsiságból is,hogy ki lehet a titkos idegen,rámentem az "elfogad" gombra.
Meglepődtem mikor Harry általam is imádott buksija jelent meg a képernyőn.


-Harry.!-ordítottam bele a mikrofonba mikor megláttam.
-Bocsáss meg,hogy még csak most adok életjelet,de gondoltam így sokkal romantikusabb mintha telefonba tenném.-hallottam meg a hangját.A vonal kicsit akadozott de ez abba a pillanatba cseppet sem idegesített.
Beszélgettünk vagy már fél órája mikor egy hang szólt ki Harryhez,hogy mennie kell.
Nem ismertem a hang forrását,de abban a pillanatban nem is igazán érdekelt ki is volt az.
-Most mennem kell..-vágott szomorú kiskutya pofit.

-Szeretlek,szia.-küldtem neki lég puszit majd azt vettem észre,hogy Hazza ki is lépett a beszélgetésünkből.
Boldog voltam,hogy ő legalább ilyenkor is gondol rám.Azonban tartja a mondás minden rossz után jön valami jó,hát minden jó után is valami rossz..Ez akkor bizonyosult be mikor a telefonomra egy eléggé pikáns üzenet érkezett aminek hatására összetört bennem az egész világ.. 

Megpróbálok sietni a kövivel,nem úgy mint most tettem,hanem sokkal villám sebességgel gyorsabban.:) Komizzatok,puszii.:*

4 megjegyzés:

  1. Grr. :$$ valaki huncutkodni akar vele.:D Mégsem herélték ki. :cc:D Várom a kövit :DD <3

    VálaszTörlés
  2. Neee már. Miért kell szét baszni (bocs a kifejezésem miatt) a boldogságot??? Miért??? Most sírok és nevetek egyszere mivel a felismerés belém könyökölt. Én is ezt csinálom a blogomnál... Mindig megkeserítem valahogy azt a kis nem létező életűketXD.
    Nem tudom elkezted-e de én még mindig reménykedek benne hogy egyszer majd írsz egy véleményt a blogomról, lehetőleg az éretségim előtt.
    Köszke.

    VálaszTörlés
  3. Itt is vagyok;D Most nem írok egy kisregényt mert aludni kell:DMiért???Miért kellet esküszöm ha gondolattal ölni lehetne te már hallott lennén vagy nem tudok jobbat.Összetépnélek kicsi darabokra minden egyes kis darabot megölelgetnék majd összeraknálak;DOké bepöröögtem:DDMajd facen írok egy kisregényt és elmondom azt a Vivás izét is ;DAdom amit Hanna írt és én sem tudtam volna szebben fogalmazni:DDDakkor most gyorsan leírom a véleményem és csicsikálok..:Nah akkor a miért már megvolt akkor eleje imádatos de a vége az fhooo főleg az utolsó mondat odabaszott(mondtam).Olyan idegbe jöttem hogy az ágyat szabályosan megfejeltemXDDAnyám nem tudta hogy mi bajom van és apumtól megkérdezte,hogy én tényleg az ő lányuk vagyuk??Szépen feleltem rá de az más téma.Akkor vissza a részhez.Mi lesz most de kajak remélem csak egy P.S. kép...mert ha nem már a falat fogom megfejelni.....jó tudom fejelős kedvembe vagyok szóval most megkérhetsz hogy kit fejeljek meg......Akkor megint vissza a részhez.Az a apa lánya beszélgetés nagyon pacsker(cuki)*.*Harry is az meg minden de mint már mondtam a vége odabaszot;DŐszinte leszek 6-szor! elolvastam a részt mire teljes lett a feldolgozotság(egyáltalán van ilyen szó??O.o)Egyszerűen a végét nem tudtam felfogni.....Oké kisregényt írtam:DDSikerült és a válaszodra válaszoljak nagyjából:Igen én is észre vettem,hogy nekem írsz a legtöbbet és álltalában neked is én írok legtöbbet;DSok blognál megbánom,hogy beleolvastam meg,hogy komizok de itt nem sőt....még örülök is neki.Oké nem fárasztalak további jó éjt és újra kisregény pipa;DDDD

    VálaszTörlés
  4. NAGYON jóó lett :)) siess a kövivel vároom:)) <3

    VálaszTörlés