2013. április 1., hétfő

Megint nem rész.!

Tényleg sajnálom,hogy mindig csak ilyen "Nem részekkel" jelentkezek de most már elkezdtem egyre többet foglalkozni a következő blogommal.És mivel az előző annyira nem érkeztek (Hannáén kívül,amit köszönök neki<3) visszajelzések,ezért kigondoltam még egyet.Ide mindkettőt az előzőt és az újat is leírom,kíváncsi vagyok szerintetek melyik lenne jobb:)

1.:A történet Ronnie és Louis nem mindennapi kapcsolatáról szól. Mindketten csalódtak előző partnereikben,és elhatározzák féltékennyé teszik őket azzal,hogy egymással mutatkoznak.Azonban
később a túl sok találkozásnak,beszélgetésnek meg is lesz a kára mivel lehetséges kezdenek többet is érezni egymás iránt mint két cinkos társnál szokás..

2.:Savannah már kiskora óta Londonban él a gazdag körzetben.Azonban szülei rangi és anyagi helyzete végett soha sem volt egy átlagos élete.Nem élhette ki a gyerekálmait,és nem tudhatta meg milyen szerelmesnek lenni..Minden 2010-ben változik meg mikor szeretett dadája kiszökteti a lányt két hétre a külvárosba.Összeismerkedik egy fiúval,aki megtanítja neki mégis hogyan is kell élni az életet.A két fiatal rögtön egymásba szeret,azonban mikor letelik az idő el kell válniuk egymástól,és nem hisznek benne,hogy valaha is látni fogják egymást..A történet 2013-ban folytatódik mikor megtörténik az újbóli találkozás.Addigra azonban minden megváltozik a hős szerelmes srác híres énekes lett és igyekszik megmutatni a White családnak,hogy lássák már ő is valaki és nem csak az a senki akit még anno elkergettek a lány körül..

Akkor itt mindkettő ötlet,aztán lehet választani.De magamat ismerve képes vagyok egy harmadikat is kitalálni.A Louis-os is csak fésülködés közbe mindenféle gondolkodás nélkül ugrott be xd Ennyit szerettem volna csak,sziasztok:*

9 megjegyzés:

  1. Hát..Tetszik mind a 2 de szerintem a Savannah jobb;DNem tudom miért de az jobban megfogott..Tetszik mind a 2 de mondom az jobban megfogott;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát..szerintem a Savannah-as is lesz,mert az volt az első ötletem és azt jobban is megtudnám írni:D

      Törlés
  2. Nekem személy szerint a Savannahs jobban tetszene mert annak különlegesebb a története és engem is jobban megfogott mint az első és különlegesebb is!! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Az elsőőő :)) bár a második is nagyon teszik :D
    Fuuu nem tudom lehet mindkettőt választani.?? xdd :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet,de akkor nem igazán tudsz segíteni xd Szerintem a második lesz:)

      Törlés
  5. Én nekem mindegy. Akár mit írsz az csak jó lehet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon aranyos volt:$ de azért nem igaz..:) és ilyen remek olvasók nélkül mint ti nem lenne ugyan az és fele ennyire nem menne az írás.köszönöm a sok biztatást és dicséretet<3

      Törlés