2013. március 6., szerda

#Díj

Sziasztok manók.!Most nem résszel jelentkezek.Megkaptam az első díjamat az én imádott barátnőmtől Dream girl-től,nagyon szépen köszönöm neki.Hihetetlen nagy örömöt okozott nekem ezzel.<3 :*

Szabályok:

1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre! 
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat! 
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.:)


1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?

Gréta a rendes nevem,de Grétinek,Gittának,Mukinak,Grace-nek és ritka esetben Grétácskáhnak is szoktak becézni.:3 És ezeken kívül még van ezeregy becenevem de ezek a leggyakoribbak xd :D

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Esetleg Twilight Soundtrack,de nem nagyon szoktam dalokon sírni.:)

3. Félsz a sötétben?
Helyzettől függ..Néha igen,néha viszont kifejezetten szeretem..:3

4. Szerelmes vagy valakibe?
Jó kérdés..De csak voltam,szóval maradjunk ott,hogy nem..:)

5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Rengeteg ciki dolog történt már velem az életem folyamán és köztük egyet sem tudnék most kiemelni xd :'D

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
A-a.. xd Azért gyilkos gondolataim nem igazán szoktak lenni.:'D

7. Szerinted péntek 13-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Szerintem csak egy átlagos péntek ami 13-ra esik,és se szerencsét,se balszerencsét nem okoz..

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Biztos..:)

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem igazán érdekel mások véleménye.Akik ismernek azok olyannak szeretnek amilyen vagyok..:))

10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Fura módon nem,tiszta okos kislány voltam.. xd

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Nem nagyon szoktam ezen gondolkozni.De nem hiszem,hogy megváltoznék maradnék ugyan ilyen,mint most..:D

12. Szoktál álmodozni?
Rengetegszer.:$

13. Járnál Chace Crawforddal?
Őő..Határozott NEM a válaszom xd 

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
2-t..1 fiú és 1 lány..Leila és esetleg Bence..:))

15. Adni vagy kapni jobb?
Természetesen adni,mert akkor olyan jó érzés tölt el,hogy a másiknak örömet okozhattam.:3

16. Titkom:
Psszt.:$ Az titok..:3

17. Bakancslista:
-Megtanulni angolul.
-Kijutni Londonba.
-Eljutni egy One Direction koncertre..
-Találkozni egy Pingvinnel (xdd)
-Boldog lenni.
-Siker lenni az élet valamelyik terén.:)

Akiknek küldöm:

Többnek sajnos nem tudok,mert nem igazán szoktam blogokat olvasni.:/

A rész hamarosan fel fog kerülni,addig is puszii.:*

2 megjegyzés: