2012. december 4., kedd

2.évad 22.rész-H&G

Válaszok az előző részhez érkezett komikra.:
Dinaa:Köszii.:) Hát mint tudod,van a másik blogom is és oda az elején még gyakrabban kell kiraknom,de megpróbálok mindig sietni.;) Amúgy elkezdtem olvasni az egyik blogodat,még nem végeztem vele,de nagyon tetszik eddig *-* <3
Bogi:Köszii <3 Szeri van te majom *-* <3
Naomi:Én rögtön tudtam mi hiányzik.xdd Az,hogy komizzál xd Köszii <3 *-* Uí.:Bejelöltelek facebookon,remélem nem baj,csak gondoltam szólok ki vagyok xd :) 

GRACE:
Holmes Chapelben az alvás nem egy leány álom..Mivel a kakasok már kora reggel kukorékolnak.
Az első ott töltött reggelemen is ezt történt.Mivel már nem akartam visszaaludni ezért,úgy döntöttem inkább felébresztem Harryt.Ő azonban nem feküdt mellettem.Belebújtam a mamuszomba és a keresésébe kezdtem.
Próbáltam nesztelenül lépegetni,hogy senki se ébredjen fel..A teraszon találtam meg.
-Te mégis miért gubbasztasz itt éjnek idején.?-kérdeztem majd leültem melléje a fotelbe.

-Nem tudom..Nem tudtam aludni,aztán kijöttem ide.-mondta.Úgy éreztem valami baja van ezért nem bírtam ki,hogy ne kérdezzek rá.
-Valami baj van?!Nekem elmondhatod,bármi is legyen az..
-Nem nincs semmi.Csak az utolsó lány akit haza hoztam az Felicity volt..-mesélte el.
-Ő az a lány aki a képen volt.Ugye.?
-Igen..A karrierem miatt szakítottunk..Egy ideig még nagyon sokat gondoltam rá.Aztán jöttél te,és átvetted a szerepét..-mondta.
-Biztos vagy benne,hogy már nem érzel iránta semmit.?-kérdeztem félénken.
-100% biztos vagyok benne..-dörgölőztem oda hozzá majd megcsókolt.
-Fiatalok,ezt inkább a szobába folytassátok és ne itt.!-jött haza Harry nevelőapja,Joe.
Erre mi Hazzával csak elnevettük magunkat.
Bemutatott Joenak majd felmentünk a szobába.
-Amúgy nagyon aranyos vagy,hogy kiraktad azt a képet..-mondtam a fényképet nézegetve.
-Nálam,az egy ilyen oltár féleség..Itt csak annak van helye akit szeretek,és téged szeretlek..
-Én is szeretem magamat.-nevettük el magunkat.
-A kis egoista..-mondta szerintem kissé megsértődve.
-Jól van,szeri van ám..
-Így máris jobban hangzik.-nyomott egy csókot a számra.
Megbeszéltük,hogy reggeli után indulunk is kicsit sétálni és ez által megismerni -e kis várost.
Jó volt egy asztalnál ülni Harryékkal,úgy éreztem mintha én is a családjuk közé tartoznék.
A reggeli az egyik személyes kedvencem gofri volt,ezért jól belaktam,majd rohantam is fel elkészülődni.
Mivel tegnap megígértem ma egy gramm sminket nem raktam magamra..A ruhámat pedig gyorsan csak összeraktam,de én imádom így együtt.:


-Beautiful..-mondta Harry miközben fentről lefelé végig mért a szemével.
-Köszii.-pirultam el kicsit.Majd kinyitotta előttem az ajtót.
-Hogy valaki milyen egy úriember..-jegyeztem meg amin kissé elröhögtük magunkat.
A közeli park felé vettük az irányt.Szeretek Harryvel sétálni,bárhol és bármikor..
Csak sétáltunk és sétáltunk mikor oda futott egy fához.Mire odaértem már csak egy vésést vettem észre a fában.
-H&G.?-kérdeztem a vésést felolvasva.
-Harry és Grace mindörökké együtt.-magyarázta el a jelentését.Elmosolyodtam majd megcsókolt.
Holmes Chapel nem olyan mint London.Sokkal nyugisabb.És bár imádom Londont ez a kis város is nagyon a szívemhez nőtt.
-Na,most képzeld el,hogy én az X-faktor előtt abba a pékségbe dolgoztam.-mutatott oda.
-Nem tudlak elképzelni,bár már biztos akkor is rohantak utánad a lányok.-nevettük el magunkat.
Majd beültünk a helyi Harry szerint "a világ legjobb pizzériájába."
-Nézzük mi igaz abból amit mondtál.Hmm,tényleg finom.Ha én Holmes Chapelben laknék biztos,hogy meghíznék mert mindig ide járnék..-jelentettem ki.
-Még akkor is szeretnélek..
-Mondod most.De inkább ne kísérletezzük ki.-nevettük ismét el magunkat.
-Mikor veled vagyok,mindig csak vigyorgok meg röhögök.Aki nem ismer még azt hiszi megbolondultam..-mondtam.
-Aki ismer az is azt hiszi vagyis tudja.-mondta mire egy "hülye" szó kimondása után beleütöttem a vállába.
-Ezt próbáld meg még egyszer.-ezt egy kihívásnak véltem.
-Miért akkor mi lesz?!-kérdeztem mire magához húzott és ismét megcsókolt.-Tudod ha mindig ezt csinálod,akkor még sokszor ütögetlek.-folytattam.
Imádom Harryt és ezt nem csak úgy mondom,hanem így is érzem.Mostanában kezdek rájönni,hogy az által,hogy együtt vagyunk engem is sokan megismertek.És tisztában vagyok vele,hogy van aki szeret és van aki szinte ki nem állhat..
Még nagyon de nagyon sokat mászkáltunk majd elindultunk vissza a házhoz.
-Tudod milyen kifárasztó vagy.?-kérdeztem a házba belépve.
-Ezt a lányok 99%-a éjszaka szokta mondani.-elnevettem magamat.Neki az egyik fő tulajdonsága a perverzség,erre már rég rá kellett jönnöm.
-Hi-hi.
-Nem szeretnéd ma este kipróbálni,hogy tele beletartozol -e ebbe a tömegbe?!-kérdezte még mindig a perverz mosolyával együttvéve.
-Majd meglátjuk.-nyomtam egy puszit az arcára.
-Végre,hogy megjöttetek,már halálra untam magamat.-jött oda hozzánk Gemma.
-Hát már itt vagyunk.Mondhatod mit akarsz..-mondta Hazza.
-Anyáék elmentek itthonról és egy ideig nem jönnek meg,szóval megnézhetnénk egy filmet.
-Muszáj?!Mi már Gracevel elhatároztuk az esti programunkat.-jelentette ki Hazza,mire akaratlanul is de elnevettem magamat.Nem nehezen múlott,hogy röhögőgörcsöt nem kaptam.
-Azt,nyugodtan elhalaszthatjuk.Van elképzelésed mégis milyen filmet.?
-Nézzük meg a Tedet.!Vagy már ezerszer láttam,de nem tudom megunni-vetette fel az ötletet Gemma.
Megnéztük a filmeta,amin körülbelül végig szakadtunk.Mivel már későre járt gyors elszaladtam letusolni.Már épp a zuhanyzóból léptem ki és egy kicsi törölközőt csavartam magamra mikor Harry lépett be a fürdőszobába.
-Szia,Grace.-szólalt meg vékony hangon.
-Hülye,már a frászt hoztad rám.!-dobtam neki egy törölközőt.
-Elhiheted,nagyon fájt..-mondta ironikusan.-Csak gondoltam szólok siess,mert van egy kis meglepim..
Gyors felhúztam magamra a hálóingem és siettem is a szobába.Vagyis inkább becsúsztam mivel megcsúsztam a vizes földön ( Tipikus Grace xdd)
Belépve különleges látvány fogadott.Harry előttem állt egy száll vörös rózsával a kezében.
-Te aztán értesz a romantikához.-mosolyodtam el.
-Én sok mindenhez értek,többek között ehhez is.-csókolt meg mire a szívem hevesebben vert mint eddig..
A keze a combomra tapadt,majd ledobott az ágyra..
Itt a folytatást a fantáziátokra bízom. xdd

Remélem nem hiszitek azt,hogy elhanyagolom a blogot.:/ Mert,nem.Csak már ennyi rész megírása után nehezebb írni és már annyi időm sincs..De akkor is imádok írni.:DD Komi határ: 2 kemény komment.*-* <3










2 megjegyzés:

  1. Wahaa.. láttam, hogy bejelöltél egyből vágtam ki vagy.:DD Amúgy mikor ezt írtad nagyon jó kedvedbe lehettél mert nagyon jó lett..:D gyorsan a kövit!! *-* <33333

    VálaszTörlés
  2. még mindig Imádom ;)! nagyon jól írsz ! :))) és itt a 2. komi :D<3

    VálaszTörlés