2012. december 1., szombat

2.évad 21.rész



Nem tudom miért de nem engedi felírni a címet ezért ide írom.:2.évad 21.rész-Holmes Chapel én így szeretlek.! <3

Sziasztok.!Nah,most mondok egy érdekességet.Nem tudom észre vettétek -e de  a TMH-ről a Summer love-nak és a blogomnak körülbelül azonos a témája..Lehet Niall olvasta a blogomat és úgy írta meg a dalt xdd Nem kell cikizni,de szeretek álmodozni <3 

HARRY:
-Hol vagyok.?-kérdezte az ébredező Grace.
-Nálunk,tegnap gondolom nagyon kifáradtál,és ezért elaludtál a kocsiban.Nem volt szívem felébreszteni épp ezért is hoztalak ide hozzánk,remélem nem haragszol érte..-magyaráztam el neki a helyzetet.
-Ja,okés.Ez már mindent megmagyaráz.-mondta egy hatalmas nyújtózkodás kíséretében.
-Mégis mit magyaráz meg.?-érdeklődtem.
-Hogy,miért álmodtam ilyen szépet..-mondta mosolyogva majd kiugrott az ágyból.
-Szóval meghoztam a szerencsédet.?-követve a példáját én is kimásztam az ágyból.
-Meg hát,.Te mindig.:) Tudsz adni valami kölcsönruhát.?
-Nem lehet,már becsomagoltam őket.De gyere mégis,keresünk valamit..-mondtam mire nagy szemekkel merően nézett rám.
-Mi az,hogy bepakoltál.?Mégis hova.?-értetlenkedtem.
-Hát este megyünk Holmes Chapelbe.!-jelentettem ki mosolyogva.-Persze csak ha akarsz..-tettem végül hozzá.
-Most ezzel azt  akarod nekem mondani,hogy beakarsz mutatni a szüleidnek.?-kérdezett vissza.
-Ha,azt mondom igen,akkor el jössz velem.?-tettem fel a költői kérdést.
-Igeeeennn.!-nyújtotta el a választ majd odarohant hozzám megölelni.

GRACE:
Nagyon izgultam.Bár már találkoztam Harry anyukájával,Anneval de akkor is,mégis csak a szülőházába visz haza ami teljesen más..Még soha életemben nem jártam Holmes Chapelbe de biztos szép hely és tetszeni fog..
-Hány napra pakoljak be.?-kérdeztem izgatottan.
-Hát,még nem foglaltam haza fele jegyet..De csak egy-két napról lenne szó.
-Szóval?!Nagy bőrönd..-jelentettem ki.
-Rendben,Szívem..
-Hívjak egy taxit vagy haza viszel.?-kérdeztem.
-Gyere,gyors haza doblak..-indultunk el a slussz kulccsal a kocsi felé.
Otthon elmagyaráztam Leilának és Lucynak a történteket..Bár szerintem azt a kis időt,Lucy úgy is Niallel fogja tölteni,Leila pedig mint eddig addig is el lesz nélkülem,a munkába temetkezve..
Nálam a bepakolás mint a kipakolás is úgy történik,hogy bedobálok mindenféle dolgot..Azonban a plüss macimat,minden egyes alkalommal elrakom szépen középre behelyezve..
-Ruha,telefon,személyi.?Ezeket elraktad?!-lépett be a szobába Leila kissé anyáskodva,ami nála elég fura.
-1.:Maga ruhába megyek..2.:Telefon nélkül ki se megyek a házból.3.:Személyi nélkül nem jutok sehova,szóval persze,hogy elraktam..-adtam a válaszokat.
-Gyere ide.!Majd ha hazajössz lesz egy kis meglepetésem..-hívott oda Leila,hogy öleljem meg.Nekem persze rögtön a "meglepetés" szónál csillant fel a szemem.

*Pár órával később*
-Ugye nem jöttem túl korán.?-nyitottam ki az ajtót Harrynek.
-Dehogyis pont jókor jöttél.Gyors felfutok a táskámért és mehetünk is,de addig gyere csak be..-invitáltam be..Kicsit,vagyis nem is olyan kicsit később le is értem.
-Na,tényleg nagyon gyors voltál..-jegyezte meg ironikusan.
-Jól van ám.!Még át kellett sminkelnem magam..-magyaráztam ki magam.
-Minek annyi smink.?Természetesen sokkal gyönyörűbb vagy..-mondta majd megcsókolt.
-Ezt csak úgy mondod.Amúgy csak a te kedvedért majd nem fogok sminkelni valamikor.
-Mondjuk holnap.?-kezdte is a kérlelést.
-Holnap?!A családod előtt nem akarok úgy kinézni mint egy zombi..Na,jól van,ezt úgy is te fogod megbánni,mert majd nem akarsz velem úgy mutatkozni..-fogadtam el a kérését.
-Szia,Leila.!Majd jövök.!-ordítottam be a házba,majd elindultunk a reptérre.
-Felszállhatunk végre,mert a végén még lekéssük miattad.?-kérdezte Hazza az 1 órás Lucyval való telefonálásom végén.
-Nah,szia majd hívlak ha odaértünk..-köszöntem el a telefonba.
-Pilóta sapi.?Cukii..Amúgy igen is kapitány..!-emeltem a fejemhez a kezemet.


-Na mit csináljunk.?kérdezgettem izgatottságomban mikor elfoglaltuk a helyünket a repülőn.
-Grace,kicsit nyugodj le..-mondta,mire durcásan az ablak felé fordultam.
Egész végig csak az ablakon bámultam ki..Mást nem is tudtam volna csinálni,mivel Harry elaludt..Jellemző,nem,hogy éjszaka aludna..
-Ott vagyunk már?!-ébresztettem fel és 5 percenként tettem fel a kérdést.
-Nem még nem..-kaptam mindig a választ.
-De-de most már ott vagyunk.Mit hazugálsz.!-förmedtem rá,de elnevettem magamat.Majd lehordtuk a cuccokat.
-Na,merre megy a menet.?-kérdeztem a reptérről kiérve.
-Hát két választás van.. Elgyalogolunk,vagy hívunk egy taxit..-tette fel számomra a választás jogát.
-Mondanám,hogy taxi,de sétálni van kedvem..Végül is nincs olyan messze,ugye.?-kérdeztem meg a végén.
-Nem,csak egy köpésnyire van..-érkezett a válasz.
Fél óra gyaloglás után,már kissé ideges lettem.
-Harold,te ha eddig el tudsz köpni akkor egy géniusz vagy..-jegyeztem meg morcosan.
-Na,ott az a sárga ház az..-mutatott rá,.Majd a bőrönddel rögtön odafutottam.
Mikor beléptünk a házba,kellemes látvány fogadott.Anne épp a nappaliba bámulta a tévét.
-Szia anya.!Mondom anya..-ismételte Harry,mire az anyukája is észlelt.
-Jaj,sziasztok drágáim..-lépett oda hozzánk megölelni,majd két cuppanós puszit nyomot az arcunkra..
-Csókolom,vagyis szia.-javítottam ki magamat.
-Jól tetted,hogy kijavítottad és azt is,hogy eljöttél.Már olyan régen láttalak titeket főleg téged Grace..-mondta Anne.
-Joe és Gemma hol vannak.?-érdeklődött Harry.
-Joe elment dolgozni majd holnap reggel jön,Gemma pedig körülbelül fél óra múlva érkezik meg,mert átment az egyik barátnőjéhez.-érkeztek a válaszok.
E rövid beszélgetés után Harry megmutatta az ideiglenes szobánkat.

Takaros kis szoba,szép és ízléses..Egy asztalra ki tett képen megakadt a szemem..Egy lány volt rajta Hazzával.Tudtam,hogy nem Gemma van rajta,de akkor mégis ki.?Tettem fel a kérdést magamba..Mikor Hazza észrevette,hogy a képet bámulom odalépett hozzám.

-Ez nem tudom,hogy került ide.Azt hittem már rég a fiók legvégén lapul..Remélem nem érted félre.-fogta a képet és bevágta a szekrénybe.
-Nem dehogyis,megértem..Előttem is volt múltad..-mondtam kissé még zavarodottan.
-Hazza,átöltözhetek,gyors.?-kérdeztem.
-Persze,nyugodtan.Csak ne zavartasd magadat.
-Úgy értettem ki mennél?-küldtem ki.
Kissé meguntam az egész nap magassarkúba való mászkálást ezért úgy döntöttem az itt töltött pár napra stílust váltok..

Mikor végeztem az öltözködéssel Hazza keresésébe kezdtem.A konyhába találtam meg,egy lánnyal akit képekről már ismertem.
-Szia,biztos te vagy Gemma,ugye.?Javíts ki ha tévedtem..-léptem oda hozzá.
-Igen én lennék.Szia.!Te meg az én öcsikém barátnője,Grace,ha én se tévedek..-mosolyodott el.
-Megismerkedtetek,összebarátkoztatok,mehetnénk már,Grace..Gemma téged meg állítólag várnak kinn a barátaid,szóval menned kéne..-siettetett Harry minket.
-Jól van öcsi,megyek is..Örülök,hogy megismertelek,remélem majd még beszélünk..Addig is sziasztok,majd jövök..-köszönt el Gemma.
-Legkésőbb tízre gyere haza.!-ordított utána Anne.
-Nem megyünk ki kicsit a környékre sétálni.?-kérdezte Hazza.
-De,az jó lenne.
-Holnap meg akkor megmutatom neked egész Holmes Chapelt..-mondta,mire egy mosollyal feleltem.
Elindultunk a környékre,kézen fogva.
Az egész környék,ki volt világítva és egyszerűen csodálatosan nézett ki.
-Minden lányt,erre viszel akit elakarsz kápráztatni.?-kérdeztem.
-Csak az igazán különlegeseket..-jött a válasz.
-Szóval én annak számítok.?
-Csakis te számítasz az én életembe annak..-mondta,majd magához húzott és megcsókolt..Az ilyen pillanatok mindig is hiányoztak az életemből..De mióta vele vagyok nap mint nap élem át ezeket az élményeket..
Nem sokáig voltunk kinn,mivel már besötétedett és eléggé fáradtak is voltam..
A házuk teraszán leültünk egy kicsit egy fotelbe.
-Már értem miért szeretsz annyira itt lenni..-mondtam.
-Hát,ez az otthonom..Mondhatok egy titkot.?
-Szeretem a titkokat..-mondtam mire odahajolt a fülemhez.
-Ennél a városnál,csak téged szeretlek jobban.De psszt..-súgta a fülembe.Mire elnevettem magamat.
Fürdés után a hálószobába lépve érdekes és egyben nagyon aranyos dolgot láttam.
Harry lecserélte azt alányos képet egy másikra amin én és ő vagyok..Örültem neki mivel tudom nem kéne de vetélytársat láttam abban a másik lány személyében..

Már rögtön azt első napon megszerettem Holmes Chapelt mert egy gyönyörű és egyben csodálatos kis város..Remélem az elkövetkezendő itt töltött napjaim is ilyen csodásak lesznek..

Mikor ezt a részt írtam,rettentő beszédes kedvembe voltam.ezért ha nem tetszik bocsi,de egyszerűen nem tudtam normálisan írni xdd Úgy döntöttem ismét szabok komihatárt,és vissza hozom a régi jól bevált komizós módszert.:D Tehát MOST 1 komi és jön a kövi.:3 Ha meg lesz,holnapra hozom szerintem a kövit.:) 
Uí.:Szeretlek titeket <3 :** 

3 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett.. *--* hamar hozd a kövit !! ^^

    VálaszTörlés
  2. köviiit :D imádooom :) *-* <3

    VálaszTörlés
  3. De jó, eddig nem tudtam mi hiányzik ebből a részből mostmár tudom *-* imádom ezt a részt is ^^ imáádom ^^ <3

    VálaszTörlés