2013. január 27., vasárnap

2.évad 38.rész-Hello,szia Magyarország..

Válaszok az előző részhez érkezett komikra.:
Naomi.:Majd egyszer..Hiszek neked mivel egyszer már szakállat is növesztettel miattam xd De majd meglátod kell -e fonnod.:D <3
Dinaa.:Nem tudtam jobbat kitalálni,hogy ki legyen.:/ De a komira a választ akkor írtam mikor bejelöltelek pont,szóval nem szólni be xd <3
Hanna.:Drága Hanna tudatom veled,én nem vagyok annyira perverz,hogy folyton olyanról írjak xdd Erről a tökéletes szóról,az "Irresistible" számuk jutott eszembe,amit imádok meg persze téged is.<3 Ja,amúgy köszönöm a komid.:$ <3
Wiw.:Hello-belló.*-* Egyszóval ami a szíveden az a szádon..Ne beszélj vissza anyudnak nem szép szokás..(Pont én mondom amúgy aki ugyan ezt csinálja xd ) Most mondok neked valamit:Visszajelöltek.:D Köszi és ne aggódj,mindjárt megtudod mi lesz.:) Hi-hi hidd el én elég kitartó vagyok..<3
M.Réka.:Lehetséges,hogy az lesz,lehet,hogy nem.:$ Bejelöltelek.:) Értem én.:D <3

GRACE:
Fel le mászkáltam a szobámba a fejemet fogva.
Nem értettem ezt az egészet,a naptár,hogy mégis miért vagyok itt egyedül..
Hazza ilyenkor még jócskán szokta húzni a lóbőrt,de most nincs itt..
A fürdő felé vettem az irányt,hogy egy pillanat alatt rendbe hozzam magam és indulhassak is a keresésére.
A tükörbe néztem és magamat láttam kócosan,sápadtan és teljesen természetesen..
Mindig is utáltam ha ez a látvány fogadott..Talán nem tudtam elfogadni sohasem magamat..
A kezemmel az ott lévő asztalra támaszkodtam,lehajtottam a fejemet és behunytam a szememet.
A vállamat valaki megfogta és hátulról átölelt.Nem mertem odanézni mégis ki az..
Egy ideig csak álltunk így és akkor kinyitottam a szememet és a tükörbe néztem ahol pontosan láttam ki is áll ott mögöttem.
-Harry.!-borultam kikönnyezve a nyakába.
-Valami baj van kicsim?-kérdezte,mivel nem értette a helyzetet.
-Azt hittem,hogy..Nem,ez nem számít,lényeg,hogy itt vagy velem..-mondtam végül mosolyogva.
-Tudod,hogy én mindig ott vagyok melletted.Csak kicsit kimentem levegőzni és olyan aranyosan aludtál nem volt szívem felébreszteni téged..Amúgy láttam ám a naptáradban,hogy egy szívvel be van karikázva a szülinapom..-csillant fel a szeme.
-Szóval te fordítottad el?
-Igen,remélem nem baj..-vett fel egy aranyos nézést.
-Dehogyis..-ölelt át szorosan.-Azt hiszem most gyorsan átöltözök és elkészülök,és mehetünk le reggelizni,okés?
-Rendben.De te is tudod,természetesen a legjobb..-célzott arra,hogy tartsak olyan napot ahol egy deka smink nincs rajtam.Ez olyan mintha tőle azt kérnék egyenesítse ki a haját.
Ismét a tükörre vetettem a szemem,és átgondoltam azt amit mondott az imént.
Majd a szekrényemhez futottam és kivettem pár lazább típusú ruhát ami nem sokkal később rajtam termett.

A zsebembe helyeztem a telefonom és szaladtam is le a konyhába.
-Anya,apa?!-kérdeztem mivel csak Hazzát találtam.
-Elmentek vásárolni és megkértek,adjam át,hogy puszilnak,szóval gyere csak ide..-legyezgetett a kezével felé.
Mikor odaértem a számra nyomott egy csókot,utána én pedig felemeltem a fejemet és felnéztem rá.
-Szó szerint átadtad azt a puszit.-nevettem el magamat.
-Én komolyan veszem,ha megkérnek valamire..
-Ismerlek már egy ideje,nem kell bemutatnod magadat.Most pedig evésre fel,mivel korog a pocim.-simítottam körbe az említett testrészen.
Az asztalon a tányérokon palacsinta volt juhar sziruppal.
Mikor még kicsi voltam mindig ez volt a reggelim,mivel mindig kikönyörögtem anyunál.
És mikor tavaly elmentem Londonba,valahogy leszoktam róla,és azóta nem is ettem ilyet..

-Most úgy érzem magam mint régebben..Csak akkor még a macis pizsimbe,és a rózsaszín mamuszomba szoktam reggelente csoszogni a házban..-elevenítettem fel régi szokásaimat.
-Hogy lehet,hogy nem ismertelek még akkor?!
-Nem voltál jókor jó helyen.-kacsintottam rá,majd megkezdtük az evészetet.-Mit gondolsz mit kéne ma csinálni?Azt ne mond kérlek..-mondtam mikor már beszédre nyitotta a száját.
-Amit te szeretnél..
-Ugye tudod,hogy ebből most plázázás lesz ha rám bízod?!-tudattam vele mire ő csak bólogatott.
-Rendben..De Grace szeretném úgy érezni magam mint ha csak egy átlagos srác lennék..Szóval érted..Ugye nem baj?-ezzel azt akarta tudatni velem,hogy nem szeretné felfedni a kilétét..
-Megértem..Akkor vegyél fel valami pulcsit meg napszemüveget..
-Imádlak.-nyomott egy puszit a fejemre és felszaladt a szobámba.
***
Nem sokkal később a centrumba találtuk magunkat.
És az ott lévő boltokat jártuk sorról sorra.
Harry kezébe volt a rengeteg szatyor ami nekem volt köszönhető.
-Mondtam már,hogy imádok veled vásárolni?-kérdeztem mosolyogva.
-Én pedig mondtam már,hogy imádom nézni ahogy ruhákat próbálsz?!De esetleg ide is benézhetnénk..-vetett egy perverz mosolyt.Majd mikor egy fehérnemű bolt előbb mentünk felcsillantak a szemei.
Mivel már ezer boltot végig járt miattam,ezért úgy gondoltam hajlok a kérésére.
-Ha ennyire szeretnéd.-nevettem el magamat.Majd már nyitotta ki is előttem a bolt ajtaját.
Hazza eléggé csak bámulni kezdett a sorok között.Úgy gondoltam most kicsit magára hagyom a nézelődésébe.
Mikor visszatértem mellé azt láttam a kosarat tele rakta mindenféle színű és méretű melltartóval és hozzátartozójával.
-Drágám,ha szabad kérdeznem,te ezeket mégis kinek szánod?-kérdeztem a kosárra mutatva tág szemekkel.
-Nem bírtam eldönteni,hogy a rózsaszín,a fekete,a sárga vagy a lila mutatna rajtad jobban,ezért beraktam mind.De gyere elkísérlek próbálni.-húzta a kezemet a fülke felé.
-Istenem segíts meg..-motyogtam magamban szerencsére Hazz nem értette.
Mikor végre kiléptem abból a boltból kifújtam magamból a bennem gyülekező nagy levegőt.
-Most már elmondhatom én is.Imádok veled vásárolni.-fordított maga felé és a derekamat átölelte.
Én csak elmosolyodtam ezen.
Nem törődtem a körülöttünk lévő világgal és zajokkal csak azokba a gyönyörű nagy zöld szemekbe bírtam nézni.
-Azt hiszem ez nem kell ide.-mondta majd lekapta magáról a szemüveget.

-De akkor felfognak ismerni..
-Nem fogom titkolni,hogy életem szerelmével vagyok..-mondta mire beletörődtem.
Nagyon jól estek a szavai..
Beleszoktam az angol nyelve.Így egy kicsit sem zavart,hogy Magyarországon is így kell beszélnem Hazza végett..
Mikor végeztünk a vásárolgatással a közelbe kezdtünk el mászkálni.
Odamentünk egy kúthoz és belenéztünk.
-A legenda szerint ha beledobsz egy érmét és kívánsz akkor a kívánság valóra válik.-meséltem el.
Fogta és beledobott pár centet,majd erősen lehunyta a szemét és mosolyogva kívánt egyet.
Sosem értettem,hogy bír annyit mosolyogni..
-Kívántál?-szegeztem rá a tekintetemet mikor már indulásra kész volt,ő erre csak bólogatott.
Ezek után még járkáltunk a városba,és etettünk kacsákat is aminek az lett a vége,hogy mindketten a vízben landoltunk.De ez abba a pillanatba nem számított,mert akkor minden olyan bűbájos volt,pedig máskor ilyenkor már ölni tudtam volna.
Este felé tértünk csak haza.
Én rögtön bezuhantam az ágyba.
-Nincs kedved együtt fürdeni?-kérdezte az arcán egy kaján mosollyal.
-Most szerintem nem élek ezzel a lehetőséggel,de csak menj nyugodtan.-nem kellett neki két szó indult is a fürdő felé.
Én addig egy pillanatra gondoltam felnézek twitterre.
Ahol ez a kiírás fogadott.: 
@harry_styles
I love Hungary.xx
-Szóval szereted Magyarországot édes?Ennek örülök..-magyaráztam magamba.
Ő épp ekkor jött ki a fürdőből a testén egy törölközőbe csavarva.
-Grace,nem szeretnéd ma valamelyik jövevényt kipróbálni?!-csillantak fel a szemei.
-Minek ha úgyis a földön végeznék.-mondtam majd szorosan elé léptem,és megcsókoltam.
Nem kellett több neki,rögtön az ágyon végeztem..
-Azt hiszem teljesülni fog a kívánságom..-mondta mire kezdtem felfogni mit is kívánt ez a perverz disznó..

Kicsit rövid,de se baj,nem tudom mikor tudom hozni a köviit.:( De 3 komi a határ még mindig.:)

7 megjegyzés:

  1. IMÁDOM a részt és téged is :$$$<33Mit ne mondjak nem kicsit féltem,hogy tényleg álmodta az egészet.Ne tudd meg mekkora kő esett le rólam mikor olvastam,hogy csak Harry nézegette a naptárat:DDD Én is mondok valamit:láttam,hogy vissza igazoltál:DDJah és ha jól látom én vagyok az első komizó ez most számomra megtiszteltetés:DDDÉs végezetül ahogy tudod hozd a részt:DDDD<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozzá teszem az ellenőrző kód vagy mi az istenbe a szám 69 volt:DDDÉs igen én nagyon perverz vagyok:DD

      Törlés
  2. jójó. :D meg sem szólaltam :D Hazzával jó vásárolni :D egyszer majd kipróbáljuk :D <3

    VálaszTörlés
  3. Jeee!
    Perverzio!!!
    Bocsi csak kicsit felpörögtem, làttod ezt hozza ki belőlem a blogod.

    VálaszTörlés
  4. Gracee :) Mint mindig most is nagyon jó :) nagyon örülök, hogy megismertlek :))) imádom <333 siess a kövivel amennyire csak tudsz :) <3

    VálaszTörlés
  5. Imááádom <33 csak ugy mint az összes többi részt is :D amugy nagyon örülök hogy tényleg nem csak álmodta :)

    VálaszTörlés