2012. december 17., hétfő

2.évad 26.rész-Forever Young.!

Válaszok az előző részhez érkezett komikra.:
Dinaa:Pedig ooh yes Harry.xd Hozom én,és köszi a komid.:D <3 
Naomi:Hidd el mikor írtam és közbe hallgattam már majdnem én is bőgtem..xd Köszi,hát majd később kiderül,de ne haladjunk olyan előre még.:) <3 *-*
Lia:Az a lényeg.:D Nem gondolod.? *-*

"Ha rám gondolsz,
 Ha megcsókolsz,
 Ha megbántasz,
 Mosolyoddal kárpótolsz."

Hi-hi hát eljött a 69.rész is..Perverzség felső fokán xdd Azt,hogy idáig eljutottam csak nektek köszönhetem,mivel ha ti nem vagytok és nem bíztatok már rég befejeztem volna.
Kezdjünk is bele akkor.:

HARRY:
Gyötört a múlt,a tegnap a Felicityvel történtek.Egy dolgot tudtam,nem akarom elveszíteni Gracet.
A reggeli álmatlanságom miatt a konyhában görnyedtem a kávém felett.
Ha egy kis halk zörejt hallottam,megijedtem és összerezzentem.Ez lenne a lelkiismeret fordulás?!
-Valami baj van.?-ült le mellém Felicity.
Tegnap olyan végtelennek tűnt,nem tehettem mást mint befogadtam őt addig amíg itt marad Londonba.
-Miért kellett újra felbukkannod az életembe?-tettem fel számára a kérdést.
-Nem tudom.Talán mert még mindig szeretlek..-a hangja hirtelen elcsuklott.
-Ugye tudod,hogy kettőnk között már nem lehet semmi.?-közöltem vele az állást.
-Igen tudom.Mert ott van Grace.De kérlek,csak egy pillanatra képzeld el nélküle az életed.Akkor lenne nálad esélyem?-nézett mélyen azokkal a káprázatosan kék szemeivel rám.-Csak egy szót kérek,semmi többet.


Már én is elgondolkoztam azon,hogy mi lett volna ha egy 1 évvel vagy csak pár hónappal ezelőtt jött volna mikor Grace nincs az életembe.
Lehet már újra együtt lennénk,boldogan és békességben..
-Én nem tudom nélküle elképzelni a jövőt..
Láttam az arcán a keserűséget és,hogy mindjárt elhullat egy könnyet amiből nem sokára egy igaz gyöngy lesz..
-Nah,ki jött meg?!Gondoltam bevásárlok kicsit nektek..-lépett be a házba Grace,akinek láttam a mosolya az arcán fagyott mikor meglátta az említett lányt mellettem.
-Van Isten.Csak,hogy megjöttetek,hol maradtatok idáig.!-futott Grachez Niall és a kezéből kivette a bevásárlószatyrot,majd jóízűen falatozni kezdett amin mi csak elnevettük magunkat.
-Ja,jut eszembe,Liam hívott,hogy 9:00-kor benn leszünk a híradóban..-mondta Niall teli szájjal.
-És mennyi idő van.?-érdeklődtem.
-9 óra.!-vágta rá egyszerre a 2 lány.
Gyors a nappaliba rohantunk és lehuppantunk a tévé elé.Mikor oldalra néztem azt vettem észre,hogy Felicity és Grace közé kerültem.
Ezzel nem volt időm törődni,mivel a híradós rögtön megkezdte a dumáját.

A One Directionnak sikerült.És nem csak a karrierjükben hanem az életben is..Ez az 5 tökéletes tini lányok bálványaként emlegetett fiú megtalálta a számukra igazit.De vegyük csak szemügyre őket egyenként.:

 -Liam:Kisebb megszakítással de már két éve él együtt kedvesével,a
 a gyönyörű Danielle Peazerrel..Payzer forevor.! <3

-Louis:Mint több forrásból is megtudtuk Eleanor olyan mint ő csak lányba.
Tehát itt sem kétség a boldogság,ez a két bohókás személyiség között..

-Zayn:Énekes,énekes..Hogy ne tudná megérteni egymást ő és a Litle Mix
énekesnője Perrie Edwards.?Mindketten ismerik a híresség átkát és jóságát 
valamint a rajongók ragaszkodását..

-Niall:Mostanában elég sokat hallani róla és egy titokzatos Lucy nevű 
lányról.Egyik nap lesi fotók készültek,hogy a két fiatal kézen fogva sétál 
együtt egy parkba.Az ír szép fiú kérdésünkre se tagadta le a lányt.Mi csak
sok boldogságot tudunk nekik kívánni.

-Harry:Nem csoda,hogy a banda frontemberét hagytuk a végére..Hiszen
szerelmi élete mesébe is illő lenne.Tavaly nyáron ismerte meg a kedves és szép
ám de átlagos Gracet,aki hamar a rajongók és az énekes szívébe férkőzte magát
Majd náluk is bekövetkezett az a szomorú búcsú..De úgy látszik nem bírták
egymás nélkül,mivel megint egymásra találtak.Reméljük a kapcsolatukban  
már nem lesz efféle szünet,csak boldogság..

Röviden így tudtuk kifejezni a jelenlegi szerelmi életüket..Remélhetőleg nem kell hamarosan olyan hírrel jelentkeznünk,hogy szakítottak avagy lecserélődtek párjaik.További cikkeket olvashatnak internetes weboldalunkon és az esti műsorunkban is.Viszlát,további szép napot.!

A végével egyszerre nyomtam ki a tévét.Remélem ahogy a nő is fogalmazott Grace és én kapcsolatunk nem vesz újabb fájdalmas fordulatot...
Éreztem ezért valamit tennem ki..
-Grace,pakolj megyünk kiruccanunk egy kicsit..-jelentettem ki határozottan.-Persze csak ha akarod.-tettem szokásomhoz híven hozzá,mivel tudom határozott személyiség és nem bírja ha valamit ráerőltetnek.
-Khm.,így már is jobb..Úgy imádlak.!-borult a nyakamba Grace.
Az öleléssel birkózva még mindig,Felicityre pillantottam aki egy mosolyt villantott felém,de éreztem nagyon fáj neki a dolog..

FELICITY:
"Kívül szmájli,
 Belül fáj mi"
Ezt takart engem.Próbáltam Harryékkel nem éreztetni a dolgot,azonban belülről erősen küzdöttem a sírógörcs ellen.
Mikor még elcsattant köztük az az újbóli csók amire már oly rég vártam,azt hittem minden olyan lesz mint rég volt..
Azonban mikor Gracevel látom,érzem ez nem az a Harry,és sosem lesz ugyan olyan..
Akkor hirtelen változik át szerelmes tinire,aki bármit megtesz az imádott lány kegyeiért.
Nem bírtam nézni,ahogy ott enyelegnek egymással.Felrohantam az ideiglenes szobámba.
Az ágyba dőltem a párnámat szorongatva.
-Sajnálom.-vágódott be az ajtó amin egy számomra fontos személy lépett be.
-Ugyan már inkább én.Hogy is mondjam,ahogy te is kifejezted belekotnyeleskedtem az életedbe..-szipogtam el.
-Nem úgy értettem.Nagyon szeretlek de nem úgy mint ahogy te is szeretnéd,hanem mintha a kishúgom lennél..-simogatta a hajam Harry.
-Tudom..De Harry ő teljesen megváltoztat..Jó,felfogtam.Sok boldogságot..-erőltettem magamra egy mosolyt.
-Köszönöm..-mondta majd szorosan átölelt.
Felülmúlhatatlan érzés volt újra érezni az illatát...

GRACE:
Tudtam Harrynek és Felicitynek beszélniük kell.Mivel tisztában vagyok vele,hogy ennek be kell következnie.
-Biztos megérted.-kérdezte a kezemet fogva.
-Persze,de kérlek siess vissza..-szorítottam meg szorosan a tenyerét,majd egy hálás tekintetet szegezett rám Harry és felrohant.
Fel-le mászkáltam a nappaliba.
Kis idő múlva azt láttam lebotorkált hozzám.
-Nah,sikerült.?-szegeztem a tekintetem rá.
-Nem is tudod mennyire..-válaszolta.
-De azért még ugye ér az a kiruccanás.?-tereltem ide a témát.
-Persze,hogy ér..-érkezett a válasz majd egy csókot nyomott a számra.
Hazamentem néhány cuccot elpakolni,nah meg elkéretőzni Leilától.
-Mit látnak szemeim.?A kisasszony haza támolygott?-várt a kapuba Leila.
-Hát,ühmm,igen..-mosolyogtam kissé féloldalasan.
-És megint hova szándékozol menni.?-állított a kérdés elé.
-Holnap jövök,ígérem..-kéregettem.
-Ez az utolsó egy ideig kisasszony,szóval jól élvezd ki..Majd ha hazajössz akkor meg majd jön az az ígért meglepetés..
-Amit még Holmes Chapel előtt ígértél.?-kérdeztem.
-Igen,de most na sicc,készülődni.-intett utamra.
Hát igen ilyen egy jó nagynéni,unokahúg kapcsolat,vagyis számomra.
Nem sok időt töltünk egymással de mégis szoros köztünk a kapocs.
Egyet már rég tudtam,belőle egyszer még egy tökéletes anya lesz,mivel bár engem már nem nagyon kell de mégis nevel,óv és félt..
-Tükröm,tükröm mond meg nékem,mit vegyek fel ez estére.?-költöttem át a jól ismert mondókat a tükör előtt állva.Ami sikerrel is járt,ezek szerint.:


-Kicsim.!Harry itt van,siess.!-ordított Leila.
Magamra kaptam a napszemüvegemet majd még egyet visszatekintettem a tükörbe és a cuccommal szaladtam le a nappaliba.
-Szia.!Mehetünk is.-mosolyogtam.
-Fiatalok..-rázogatta a nénikém a fejét.
-Én is szeretlek.-dobtam az ajtóból egy puszit neki majd beszálltunk a kocsiba.
A hajam csak úgy lobogott a sebesség gyorsulásánál.
-És mégis hova megyünk.?-kérdeztem mire leparkolt a tengerparton ott is egy ház előtt.
-Ide..-kinyitotta előttem az autó ajtaját amin kiléptem majd a szemüvegemet  felemelve azon tanakodtam vajon tényleg jó helyen járunk -e.

Elmosolyodtam majd part felé kezdtem sétálni.
A cipőmet a kezembe fogtam és sétáltam befelé a tengerbe.
A kezemmel megérintettem a számomra talán még szokatlan hideg vizet,ami egy pillanat alatt amint Harry hátulról megérintette a derekamat átváltozott tűz,forróvá.
-Ugye,hoztál fürdőruhát.?-kérdezte még mindig úgy állva.
-Hát,tudod azt valahogy elfelejtettem.
-Nem baj,így is jó lesz.-mondta majd egy jó nagy kézmozdulattal a vízre rácsapva lefröcskölt.
-Te kis szemét.!-viszonoztam.
Ő elkezdette egyre mélyebbre bemenni azonban én maradtam még a parton ahol sekély volt a víz.
-Gyere már be,nem harapok.!-ordította Harry.
 A kezemet keresztbe raktam,és ráztam a fejem,hogy én aztán nem.Nincs szükségem arra,hogy csurom vizes legyek.
Felém kezdett szaladni,hirtelen megijedtem nem tudtam mire készül,és olyan volt mint egy áldozatára vadászó cápa.
-Megvagy.!-emelt fel majd befelé kezdett velem futni.
-Tegyél már le te idióta.!-rivalltam el magam.
Meg amúgy sem vagyok valami úszó bajnok.
-Lehet,hogy idióta vagyok,de akkor a te idiótád.A karjaim közül egyhamar pedig nem szabadulsz..-ilyenkor talán jó,hogy a vízben az emberek szinte súlytalanok vagy,hogy fejezzem ki magam sokkal könnyebbek.
Mire talán már kissé megunta letett.Én rögtön a homokba zuhantam homokangyalkát csinálni.(ezt majd egyszer ajánlom mindenki figyelmébe,hogy próbálja ki xdd )
-Grace,jól vagy?-kérdezte kissé zavarodottan.
-Én?Én mindig.-mosolyogtam,majd lehuppant mellém vagyis inkább rám Hazza is.

Megcsókolt.A sodró hullámok minket is elértek..
Még sétáltunk kézen-fogva kicsit a parton.Vagyis elég sokáig,de mellette nem észlelem az idő múlását.
Kezdett besötétedni mikor vissza felé indultunk,de a kezemet egy perce nem eresztette el.
-Már nyugodtan elereszthetsz.-mondtam.
-Nem merem,mert félek akkor elveszítelek..-ez a mondta a szívemig hatolt.
Sosem mondtak számomra ilyet..
-Nem fogsz,nyugodj meg..Megyek átöltözök..-eresztettem el szépen lassan a kezét.

HARRY:
Grace elment én pedig egyedül maradtam lenn a ház előtt.
Fogtam egy botot majd ezt véstem a homokba.:

Utána pedig a házba kezdtem sétálni..Megakadt a szemem egy kis résnyire kinyitott ajtón,ahol Grace öltözködött éppen.:

-Leskelődünk.?Leskelődünk?!-mordult rám Grace amint észrevett.
-Hazudjak?-kérdeztem majd beljebb vont magához.
-Nem szükséges..-az előre lógó haját hátra helyeztem át,majd szenvedélyesen megcsókoltam..
-Ugye tudod,hogy ezért most büntetés jár?-kérdezte a fürtjeimet csavargatva.
-Álok elébe..-válaszoltam pimaszul.
Majd már csatoltam ki az övemet és rontottam rá Gracere.

-Csodás éjszakának állunk elébe,ezt már most tudom..-mondtam pár csók között..

Nah,ki a király.?Újra visszatért a régi szokás és csak ennyi időt kellett várni a részre.:) Mivel rájöttem egyszerre két blogot nehéz írni,ezért úgy döntöttem mindkettőt folytatom de ebbe több időmet szentelem,mivel ezt valahogy jobban szeretem és nem is tudom olyan sok munkám van már benne,nem lenne szívem abbahagyni.:'( Mivel nagyon de nagyon szeretném,hogy minél hamarabb kinn legyen a kövi rész ezért 2 komi a határ,hajrá,pussz.:**
Uí.:Kedves Bogi,csak a te kedvedért raktam ki ma,remélem örülsz.;) 

3 megjegyzés:

  1. Ááááá.*-* Imádom imádom imádom imádom ez annyira jó volt feldobtam a napomat(így este felé..:D) Soha ne hagyd abba megleptél, hogy ilyen hamar jött az újrész :) Köviiit!! *-*

    VálaszTörlés
  2. Úúúúú*o* Nagyooon de nagyon jóóóó!!:33 gyorsan köviit!!:3 *_*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó . Ha így folytatod egyszer szívrohamot kapok az egyik rész után xd

    VálaszTörlés