2013. január 23., szerda

2.évad 37.rész-Szerelmem..

Válaszok az előző részhez érkezett komikra.:
Dinaa L.:Mindjárt megtudod és köszii.;) Azért nem halt meg senki ezért nem kell részvétet nyilvánítani,de köszi jól esik.:) Bár így belegondolva nem is tudom mit vártam tőle..Okés bejelöltelek.:) <3
Wiw.:Kökiiiii.*-* Mit csináltál te lány,hogy eltiltottak?! xd Hi-hi nálam ilyen féle bünti még sosem volt,mert úgy sem tartanám be.:D Megmutatom én neki,de nem hiszem,hogy változtatna is bármit a helyzeten vagy esetleg felfigyelne rám.. <3
Hanna Cser.:Ezt mondod vagy kérdezed?! oO De azért köszönöm.:$ Tényleg szuper?! :) Hát ,ez hosszú történet..De röviden megpróbálom elmagyarázni..Néha rám jön ilyen alvás zavar féleség,és nyáron is volt azt hiszem..Nálam ez azt jelenti,hogy nem tudok elaludni,meg más egyéb de azt most inkább nem részletezem..És akkor rengeteget gondolkodtam ilyen blog ötleteken meg minden..És szeptemberbe elkezdtem olvasni az egyik barátnőm blogját és így tök szupii dolognak tartottam és ezért én is el kezdtem írni,több kevesebb sikerrel egy szeptember 13.-ai csütörtöki napon.*-* És még mindig írom és írom..:) Meg hát az is rá vett,hogy maga ez a blog nem hagy sok szabad időt és épp ezért unatkozni se nagyon szoktam..:) Puszii.:)* <3
M.Réka.:Köszönöm szépen.*-* Azért ez nem igaz,de nagyon jól esik,hogy ezt gondolod.<3 Szeretem megismerni az olvasóimat szóval egy facebook linket te is megadhatsz.;) <3
Naomi.:Köszönöm drága egyetlen Nonofiim.:$ Már azt hittem megfelejtkeztél rólam.:( <3

HARRY:
Az ajtó nyitódott és a kis résből is észre lehetett venni,hogy Grace apukája az.
Nem akartam,hogy a múlt megismétlődjön,ezért gyors magammal kaptam a pólóm és kimásztam az ablakon a tetőre.

Kimászva kicsit meredek,lejtős volt alattam a talaj,hisz egy ház tetején voltam.
A kezemmel az ablakot még visszatartottam,mikor hirtelen becsípte a kezemet,ezért felordítottam.
Adam hitetlenkedve nézett ki lehet a hang adója,ezért kicsit lejjebb másztam aminek az lett a vége,hogy lecsúsztam a tetőn,le a talajra amit úgy szín egy visítás kísért.
A virágágyás teljes közepén találtam magamat amint épp Grace rázogat.
-Jól vagy?!-kérdezte ijedten majd felsegített.
-Őő,fogjuk rá..Legalább megúsztuk ezt az egészet.-húztam egy mosolyt az arcomra ami kis nehézségbe telt.A ruhámat pár ütéssel leporoltam és Gracre néztem akin nem értettem az arckifejezést.
-Fiam,mégis mit is úsztatok meg?!-fordított maga felé az apukája.
Nah,igen talán arra nem számítottam,hogy ő is ott van.
-Hát..Tudod apu..Csak úgy a semmiből elkezdtem dobálni egy labdát amit a földön találtam..És sikeresen kidobtam az ablakon..Hazza pedig volt olyan kis lovag,hogy utána mászott..-talált ki Grace csak úgy a semmiből egy sztorit.
-És ezen mit kell megúszni?!-érdeklődött tovább.
-Kiskoromba mindig leszidtál,hogy kidobom vele az ablakot..És hát ez se következett be meg nem is lett szerencsére semmi baja..Bár szegénykém nem rég jött ki a kórházból,úgy,hogy szerintem most jobb lenne ha kicsit pihenne,te pedig visszamennél anyuhoz..-folytatta Grace.Adam csak egy ilyen "hát,biztos" fejet vágott majd elment.Azonban előtte még megveregette a vállamat és a fülembe suttogott valamit.:Vigyázz a lányomra,és ne törd össze a szívét.
Felmentünk a szobájába és lefektetett az ágyra.
-Mit ne mondjak jól hazudsz.-nevettem el magamat.
-Miért mit kellett volna tennem?!Mondjam el,hogy mégis mire készültél az imádott kislányával?!-nézett rám merően.
-Hát..Így átgondolva jól cselekedtél..És lesz egy kis meglepetésem este szerelmem..-mosolyodtam el kajánul.
-Szeretem a meglepetéseket..Te hisz már este van..Várjunk csak,szerelmem?!Ezt még sohasem mondtad nekem..-mosolyodott el.
-Azt hittem nem szereted ha így szólítalak..
-Rosszul gondoltad..Imádom ha így szólítasz,az olyan szexin hangzik a szádból..-feküdt le mellém.
-Komolyan szerelmem?!Te vagy az én nagy szerelmem.Szeretlek szerelmem.-ismételgettem a "szerelmem" szót ő pedig röhögni kezdett.
A kezét a mellkasomra rakta és felém hajolt.
-Ne is próbálkozz nem fogom megunni..-mondta miközben a kezével körözgetett rajtam.-Mi is lesz az a meglepetés?!-kérdezte minden báját bele téve.
-Add ide kicsit a laptopomat és meg is tudod.-ő kicsit értetlenül felfogva a helyzetet de elő kereste a bőröndömből.Felém nyújtotta én pedig felléptem twitterre.
Egy még reggeli kiírásomat Grace felé mutattam.

@harry_styles
In the evening you will want to announce something. xx
(Fordítás:Este szeretnék majd valamit bejelenteni. xx)

-Mégis mire készülsz?-fordult felém mikor elolvasta.
-Mindjárt megtudod.-mosolyogtam majd gépelni kezdtem.

 @harry_styles
I love you my love.My girlfriend.<3
#IloveYouGraceHorras


(Fordítás:
@harry_styles
Szeretlek szerelmem.Az én barátnőm.<3
#SzeretlekGraceHorras






-Ez lenne a meglepetés..Ki kürtöltem az egész világgal mégis mennyire szeretlek és,hogy nem bírtam tovább nélküled..-meséltem el.
-Harryyyyyyy.!-ugrott a nevemet nyújtva a nyakamba.Ami kissé fura volt az ágyban.
-Graceeeeeeee.!-szinte már az ölembe ült és a copfba kötött haját a kezemmel kezdtem kibontani.
A nyakamat gyengéd mozdulatokkal masszírozni kezdte ami bevallom nem volt ínyemre.
-Hazza,aludni szeretnél vagy lenne kedved egy kicsit még sétálni?!
-Hát még mást is lenne kedvem csinálni.-haraptam az ajkaiba.
-Harold.!-ütött a fejemre.
-Jó,akkor sétáljunk..-vágtam durcás képet.

GRACE:
A ház körül kezdtünk sétálni.
-Hazza,sajnálom,hogy ma majdnem megöltelek azzal az ablakos incidenssel..-törtem meg a csendet.
-Úgy döntöttem megbocsátok,de tudod nem szeretnék megint kórházba kerülni.Bár imádtam ott a társaságot.-mosolyodott el.
-Most ez alatt arra a fiatal,mini szoknyás doki nőre érted,aki mindig bejárkált hozzád pedig nem is ő volt az orvosod?!-vágtam durcás képet azonban elröhögtem magamat közbe.
-Én arra a szobatársamra gondolok aki megvádolt azzal,hogy csaltam kártyázás közbe..-nézett rám.
-Mert igaza is volt és majd visszavágót követel..-fújtam fel az arcom akkorára mint egy buborékhal.
-Bene vagyok..-nyújtotta felém a kezét.
Pihenés képen leültünk egy padra,ami bennem ezeregy emléket idézett fel..
-Régebben mikor leszoktam ülni egy padra,akkor elkezdtem olvasgatni a rajta lévő véséseket..-elevenített fel Hazza régi emlékeit.
-Én azt akkor szoktam csinálni mikor kiskoromba megtanultam olvasni és akkor még nagy mulinak tartottam.-nevettem el magam.
-Ez nem volt szép..Nah,de nézzük csak ezeket a szép véséseket.Hannah és Navid,Silver és Dixon mindörökké együtt..De érdekes dolgok vannak itt..Ide pedig Dean és?!-az utolsó nevet nem sikerült leolvasnia.
-Dean és Grace.-fejeztem be.
-Te ezt mégis honnan tudod?-kapta rögtön felém a fejét.
-Hát..Mivel esetleg itt voltam mikor az felkerült oda..
-Most várom a magyarázatot,és semmit se hagyj ki..-rakta keresztbe a kezét mint egy sértődött kislány.
-Ne legyél már ilyen sértődékeny.Dean volt az ovis szerelmem..És mikor elsősök lettünk mindketten más suliba mentünk..Aztán lehettem olyan 7-es mikor újra találkoztunk és hát itt ültünk vele ketten és azért véste oda..Szóval érted?!-magyaráztam el.
-Ühüm.Más egyéb történt még itt ezen a padon?!-érdeklődött.
-Hát,tudod van egy olyan sejtésem,hogy ezen a padon hamarosan megcsókol valaki..-ő vette a célzást és közelebb hajolt hozzám.
Minden olyan meseszerű volt.A királylány hazavitte bemutatni a herceget majd egy padon ülnek és csókolóznak.
Mivel kezdett besötétedni és még a szüleim előtt haza akartunk érni ezért elindultunk visszafelé.
-Segítesz nekem valami vacsorát összeütni?-néztem rá kérlelő szemekkel.
-Grace,az anyukád nem azt mondta,hogy ott a mikróba?
-Igen,de tudod meg is kell melegítenie valakinek míg én gyors lezuhanyzok szóval érted..-magyaráztam el a helyzetet.
-Aha,szóval így.Gyors szaladj addig én elintézem a dolgokat.
Gyors beálltam a zuhanykagylóba majd utána magamra kaptam egy hosszított rózsaszín felsőt pizsamának.Mikor leértem hozzá az a látvány fogadott,hogy éppen szed ki valamit az edényből és felém tekinget a szemöldökét felhúzva.

-Mi olyan érdekes rajtam?!-kérdeztem miközben a kezemmel megkóstoltam az ő kis élete "remekművét".
-Mivel nem szeretném,hogy fejbe vágj azért erre inkább nem válaszolok.-mosolyodott el perverzen,mire vettem a dolgot mégis mire gondolt ezért kicsit lejjebb próbáltam húzni a felsőm.-És mégis,hogy ízlik?-kérdezte végül.
-Most ezt úgy kérdezted mintha te lettél volna a mesterszakács.Amúgy finom..-nyaltam meg az ujjam.
-Hát figyelj melegítésben én vagyok a király ez most is kiderült..-nevettük el magunkat.
A nevetése legyengít és akkor csak rá tudok figyelni,a külvilágot pedig kizárom magam körül..

***
-Most próbálj meg csalni.!-raktam le elé egy társasjátékot.
-Az éjszaka közepén komolyan ezt szeretnéd játszani?!-nézett rám hatalmas szemekkel.-De hát,rendben.Megfigyelheted,hogy alázlak le benne másodszorra is.-vetett egy hamis mosolyt az arcára.
-Nyerjen a jobbik.-kacsintottam rá.-Enyém a citromsárga stipii-stopii.-stoppoltam le majd elkezdtük a játszmát.
-Ez komoly?!Stipii-stopii?!Mert szerinted én pont a sárgára pályáztam.Akkor enyém a kék.-fogta meg a bábut.
Dobáltuk a kockát nem egyszer nem kétszer..Azt,hogy kinyert azonban nem tudom mivel mindketten bealudtunk a játék közben..


***
Reggel kócosan ébredtem..A falra néztem ahol még a tavalyi naptár csüngött.Hazzát nem találtam magam mellett.És még csak jele sem volt annak,hogy itt volt valaha is..
Nem az,nem lehet,hogy mind ez csak egy gyönyörű szép álom volt..

Nah,akkor ezt most itt letárgyalom a blogba NYÁR van,nem tél xd Azt hittem ez eddig is simán kitalálható volt,de úgy látszik tévedtem.:D Remélem azért a rész nem lett annyira rossz,mert most ilyen "kívülről szmájli,belülről fáj mi" viselkedésem van,ami a legrosszabb a világon szerintem mert nem mutatom ki mégis mennyire szíven ütött a dolog és csak reménykedek tovább..Pedig nem az életemet kell álmodnom hanem az álmaimat élnem.:/ Már megint ezekkel traktállak titeket xd Nah,egy szóval 3 komi és jön a kövi de nem haragszom meg ha esetleg több lesz,mert nekem az pár percnyi örömöt okoz.:)) Puszi.:*

5 megjegyzés:

  1. Édesem, tudom, hogy fáh de majd túl lépsz rajta jobbat érdemelsz! Amúgy a blogot illetően szerintem nagyon jó lett ez a rész de ha most kitalálod h ez csak egy álom volt befonom a szemöldököm..:')) <33

    VálaszTörlés
  2. Tévedtem. Azt hittem valaki más lesz. :D hát igen, azt észre vettem, hogy bejelöltél. :D várom a kövit. :D <3

    VálaszTörlés
  3. Most komolyan társasoznak és nem azt csinálják?
    A rész mint mindig most is tökéletes!:-*

    VálaszTörlés
  4. Szia<3 Bocsi,hogy csak most írok de megint el lettem tíltva:DDD.Egyépként feleselős és bunkó típus vagyok attól függ mikor milyen a kedvem:DDés hát szépen össze vesztem anyummal.De hála a jó égnek már minden tiltást feloldott szóval ma bejelöllek annyi még hozzá tennék,hogy Vivien Turcsányi lesz a nevem:DD A rész rohadt jó és ha csak álmodta az egészet fhoo én nem tudom mit csinálok:DDÉs kitartás :DD Amint tudod hozd a kövit:DD

    VálaszTörlés
  5. Neeemáár olyan nincs hogy ezt az egészet csak álmonta :)
    http://www.facebook.com/rekaa.fazekas.9?ref=tn_tnmn
    Ja amugy az az igazi nevem az M. az csak ilyen becenévből jött :D

    VálaszTörlés