2012. december 11., kedd

2.évad 24.rész-Mihamarabbi viszontlátást Holmes Chapel..

Jupii,6 (avagy 7,mert nekem azt jelzi ki.) rendszeres olvasóm van.:DD Köszi Tayna.:*
Válaszok az előző részhez érkezett komikra.:
Dinaa.:Köszii.az volt a célom,hogy megijesszelek titeket xdd .:D <3
Naomi.:És köszönöm.*-* Hát igen,egyszer muszáj lett volna,aztán már nem tudtam húzni..Nem fogom.:D Hát ezt nem nevezném sajnos annak,hogy hamar lett kész.:// <3

GRACE:
-Na,kész vagy már.?Mit kell ennyi ideig készülődni..-siettetett Hazza.
-Haj,smink..Soroljam.?Amúgy már csak az utolsó simítások vannak hátra és dá-dá-dá-dám.!-próbáltam utánozni azt a mesebeli hangot.De mondhatni nem igazán jött össze.
-Hogy én mégis,hogy bírom már ennyi ideje ki veled..-tette fel magának a kérdést.
-Khm..Mert esetleg szeretsz,nem de?!Amúgy ezt itt ne hagyd..-dobtam oda neki a kedvenc ingét.
-Mi lenne velem nélküled..-rázogatta a fejét.
-Ezen már én is sokszor elgondolkoztam..
-Drágám,kedvességed határtalan..-oda léptem hozzá mélyen a szemébe néztem majd a falhoz döntött.Megcsókolt azonban én leváltam tőle.
-Most ezt nem..-söpörtem le a válláról a koszt,majd kibújtam a karjai közül.


Nehéz volt elválni Hazza izmos,kockahasáról,de éreztem ennek most nincs itt az ideje.
A napokban rájöttem,hogy nem való nekem ez a stílus váltás..És maga az is fura volt,hogy nem 10 centivel a föld felett jártam,célozván erre a magassarkúra.Ezért úgy döntöttem a mai nap visszatér a jó öreg Grace..És ezt ezzel az összeállítással kezdtem.:
Bogi,mielőtt bármit mondanál,igen ez egy K.Fanni féleségű szoknya xdd
-Huu,rád se ismertem..-mért végig Hazza fentről lefelé a szemével.
-Mégis miért.?
-Nem tudom,kezdtem megszokni,hogy nem sminkeled magad,meg valahogy nem tudom..-érkezett a válasz.
-Hát,kezdhetsz visszaszokni,hogy újra ilyen vagyok..De miért így már nem is tetszem.?-kérdeztem a végén kissé félénken.
-Dehogyisnem.Te mindenhogy gyönyörű vagy..-mondta,majd egy csókot leheltem az ajkaira.
-Nem gondolod,hogy már el kéne kezdeni a búcsúzkodást.?Ne,hogy lekéssük a gépet.Bár,nem lenne ínyemre..Szeretek Holmes Chapelbe lenni..-mondtam mikor végre elváltunk egymástól.
-Majd hamarosan újra visszajövünk.Szerintem mehetünk is le..-már elindult,mikor azt vette észre én még mindig egy helyben állok.Rögtön vette a szitut és odajött és lehurcolta a cuccaimat.
Lementünk a földszintre ahol Gemma,Anne és Joe mint egy idilli család várt minket.
-Remélem hamarosan újra jöttök és viszont láthatlak titeket így együtt.-kötötte az orrunkra Gemma.
-Én is így vagyok vele,remélhetőleg,hogy amíg ez bekövetkezik addig fogunk még beszélni.De ti is eljöhetnétek majd Londonba egyszer.
Egyesével mindenkit megölelgettünk,puszilgattunk,majd hívtunk egy taxit amivel kivitettük magunkat a reptérre.
-Óh,viszlát Holmes Chapel..-sóhajtoztam és integettem egyszerre mikor a repülőgép felszállt.
-Harry,ugye tudod,hogy hamarosan neked kell menned Magyarországra..-kérdeztem mikor bekötöttem magamon az övet.
-Mégis miért.?-értetlenkedett.
-Mert ott lakok te idióta..-már valahogy az értetlenségén elkezdtem röhögni.
-Ja,szóval úgy.Már várom..Amúgy miért is vagyok én egy idióta?!-észlelt kissé később.
-Mert te vagy az én idiótám,azért..Mit szólsz hozzá.?-a fejemet a vállára döntöttem.
-Oooh yes!-vágta rá.

Még egy ideig elmulattattattuk magunkat mikor azt hallottad,hogy be kell csatolnunk az öveket mivel a leszállást megkezdjük.
A reptéren találva magamat,fura volt,hogy senki se várt minket.De ezt egyikünk se említette a másiknak.Gondoltam mivel már elég késő volt Leila nem haragszik meg ha Hazzáéknél alszok ma..
Mikor beértünk a házba,mindenhol sötétség volt,nem értettük mi van itt.Azonban egyszer csak egy tömérdek lufival és a srácokkal ja meg Lucyval találtuk szembe magunkat.
-Meglepetés.!Üdv,újra itthon.!-ordították egyszerre mire Harry is befutott a lufik közé..

A kezemet a szám elé tartottam mivel kissé meglepődtem de egyben meghatódtam is.
Majd a táskámból előkerültek azok a szép kis ajándékok amiket egyesével átadogattunk
mindenkinek Harryvel,majd előkerültek azok a sárga földig lerészegítő italok és a bömbölő zene is.
-Grace,nem jössz kicsit fel.?-hívott félre Lucy.Felmentünk az egyik szobába ahol már a saját szavunkat is meglehetett hallani.
-Na,mi volt,mesélj valamit..-ültünk le az ágyra.
-Jujj,egyszerűen mesésen éreztem magamat.Olyan érzésem volt mintha újra tini lennék..-meséltem áradozva.
-Olyan aranyosak vagytok..Képzeld el.Ülünk Niallel a tévé előtt.Aztán megszólal,hogy kérdezhet,e valamit.Mondom persze..Nagy nehezen kibökte,hogy éhes és kaja kéne neki..-az ő mesélése kissé más volt mint az enyém.Én csak ezen elröhögtem magamat,mivel szerintem annyira de annyira összeillenek..
-Nah mit csinálnak a kisasszonyok.?-támolygott fel Harry,és mint a beszédéből megtudtuk nem kissé volt már akkor is részeg.
Kis idő múlva rábeszéltem,hogy menjen fel lefeküdni.
Nah,de akkor később mi is volt vele.?
Egész éjszaka mást nem hallottam mint,hogy a wécé felé futkározik kidobni a taccsot..Ezt az alkalmat meg kellett örökítenem egy fényképpel,hogy másnap majd azt mutogassam neki,hogy is nézett ki.:

Mivel ez az egész jelenet engem se hagyott aludni,ezért a laptopja felé nyúltam.
Mikor felnyitottam a twitterrjével találtam szembe magam és elmosolyodtam az egyik twitten amit még reggel tehetett ki..
You know I'm crazy for you Grace Horras?!I love you xxx
(Fordításért üzenem:Google a barátod)

Nah,sajnos biztos,hogy észrevettétek,hogy mostanában nem sokat törődök a bloggal,és már kétszer megkaptam,hogy hanyagolom..Pedig ez nem így van,nagyon sokat írom csak sokszor nem tetszik aztán kitörlöm.Régebben ment az írás,mert mindig azt láttam ez meg ez komizott/iratkozott fel csak már nem nagyon érkeznek ilyen apró meglepetések..Most kivételesen 3 komi és jön a következő rész,amit lehetőleg minél hamarabb hozok..:DD :**
Uí.:Elég megosztó a szavazás.:) Bár a Happy End többségben van de utána ballag a jövőbe tekintő.*-* Egy dologra kíváncsi lennék ki akar szomorú véget.?Vagyis ki kattintott arra?! :DD




3 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó, itt van komizok ennek is örülj és ennek örömére jöhet a kövi rész :) <3

    VálaszTörlés
  2. nagyoon jó. *--* én a happy end.re szavaztam :DDD<3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett , megvan a 3 komi , ezért jöhet a köviii

    VálaszTörlés