2013. január 29., kedd

2.évad 39.rész-Egy újabb nap vele..

A napokba jöttem rá nekem mennyi crazy olvasóm is van xd De most valljuk be egy Directionertől ez alapkötelesség xd Jó olvasgatást.:)

Válaszok az előző részhez érkezett komikra.:
Wiw.:A félelmeket mindig le kell győzni előbb utóbb xd És most megint mondok valamit:Ha van kedved majd írj.;) 
Megtiszteltetés,hogy a te komidra válaszolhatok elsőnek.:$ Perverzség level 99 xd Kösziiiiiii mindent.:) <3 :**
Dinaa L.:Én már voltam vele vásárolni xd Az nem számít,hogy álmomban.:'D Kökii a komid.<3
Hanna Cser.:Igen,csak is a te kedvedért raktam bele azt is.:) Se baj,belőlem ilyen érzést a komiid hoznak ki.<3
Naomi Poleczki.:Nonofii.:$ Én is örülök,hogy megismerhettem és ez által az egyik legjobb barátnőm lettél <3 Hát,te is tudod,hogy mindig próbálok,de lassú vagyok mint a csiga xd :D <3
M.Réka.:Ha álmodta volna az nem lett volna menő xd Sorry ma "menő","nem menőzős" napom van xdd :'D Köszönöm.:$ <3
Vickiee Révész.:Nagyon,nagyon köszönöm,hogy szerinted nagyon,nagyon jó.:'D :)*

HARRY:
Reggel a földön fekve találtam magamat.Szerintem az örök titok marad mégis mit kerestem ott,de azért az éjszaka után egy kis sejtésem van.
Nagy nehezen feltápászkodtam és az ágyra néztem ahol Grace össze vissza fordult.
Úgy alszik mint egy kis angyal..A fejéről már csak egy glória hiányzik.
Odaléptem hozzá a homlokára egy puszit nyomtam és gondoltam betakarom,had aludjon még.
Mikor hozzáértem éreztem ébredezik már.
-Harry.-szólt vékony ásítozós hangon.
-Jó reggelt királylány..-köszöntöttem.
Felült az ágyra és nyújtózkodásként kinyújtotta a kezeit.
A szemébe néztem és láttam benne azt a gyönyörű szép szivárványt..Úgy csillogott mint a gyémánt..
Eszembe jutott,hogy mindig volt köztünk egy hegy,ami elválasztott minket..Azonban mindent megmásztuk és megtartottuk a hitünket..A harcokkal szembe néztünk és minden esélyt megragadtunk,hogy együtt legyünk..
Akármennyire is próbálok erősnek maradni vele szembe elgyengülök,és örökre egy szerelmes kisfiú maradok aki talán fél az érzéseiről mesélni..Régebben az álmaimban a hangok mindig azt mondták.:Te úgysem éred el..
Azonban az életemben eddig minden összejött..Elértem az álmaimat,miszerint énekes leszek,szereztem négy legjobb barátot,kik szinte a testvéreim,és több ezer rajongót kiknek meleg érzés költözik a szívükbe ha esetleg rólam van szó..És ott van ő is..Egy lányt,akit nem érdekel a hírességem,ő nem azért van velem..Hanem azért mert szeret és ezt semmi és senki se vonhatja kétségbe..Már csak egy dolog van amit az életben elakarok élni,családot alapítani..Gyerekeket és egy gyönyörű feleséget,akit már gondolok ki lesz..Hisz ő az egyetlen kivel eltudom képzelni az életem..Nélküle még mindig csak a sötétsége kóborolnák,és csak eszeveszetten keresném az igazit..Ő megtanította számomra nem számít meddig tart a nagy szerelem,kikel élvezni minden egyes pillanatát,és ha vége szakad csak szépen kell visszaemlékezni rá..Mert igen ő bárhogyan nézem tökéletes,de ezt még magának sem meri bevallani..
Nem csak külsőre hanem belsőre is gyönyörű..
-Mondtam már,hogy szeretlek?!-kérdeztem mosolyogva.
-Ha nem ezerszer még egyszer sem hangozz el a szádból.De mi ez a tekintet ami most rajtad van?-a kezével megsimogatta az arcom majd felkelt az ágyból a gardróbja felé vette az irányt.
-Én mindig ilyen vagyok melletted..-ő csak visszafordult felém és egy mosolyt ajándékozott,majd kutatni kezdett a szekrénybe.
-Hazza,ma nem mehetnénk ki kicsit a temetőbe?-kérdezett meg mikor már kijött a fürdőből.
Nagy csodának számított az én szemembe,hogy csak pár percet töltött ott,míg gyors magára kapott valami ruhát és megfésülködött.
-Kincsem,ha ki szeretnél menni én természetesen veled tartok..-öleltem át.
-Köszönöm,hogy vagy nekem-súgta még a fülembe Grace.
Úgy érzem ma is eltöltök vele egy remek napot.
Hogy fel dobjam a hangulatot felvettem a polcról valami spré féleséget és fújogatni kezdtem vele.

Grac a kezével legyezgetni kezdett és próbálta tőlem elvenni a flakont.
-Pfhúj,ezt még pár éve kaptam Westleytől szülinapomra és irgalmatlan büdös.De mivel ajándék volt nem illik kidobni.-röhögte el magát.
A név hallatán leültem az ágyra.
-Valami rosszat mondtam?-ült le mellém.
-Miért húz téged annyi szál mindig Westleyhez?-néztem mélyen a szemébe.Majd a kezeit az enyéimre rakta és szóra nyitotta a száját.
-Tudod..Ő a múltam egyik része,és hidd el akarom de nem tudom kitörölni az emlékezetemből,mivel rengeteg időt töltöttünk együtt..Sajnálom..
-Ugye rólam is szoktál mesélni ilyen történetet másoknak?!-a hangom már kezdett átváltozni arra a bizonyos ravasz kíváncsiskodóra.
-Igen,tudod mindig te vagy a téma ha valakivel beszélgetek.-röhögte el magát.-Most ezt pedig add oda szépen.
-Próbáld meg elvenni.-kuncogtam fel majd kergetőzésbe kezdtünk.
-Harold Edward Styles,most azonnal add vissza mielőtt még..-kezdett bele azonban nem tudta befejezni mivel az egész üveg rajta landolt.
Abba a pillanatban éreztem ha a szemével ölni tudna már megtette volna.
Dühében csak rázta a fejét.
-Azt hiszem most egyedül hagylak kicsit..-próbáltam hátrálni.
-Nem-nem..Most lezuhanyzok és akár lejön ez a bűz akár nem ma egész nap velem fogsz mászkálni.Felfogtad?-nem állított választás elé.
-Megegyeztünk.-fogtam vele kezet megegyezés képen.
Kis idő múlva már a ház előtt állt teljesen készen és várt rám,hogy elindulhassunk az napi kalandunkra.

-Megérkeztem.-érintettem meg figyelem felkeltés kép a vállát.
-Mit tartott eddig,már egy ideje itt várok rád..-háborodott fel.
-Tudod ezt nem nehéz ilyenre varázsolni.-mutattam magamra.
-A kis egoista..
-Ezt vond vissza.-vetettem egy morcos arckifejezést.
-Nem fogom.-ütött vállba.
Elsőnek megint a város belseje felé mentünk.
-Most megmutatom,hogy milyen is itt az élet..-mosolyodott el.
***
-Gyere őrülj,gyere őrölj.!-ordibáltam mikor Grace futott utánam mikor egy gördeszkával gurultam.

Hogy mégis mit kerestem rajta azt még magam sem tudom.Csak megálltunk egy ilyen féle kibérlős stand előtt ahol mindent kipróbáltam.
-Upssz..-sziszegtem fel mikor egy aprócskát elestem.
Grace persze a felsegítés helyett röhögéssel töltötte az időt.
Nem is tudom mennyit nevettünk és mosolyogtunk annyit együtt.
Ez után pedig mi más mint a biciklizés következett.
Mind ketten kibéreltünk egy kerékpárt és tekerni kezdtünk a közelben lévő parkba.

-Harold,ugye nem gondolod,hogy erre én fel fogok ülni?-kérdezte nevetve Grace.-Útóljára vagy 10 évesen ültem egy ilyenen.
-Nyugi,segítek.!-ültettem fel,majd előre fele megtoltam.
A sikítozás persze nem maradt el.Talán meg is haladta a szokásosat is.
De hát imádok vele lenni,és ezt nem változtatja meg senki.
-Most hova megyünk?-kérdeztem kicsit később mikor már kezdett besötétedni és egy kevésbé látogatott helyre vezetett.
-Várj meg itt..Mindjárt jövök..-hagyott ott majd tovább sétált.
Nem akartam,hogy egyedül menjen bárhova is ezért követni kezdtem.
Bement az erdőbe és ott mászkálni kezdett a fák között ugrálva.
A szél kezdett felkerekedni ezért levettem magamról a pulcsit és hátulról Gracere helyeztem.
-Mondtam,hogy kinn várj meg.-mondta alig hallható hangon.
-Úgy gondoltam az lesz a legjobb ha veled tartok..És mondhatok valamit?-ő aprót bólintott ezért folytattam,-Nem is vagy már büdös.-erre mint ketten el kezdtünk nevetni.
-Ezt most próbálom bóknak venni.De nem is tudom kiöntötte rám azt a löttyöt.-ütött vállba.
-Én sem tudom.De nézd mi van ott a fűben?-szaladtam oda és kotorászni kezdtem.-Valamit nagyon félrenézhettem mivel ez csak egy szemét.-nevettem el magam,azonban válasz se merről nem érkezett.Mire visszafordultam Grace eltűnt és csak egy sikoltást hallottam...

Sorry,tudom nem a legjobb,de most ennyi telik tőlem.:/ Azt meg nem akartam megcsinálni,hogy ugye napokig nem tudok részt hozni és,hogy annyit keljen várni,ezért ma raktam ki egyet..meg ugye én egy "Hero" vagyok ezért is raktam ki.:D Hosszú történet miért vagyok hős,és igazából én sem nagyon értem xd 
Mivel már a vége felé haladunk gondoltam emelem eggyel a komihatárt,tehát 4-re.:) Megoldható? oO Nem akarok követelőzőnek tűnni.:/ Én már annak nagyon örülök ha elolvassátok,de aki ír blogot tudja milyen jó érzés mikor egy-egy kommentben megosszák az íróval a véleményüket.:) Tehát értitek,szeretlek titeket.<3
Ja,azért még megakarom kérdezni szeretnétek,hogy beállítsam,hogy ne legyen ellenőrző kód a komizásnál,meg,hogy névtelenül is lehessen?! oO :)

6 megjegyzés:

  1. Még nem olvastam el de amint haza értem az lesz a első dolgom,de biztos vagyok benne ,hogy imádni fogom.Ahogy tudod hozd a rész:DD És újra én az első komizó:DDÉs oks akkor írok:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nem is hazudtoltam meg magam:DD Imádtam az egészet de a vége...shoooj az nagyon adta.:DDAhogy már írtam SIESS:DDD

      Törlés
  2. Nagyoon jó :)) mint mindig, siess a kövivel nagyon várom :D <3
    amugy azt a kodos izét hogy ne legyen az beállithatod :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó :D most Harry lesz hero :D amúgy ezt a kódot úgy utálom, mert mindig elrontom. :D

    VálaszTörlés
  4. Grace szívem :D csiga lassú... De Taylor szerint Harry úgy smárol mint egy csiga, tehát össze illetek..:) Egyénként a sztori nagyon jó, de hamar kövit mert kiváncsi vagyok mi lesz..:O <33

    VálaszTörlés
  5. Nem volt perverz! :'(
    Ne legyen ellenőrzőkòd!!<3

    VálaszTörlés