2013. január 10., csütörtök

2.évad 33.rész-Még nem lehet vége..Így,nem..

Válaszok az előző részhez érkezett komikra.:
G.Tekla.:Örülök,hogy tetszett.:) Kösziii.:$ <3
Dinaa L.:Ez aranyos volt.:$ Remélem most maradsz és nem tűnsz el újra.<3 :*
Wiw.:Köszönöm kommentedet.:) Szépen leírtad mi is történ veled abba a pár percbe míg elolvastad xd <3
Naomi.:Nem lehet mindig a happy,az életben is rengeteg depi van,és legalább egy kicsit valósághűnek akarom megírni.:) Majd lesz happy és akkor te is az leszel.:) <3

GRACE:
-Ne csinálj hülyeségeket amit megbánhatsz..Nem fogsz ilyet mondani sem tenni..És én se lennék olyan buta,hogy bele is mennék..Nem megyek vissza New Yorba..Itt fogok maradni Londonba,és végig fogod nézni,hogy egyik napról a másikra elfelejtelek..Másokkal fogsz látni amivel annyi keserűséget fogok hozni az életedbe mint te az enyémbe..-néztem mélyen abba a smaragdzöld szempárba.
-Vissza foglak hódítani.!-jelentette ki határozottan.
-Kétlem,én már nem egy kisfiút hanem egy igaz férfit keresek..-léptem egy lépést közelebb hozzá és a haját csavargattam,amitől talán kissé megzavarodott.-Nézz magadba és döntsd el te mégis melyik vagy..
-Akit te keresel..-suttogta el a levegő után kapálózva.
-Talán régebben igen,de most már nem..Most figyeld meg..Mikor itt vagyok előtted érzem nehezen állod meg,hogy meg ne csókolj vagy esetleg az ágyadba ne cipelj.Mikor pedig beletúrok a hajadba felizgulsz és gyengéden nyögdécselsz..Nincs igazam?-kérdeztem majd a kezemet végig simítottam az arcán.
Éreztem nagyon fáj neki a szavaim és talán ezt is akartam elérni velük,hogy szenvedjen..
Mégsem éreztem jobban magam.Próbáltam átadni adni számára a bennem lévő keserűség amit neki köszönhetek,de talán csak még jobban összetört a szívem mikor a számat azok a bizonyos mondatok hagyták el.
-És most azt várod,hogy megcsókoljalak,a karjaimba tartsalak,és a nyelvemmel a szádba suttogjam mennyire szeretlek..Majd a a gyenge pontodhoz érjek és gyengéd érintéseim és bársonyos szavaim miatt a mennybe érezd magadat..-írta le a bennem keringő dolgokat.
-Felejtsd el.!Az lesz mindkettőnknek a legjobb..-suttogtam  a fülébe.
-Ez olyan mintha azt mondaná valaki,hogy felejtsem el a szivárványt mert az is csak a szomorú dologként emlegetett eső után van..-említett egy hasonlatot amiről rögtön a mi kapcsolatunk jutott az eszembe.
Ott is rengeteg fordulópont volt,és a végén bekövetkezett egy ami végzetesnek tűnik..És nálunk nem fog már jönni semmi féle csoda..
-Ez nem minden esetben van így..Néha a szivárvány el marad..-tudtam ő is ránk célozgatott ez a példa alatt.
-Igaz..De néha fényesebben ragyog mint valaha..
-Csókolj meg.!-jelentettem ki határozottan.
Ő nem tétovázott rögtön a lényegre tört.Szánk apró csatát vívtak egymás ellen,azonban végül ő nyert.
Csak akkor eresztett el mikor már mindkettőknél elfogyott a levegő.
Én ez után el is indultam ott hagyni őt.
-Mire volt ez jó?!-ordította utánam.
-Nekem nem jelentett semmit.Neked azonban igen,és így örökre a fejedbe fogod vésni ki is az a Grace Horras..-adtam a választ majd rákacsintottam búcsú ként.
Rosszul éreztem magamat azért,hogy így kell viselkednem azzal akit a világon a legjobban szeretek..

HARRY:
Éreztem volt pár fordulópont amikor már a megbocsátás határán állt,azonban az elveit még sem adta fel..
De ez még csak egy átmeneti állás..
-Kezdetnek nem is olyan rossz.-dobtam fel majd kaptam el a kezemben lévő gyűrűt amit nem mutattam fel neki.
Lehet ha megteszem most minden más lenne..
A szememre helyeztem egy napszemüveget az esernyővel pedig próbáltam felismerhetetlenné válni,nem volt kedvem válaszolgatni olyas féle kérdésekre mégis mi van velem és Gracevel.
Mivel tudom a sajtó már ezt próbálja kiboncolgatni.
Egy stand előtt meg is álltam és megvettem egy napilapot ahol mi álltunk a címlapon ketten.:
"Az újdonsült álompárnak Garrynek,vége.."

Érdekelt mégis milyen újabb hazugságokat találtak ezért az eladó kezébe csúsztattam pár dollárt majd leültem egy közeli parkba olvasni.
Kinyitottam a pletykalapot és körülbelül a felénél találtam meg a cikket ami rólunk szólt.:


"Harry Styles újra szingi?Ezt rebesgetik manapság.A hódító talán megunta a társas életet ami pár szabállyal jár amit neki nehéz betartani avagy más a szakítás okozója?Kérdéseinkre egyik fél se kívánt nyilatkozni.Ez az egész szétválós dolog egy ideig mindenki számára kérdés volt igaz -e,vagy csak egy rossz indulatú pletyka..
Erre akkor kaptunk választ mikor az énekes megváltoztatta kapcsolati státuszát,miszerint egyedülálló.
Tehát hölgyeim szabad a pálya mivel az énekes immár szabad préda.!
Azonban a szakítást kissé kielemezve rá kellett jönnünk valami oknak kell csak lennie a hirtelen egyedüllétnek.
Harry és Grace életében tavaly volt már egy kis búcsú ami háromnegyed évet váratott,azonban újra együtt mutatkoztak és bevallották mindent megpróbálnak előröl kezdeni.A One Direction frontembere hatalmas nőcsábász tehát nem lenne nagy meglepetés ha a fő ok egy kisebb kalandja afféle afférja lenne.
Egyesek szerint feltűnt az egyik ex barátnő is a régmúltba,aki ki is válthatta a végleges "vége" szót kettőjük között.Azonban ezek mind csak találgatások,amik mögött a válasz lapul.Egy biztos Garrynek vége,avagy bekövetkezik egy fajta szünet ami után következik az újabb egymásra találás.Remélhetőleg az utolsóról van szó..

Volt hozzá csatolva egy közös kép is..Milyen boldogok voltunk akkor..Akkor még nem állt közénk semmi akadály..Életem legboldogabb időszaka volt..És érzem ennek még nem lehet vége..Így legalább is nem..
Mikor elolvastam az újságot akkor jöttem rá Grace mennyi mindent áldozott is felértem..A szabadságát,és jobban mondva az életét is amit megváltoztattam..Mennyi szenvedés érhette mikor mindenhol azt olvasta ezzel meg azzal hoztak össze..Az utálkozó néhol fenyegető üzenetek amik neki érkeztek..
Fájt.Nagyon fájt,hogy megbántottam..
Tudom egy ideig legalább nem fog megbocsátani,de azért valamit mégis kell tennem ez ügyben.
Berohantam a parkba lévő virágárushoz ahol vettem egy száll vörös rózsát..Ez illik hozzá legjobban.
Éreztem most vagy soha..Nem volt időm taxit hívni ezért felszálltam egy közelembe lévő piros robogóra.
-Hééé.!-ordított utánam a tulajdonosa.
-Visszahozom ígérem.!-kiabáltam vissza majd bele is hajtottam a gázba.

Grace házáig meg sem álltam..A forgalmat kikerülve értem el hozzá..

GRACE:
Az arcomról hamar lefagyott a mosoly amit Hazza előtt akartam tettetni.
A napokba vagyis ma előkerült nálam újra egy kis füzet,az úgy nevezett naplóm..

Régebben mindig megnyugodtam,hogy leírhattam mi is a bánatom,reméltem ez most is be fog válni.
Elővettem az ilyenkor úgy nevezett varázsceruzámat és írtam a lapokra azt ami a szívemet bántotta..

"Kedves naplóm:
Fura ez az érzés már oly régóta nem írtam ilyen féle életkönyvet..És már hiányzik is..Az életem éppen most vett egy 90 fokos fordulatot..Ez alatt azt értem szakítottam Harryvel..Végleg..
Azt hittem most minden más lesz,de nem ő megint..Ezelőtt azzal a szőke barbie babával most pedig Felicityvel csinálta ugyan azt..Akkor figyelmeztettem még egyszer ilyet ne csináljon mert örökre elveszít..Ő úgy látszik ezt elfelejtette..Az alatt az 1 év alatt amíg nem számoltam be neked az életemről rengeteg dolog történt.Szinte minden napomon történt valami..Amit azonban most nem fogok egyenként leírni.Annyi elég lesz elég változatos életem volt..Most egy ideig még érkeznek majd felém a kérdések:Mégis miért szakítottam Hazzával?Aztán majd visszatér remélhetőleg a régi normális életem,ahol körülbelül minden napom ugyan úgy telt.
Nah de visszatérve a jelenre..Harry megkért legyek a felesége,vagyis szerintem nem úgy értette csak egy feltételezésként de akkor is..A szívem összeszorult,azonban elutasítottam..Pedig ajh,olyan aranyos volt..Régebben mindig csak jártunk összenőve,mint herceg meg a nője..Ki csókjára várt..Azonban ez most megváltozott..Hiányozni fognak ezek az idők nagyon de nagyon..Azt hittem a sírig fog tartani ez az őrült tánc..Azonban tévedtem..."

Ekkor letettem a kezemből a ceruzát és igyekeztem elrejteni biztos helyre a titkos naplót ami még csak egy füzet ami egy emlékemet őrzi..
Csöngettek ezért csak gyors bedobtam a szekrény mélyére és lesiettem.
Többször is nyomkodta az illető a csengőt,amiből úgy látszott eléggé sietős kedvébe van valaki.
Kinyitottam az ajtót és meglepődtem mégis kiált kint a külvilágba rám várva..

Remélem tetszik.:) Szokásos 3 komi után hozom a kövi részt.:*

4 megjegyzés:

  1. Ajh, de...sifjoire j gherghreghkjghghfewő ghőehgwhf rgrg... Most nagyon lesokkoltam..:( Kövit!!

    VálaszTörlés
  2. nemtűnök el mostantól ! (remélem a félévi után sem c': ).. Hazza vissza fogja hódítani, vissza kell hogy hódítsa ! :DD várom a kövit ! :DD

    VálaszTörlés
  3. Muszáj lesz Harrynek visszaszereznie Gracet!! Nagyon nagyon jó és fordulatos amit imádok még mindig!! ^^ Gyorsan kövit! :))

    VálaszTörlés
  4. Kérek még!
    Egy napon keresztül olvastam.
    Ha van kedved nézz be hozzám!

    VálaszTörlés