2012. december 7., péntek

2.évad 23.rész-El van a gyerek ha játszik.:)

Válaszok az előző részhez érkezett komikra.:
Naomi:Ja,csak szóltam hátha nem tudod.Hát mostanság mindig nagyon jó kedvembe vagyok.:DD Talán már túlságosan is jóba..És kösziiii.:) <3
Dinaa:Nagyon szépen köszönöm *-* Szeretek ilyen komikat olvasni <3 :)

Válaszok a "Nem részhez":
Naomi:Hát már nem kell tovább várnod.:DD <3
Dream Girl:Na,ilyenkor tagadnám le,hogy ismerlek,ha én is nem ilyen lennék xdd Majom <3 :$

GRACE:
Álmomban éreztem,hogy valami meleg érzés fut át a testemet.Rögtön tudtam mi az.
-Harry már megint ölelgetsz?!Én még aludni akarok,szóval hagyjál.-förmedtem rá,majd a fejemre helyeztem egy párnát.
-Mibe fáradtál ki ennyire.?-kérdezte cinikusan.
-Hogy valaki milyen vicces.-próbáltam ebbe az egy mondatba az összes iróniámat beletenni.
-Már mennyi idő.Gyere nézd mennyire süt a nap.-húzta el a függönyt.A nap sugarai a bőrömet kezdték égetni.
-Húzd már el,mert megvakulok.!-rohantam be a fürdőszobába,ahol kulcsra zártam magamat.
Nem tudom mért tettem ezt,de jó érzés volt,egy kis időre egyedül érezni magamat..Lerogytam a földre és sírni kezdtem.Azonban nem úgy mint szoktam.Itt nem a szomorúságtól hanem az örömtől hulltak a könnyek..
-Grace,nyisd ki,kérlek.!-kopácsolt Harry.
10 percig még szótlanul csak ültem,azonban utána kirontottam Harryhez.
-Végre,hogy kijöttél.!-mondta én azonban odarohantam hozzá.
-Kérlek,ölelj meg.-kértem meg majd szorosan átölelt.A sírástól piros szemeim kezdtek átváltozni a megszokott színükre.És minden olyan lett mint régen volt.
Egy ideig még csak álltunk ott,és nem akartam,hogy eleresszen,azonban ennek be kellett következnie.
-Gyerekek.!Mit szólnátok egy kis délelőtti fénykép album nézegetéshez.?-talált ránk a folyóson Anne.
-Jujj,ilyen kis gyerekkori meg ilyen képeket nézegetni.?Mert az szupii.-tapsikoltam mint egy kisgyerek.
-Anya,muszáj mindenkinek azokat mutogatni...-sóhajtozott Harry.Azonban én és Anne a tekintetünkkel elfogadtattuk vele,hogy többségben vagyunk.
Anneval letelepedtünk a konyhába ketten,majd elővette a régi,poros albumokat.
Lefújta róla a pár milliméteres kis por szemcséket majd kinyitotta és a képek többségéről jó sokat beszélt.
Pár képet rakok be.:





-Hi-hi.Istenem,de aranyosak ezek a képek.Ilyenkor olyan érzésem támad mindig,hogy én is át éltem volna ezeket a pillanatokat..-mondtam mikor már átlapoztuk az utolsó oldalig.
-Hát,remélem hamarosan te is bekerülsz ide..-Annetől ez nagyon jól esett.Nagyon megszerettem ebbe a pár napba,olyan nekem ő mintha a 2.anyukám lenne.
-Na,hölgyeim végeztek már a nosztalgiázással.?-érkezett meg Harry.
-Pontosan most.Eléggé elment az idő,szóval fel kéne mennem átöltözni..-indultam el a szobába ahova Hazza is követett.
-Grace nem rég hívott Liam,hogy vissza kéne mennünk..-jelentette ki a szobába érve.E hír hallatán
nagyon elszomorodtam mivel,itt Holmes Chapelben minden olyan más lett,de ha visszamegyünk minden megint megy majd a régi körforgásban..
-Rendben..-nem ragoztam többet.-Mikor utazunk.?
-Holnap a korai géppel..-érkezett a válasz.
Egy ideig nem szóltam semmit csak a cuccaimat kezdtem pakolni.Ilyenkor jövök rá,hogy bepakolni ezerszer könnyebb mint azt a sok hülyeséget összeszedni.

HARRY:
-Azért ennyire még nem kell pakolászni.Még van rengeteg időnk..-öleltem meg hátulról Gracet.
-Nem igazán nevezném rengetegnek.-mondta kissé durcásan a ruháit hajtogatta.
-Jó,akkor helyesbítek.Van még egy kis időnk,amit ki kéne használni.
-Mégis mire gondolsz.?-csillant fel a szeme.
-Az meglepetés.Gyere és megtudod.-a kezemet a szemére helyeztem majd így bandukoltunk el odáig.
-Szeretek itt a parkba lenni meg minden mert a napokba ez már szinte a 2.szállásunk lett,de nem értem,hogy ehhez miért kellett így jönnünk.-értetlenkedett amint hagytam neki,hogy a saját szeme világa alapjából tájékozódjon.
-De ma szombat van.Ilyenkor minden más.A park élettel van teli és szinte rá se lehet ismerni.Kölyök koromban imádtam itt lenni.
-Hát akkor ma velem újra átélheted azokat a pillanatokat mikor még inkább az első X-hez közelítettél mint a 2.-hoz.-nevettük el magunkat.
-Akkor ma újra gyerekek.?-ajánlottam fel az alkut,amire ő hevesen bólogatott.
-Hejji,nyalókát akarok..-kezdte húzogatni a pólómat Grace.
-Látsz nálam valahol.?Nem vagyok én cukros bácsi..
-De én nyalókát akarok.!-folytatta.Na neki aztán megy ez a szerep.
-De,ha egyszer nincs nálam.Inkább gyere libikókázzunk.!-egy szúrós tekintetet szegezett rám majd el kezdtünk futni a parkba lévő játszótérre.
-Egyszer fenn-egyszer lenn.-magyaráztam a libikókát magamnak.
-Hát jobban mondva,ha valaha leengedsz.Khm.-köszörülte meg a torkát.
És hát nem lenni az igazi a játék,ha pár fájdalmas ám de nevetséges esés nem történik.
-Áá,ez fájt.-mondta Grace mikor a földön landolt.
-Jaj,az én kis bénám.Gyere segítek.-nyújtottam felé a kezemet.
-Ugye ezt te se gondoltad komolyan.?-mondta majd a homokozóba rántott.
-Hintázni akarok.-gondolta el,majd oda rohant a hintához.
-Na,majd én meg löklek.


Szinte már az egekig szárnyalt.Jó érzés volt,hogy egy napra mindketten kikapcsoltunk nem törődve a múlttal és a jövővel.Csak a jelenben éltünk,és ezt többször is meg kéne ismételnünk.
-Annyira,de annyira jól érzem magam..Már csak egy dologtól lennék boldogabb..-rögtön rájöttem mire célozgat.
-Tessék itt a nyalókád.!-nyomtam nevetve a kezébe.
Hát a nap végére már ezt a vágyát is sikerült teljesítenem.

-Ez édesen finom.Ennél már csak egy dolog finomabb..
-És mi az.?-kérdeztem miközben leültünk egy padra.
-A szád.-mondta mire közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam.
-Apa,apa nézd valami van itt a fába.H&G ez mit jelentsen.?-hívta egy kislány az apukáját a fához.A vésés jelentését azonban nem tudták kitalálni,mert az Grace és az én titkom marad örökre.
-Harry és Grace mindörökké együtt.-súgtuk egyszerre a másik fülébe..
Már beesteledett mikor hazatámolyogtunk,de akkor is úgy néztünk ki mint a részegek.
-Jájj,még 1 ilyen napot..Valamikor ismételni kell ám.-magyarázta Grace.
-Még lesz ilyen sok,nekem hidd el.
-Hol kóboroltatok idáig.?Kész a vacsora asztalhoz.-utasított ránk anya.
Ültünk le az asztalhoz ahol sok időt töltöttünk..
Az asztalt elhagyva rögtön a fürdő felé vettem az irányt-->Letusoltam-->majd a szobámba indultam.
Grace az ágyon feküdt és úgy vettem észre,hogy elaludt.Fogtam egy pokrócot amit ráterítettem majd nyomtam az arcára egy jó éjt puszit.
-Szeretlek Harry..-suttogta magába...

Ugye tudjátok,hogy egyszer mindennek vége van..Vége mindennek és ebbe a "Best Summer-One Direction story" nevű blog is beletartozik..Most van egy bejelenteni valóm.:
.
.
.
.
.
.
.
Egy ideig még nem szándékozom befejezni. xd Remélem megijesztettelek titeket.:DD 
Amúgy kerek 100 részesre akarom csinálni,amibe még jó pár rész belefér.:)

Amúgy remélem tetszett a rész,és megajándékoztok pár komival így utó Mikulás alkalmából xd .:$
<3 :**

2 megjegyzés:

  1. hát engem sikerült megijeszteni.. nagyot néztem. :DD de örülök neki, hogy nem fejezed be ! :) nagyon jó lett ! :) hozd a kövit ! :)<3

    VálaszTörlés
  2. éééés imádom *-* csak kár, hogy vissza kell menniük.. de igazából egyszer muszáj lesz..:D szóval nincsgond csk ne hagyd abba az írást és hozdd a kövit minél elöbb *-* <3

    VálaszTörlés