2013. március 16., szombat

#Díj 2.

Sziasztok,nem résszel jöttem.Hanem még régebben kaptam egy díjat, Rosta Gréta-tól és most rakom ki:) Nagyon köszönöm neki <3



Szabályok:

1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre! 
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod. 
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat! 
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.) 


1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?

Gréta.De Grétinek,Gittának és Mukinak szoktak:)

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Nem szoktam dalokon sírni,esetleg elérzékenyülni de azt több számon is:)

3. Félsz a sötétben?
Nem igazán.

4. Szerelmes vagy valakibe?
Nem..

5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Volt egy pár:D 


6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Őő..jah.. xd 

7. Szerinted péntek 13-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Csupán egy átlagos nap:)

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Aha

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Dehogyis,nem nagyon érdekel mások véleménye..

10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
A-a..Pont most csütörtökön kaptam xd

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Segítenék a rászorulóknak,az állatmenhelyeknek,próbálnék én is felfedezni olyanokat akikbe benne van a híresség kódex:D

12. Szoktál álmodozni?
Igen:3

13. Járnál Chace Crawforddal?
Nem xd Nem a korosztályom meg bevallom nem is az esetem xd 

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
1 kétpetéjű ikerpárt.Leila és Bence:)

15.Adni vagy kapni jobb?
Adni:3

16. Titkom:
Szerintem maga benne van a szóba,hogy TITOK :$

17. Bakancslista:
Nem nagyon változott meg mióta leírtam már egyszer de azért újra megismétlem:
-Megtanulni angolul
-Kijutni Londonba
-Eljutni egy One Direction koncertre
-Boldog lenni
-Sikeres lenni az élet valamelyik terén

Akiknek küldöm:
Nem nagyon olvasok blogokat,de azért egy remek íróért igen,és neki tudok küldeni ;)
Dream Girl

Ma még 1 díjat ki kell tennem,és vasárnapra megpróbálom hozni a rendes kövi részt;))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése