2012. december 20., csütörtök

2.évad 27.rész-My idiot..

Válaszok az előző részhez érkezett komikra.:
Naomi:A blog is imád téged.:$ Te is feldobtad az estémet azzal,hogy komiztál.:) Nem fogom abba hagyni egy hamar.Köszii.*-* <3 Talán még hamarabb tudnék kirakni ha mindig lenne ötletem,ezért ha neked van valami akkor valahol nyugodtan megírhatod.:D
Sz.Marii:):Nagyon de nagyon köszi.:3 *-*
Lia.:Köszii,azért azt lécci ne kapj,nem venném a szívemre xdd <3 

Hallgassátok az olvasás közbe ezt.*-* Mától fogva én imádom ezt a számot.<3

GRACE:
Felülmúlhatatlan érzés volt Harry karjaiban elaludni majd felébredni.Azonban az utóbbi talán túl hamar történt ezért visszazuhantam az ágyba.
Mire képes lettem volna igazából felkelni azt vettem észre eltűnt mellőlem.Jobbra-balra kezdtem kémlelni,hogy mégis,merre lehet.
-Jó reggelt Szépség.!Nézd mit hoztam neked.-lépett be a hálószobába majd mivel még az ágyban feküdtem az ölembe helyezte a kis reggelis tálcát.
-Nagyon aranyos vagy.-nyomtam egy puszit az arcára.
Megreggeliztem majd gyors magamra kaptam valami göncöt.:
-Hamarosan indulnunk kéne.-öleltem meg hátulról.
-Ne már,ilyen hamar..-kezdett bele a kisfiús nyávogásba.
-Igen mivel Leila még így sem akart elengedni,ha pedig majd késő este érek haza egy biztos a jövőben nem sokat fogsz látni..-közöltem vele.
Nem voltunk túl messze Londontól de azért annyira közel se éreztem magam.
Elhúztam a függönyöket,majd kinyitottam az ablakokat,hogy kicsit szellőzzön.
A homokba egy vésést olvastam ki.:"Forevor young".Nem tudom,hogy került oda,ezért csak elmosolyodtam.
Éreztem,hogy valaki hátulról átöleli a derekamat és a kezét lassan a szememre csúsztatja.
-Ki vagyok.?-kérdezte a hangját kicsit elmélyítve valaki,azonban rögtön felismertem.
-Hu.de most nincs kedvem tippelgetni.Inkább saját magad leplezd le a kiléted.-mondtam majd felé fordultam.
Az ajkaink szinte súrolták egymást azonban nem értek össze.
-Bepakoltam mindent a kocsiba.ha úgy érzed indulhatunk is.-közölte szinte suttogva.
-Rendben nyugodtan menj le,én is mindjárt utánad megyek.
-De tényleg siess ám.-utasított,majd elhagyta a helyiséget.
Megfordultam és a tükörbe a nagypapám arcképével találtam szembe magam,persze csak egy látomásként.Felé kezdtem kapálózni,azonban csak téveszme volt.Úgy éreztem valamit nagyon elakar mondani ami nem feltétlenül jó dolog.Azonban ahogy az egyik pillanatban jött a másikra el is tűnt.
Tudtam ő odafentről vigyáz rám,azonban még tartogat a zsebébe egy két más dolgot.
A kezemmel akaratlanul is integetni kezdtem felé majd leszaladtam Hazzához.

HARRY:
-Csoda történt.Betartottad,hogy mindjárt jössz..-lepődtem meg amiért szokásához nem híven ilyen hamar leért.
-Most miért.?-kérdezte mire csak elnevettem magamat.
Már úton voltunk vissza Londonba mikor a visszapillantó tükörből paparazzókat fedeztem fel.
Hirtelen begyorsítottam és lekanyarodtam egy másik nem annyira népes utcára.
Igazából rajtunk kívül nem is láttam senkit és semmit,mivel ez egy régibb fajtájú út volt,ami még rendesen kiépítve sem volt.
-Miért kanyarodtál le?-emelte felém a fejét Grace.
-Mert erre van egy rövidebb út..-hazudni kényszerültem neki,mivel tudom,hogy ő az ilyen interjú meg képkészítésekkor eléggé izgulós fajtájú.Gondoltam itt kicsit kocsikázunk majd visszafordulunk.
Egy idő után úgy éreztem visszakanyarodok a szikes útról,azonban úgy észleltem az autó egyszerűen megállt.
-Harold,miért álltunk meg?!-kérdezte idegesen.
-Nekem van egy sejtésem..-szólaltam meg majd kiszálltam a kocsiból.
-Defekt..-állapítottam meg.
-Ugye van pótgumi a csomagtartóba.?És egyáltalán hol vagyunk?-zúdította rám a kérdéseit.
-Egy percre csak legyél már csöndbe,kérlek.!-förmedtem rá,mire durcásan beült a kocsiba.
Csak ült és ült éreztem kicsit megbántottam.Vagyis talán nagyon,mivel akkor nem szokása a visszabeszélés..
Nem bírtam nézni,a keserűségét azt,hogy mindjárt elsírja magát,ezért odamentem hozzá.
Bekopogtam neki,mire ő lehúzta az ablakot.
-Nincs kedved segíteni.?-kérdeztem kedves hangon.
-Mi van én csak arra vagyok jó?-kinyitotta az ajtót és odasétált hozzám az autó elejére.

-Miben is kéne segítség,mert mint látom a gumikat kicserélted..-érdeklődött.
-Semmiben,csak abban,hogy megbocsátasz.-fogtam körül a derekát.
-Attól függ miért kell.Azért,hogy összeolajoztál most azzal,hogy hozzám értél vagy mert bunkó voltál.?-kérdezte az arcán egy huncut mosollyal.
-Remélhetőleg mindenért ami rosszat elkövettem ellened..-közelebb húztam magamhoz.
-Csináltál valamit amiről tudnom kéne?-kérdezte cérnaszál vékony hangon.
-Bocsáss meg..-öleltem meg.Talán ezzel a bocsánatkéréssel próbáltam megbocsátást remélni a Felicitys dolog végett.
-Nem gondolod,hogy eléggé elszaladt itt az idő.?-kérdezte miközben kibújt a védő ölelésemből.
-Talán igazad van..-beszálltunk a kocsiba és rögtön a gázba hajtottam.
Nagy nehezen kijutottunk egy rendes útra.
Éreztem innen már csak boldogság jöhet,avagy mégsem..

GRACE:
Ez az egész olyan romantikus volt,lerobbantunk a semmi közepén..
Ha így visszagondolok Harry a végén még lecserélhetné az énekesi karrierjét autószerelőre.
Már bőven London utcáit jártuk mikor feltettem számára az egyik kérdésemet.
-Miért kanyarodtál le akkor az útról?!És ne mond,hogy közelíteni akartál.Ismerlek és tudom mikor hazudsz..-kértem meg rá,hogy mondja el.
-Paparazzo..-ebből az egy szóból mindent megértettem.
-Értem.És hát te nem akarsz velem mutatkozni,nem de?Állj meg itt,gyalogolni van kedvem..-állítottam meg a házunk utcájában.
-Grace,ne csináld már..Tudod,hogy nem azért csináltam ezt az egészet..-ordította utánam.
-Értem.Majd beszélünk..-vettem gyorsabbra a tempómat.Ő még egyet utánam dudált azonban nem nagyon érdekelt.
Nem volt kulcsom ezért csöngetésre kényszerültem.
Az ajtóban toporzékoltam mire valaki végre kinyitotta egy ismeretlen férfi volt azonban ezzel nem nagyon foglalkoztam a jelenlegi idegállapotban.A kis résnyire kinyitott ajtón besurrantam majd felrohantam a szobámba.
-Grace.!Gyere vissza kicsit valamit mondanom kell.!-ordította Leila,gondolom megakarta magyarázni mit is keres egy idegen a házunkba.
-Majd később..-indítottam el a hangszálaimmal a választ majd még mindig a szobám felé tartottam.
Idegesített a zaj,nem hagyott nyugodni a csend.Ilyen egy lelki állapotom volt.
Ilyenkor régebben mindig azt szoktam csinálni,hogy bevettem pár avagy annál kicsit több nyugtatót ami kicsit enyhített az állapotomon és kizökkentett a jelenből..Azonban egyszer anya rajta kapott és egy ideig le se vette rólam a szemét,mivel szerinte ha egyszer túl lövök a sulykon ennek még következménye lesz.Ezért is döntöttem más képen.Gondoltam egy jó meleg fürdő csodákra képes,ezért már vetettem le magamról a pólót mikor a szobámba lévő fürdő ajtaja nyitódott.
-Áááá.!-sikítottam fel.
-Óh..-lépett ki rajta egy fiú.-Nem számítottam,hogy ma még ilyen látványban lesz részem.-mért végig.
-Én nem számítottam,hogy valakinek ilyen látványt tudok nyújtani..Megtennéd,hogy elfordulsz,aztán hallgatom a magyarázatod..
-Minek már úgy is láttalak így..De rendben.-fordult végül meg.
Mire visszakaptam magamra a felsőm Leila és még valaki is a szobába termett,gondolom a sikításom végett.
Megtudtam Leila elég közel viszonyba került a hapekkal akinek a neve Brandon ,és a fiával Tyjal,együtt ide fognak költözni.
Ty

Már csak ez kellett nekem..
-Örülsz mi?Ettől a naptól kezdve kiélvezheted velem a napjaidat..-dőlt le az ágyamra.
-Kelj már fel,és húzz ki innen dolgom van!-süvöltöttem rá.
-Dolgod.?Megint vetkőzésbe kezdenél,mert akkor inkább itt maradok megint.-nem régóta ismerem de már most ki nem állhatom,ahogy Leila fogalmazott a "bátyámat."
Már indultam volna,hogy fejbe kólintsam mikor a zsebem hevesen kezdett rezegni.
Elővettem a telefonomat és kijelezte,hogy egy új üzenet érkezett.

Kérlek bocsáss meg,nagyon sajnálom,nem úgy értettem..
Most is csak rád gondolok és várom,hogy megbocsáss..Léciiiiiiii *-*
Remélem észreveszed a képen a kiskutyaszemem,amiknek még te se tudsz ellenállni.
By:Harry
Uí.:Ugye tudod,hogy szeretlek.? <3


Szólt így az üzenet.
-Kitől érkezett?-kérdezte Ty,majd a kezembe a telefont kezdte bámulni.
-My idiot..-mondtam végig mosolyogva és Harryre gondolva..

Valahogy ezt szántam 27.résznek.:) 2 komi és a jön a kövi rész,persze csak ha nem lesz világvége xdd Apropó ti,hogy vélekedtek erről a témáról.?

2 megjegyzés:

  1. Áááá ez jó volt, ha valamiben tudok segíteni akkor nyugodtan írj fb.-n és megbeszéljük (persze ha érdekel a véleményem) Itt az 1. komii <3 hozd a köviit.!! <3

    VálaszTörlés