2012. november 28., szerda

2.évad 20.rész-A boldogító igen

Válaszok az előző részhez érkezett komikra.:
Noncsi:Köszii.:) Imádom a komiidat olvasni <3 Hát,most írtam egy olyan részt ahol összejönnek.:) Remélem tetszik ;) *-*
Dream Girl:Nem akarom gyötörni magamat miatta,csak nagyon nehéz elfogadnom lehet már soha többé nem fogom látni,és úgy hiányzik,.Pedig szinte alig ismertem..:( Köszii és köszii :) Majd hívj fel tartalmat mondani <3

LUCY:
Délelőtt egy városszéli kisebb parkba vettem az irányt. Niallel általában mindig erre szoktunk sétálgatni.A napokban nem nagyon hallottam az én ír manóm felől.Nem hívott,nem is keresett és még Gracet se találtam meg,hogy kiöntsem neki a lelkem,épp ezért is jöttem ebbe a parkba.Itt minden olyan nyugodj és rejtelmes.A közepén vagn egy kis tó,amin egy híd vezet át.Sok időt töltöttem Niallel és egyedül is azon az átjárón.A vízbe dobálgatom a virágszirmokat.azt mondogatván "szeret,nem szeret."

Hirtelen a nevem hangoztatását hallottam.
-Lucy.!-ordította egy számomra ismerős hang,amit rögtön fel is ismertem.
-Niall.!-viszonoztam.Majd egymás felé kezdtünk közeledni.
-Hát te mit keresel itt.?-érdeklődtem,miközben leültünk egy régi,rozoga padra.
-Sokszor járok ide,ha magányos vagyok..Itt végre nincs az a nagy nyüzsgés,és sokszor emlékeztet Írországra is..-fejtette ki a választ.
-Hát ez szuper.-mondtam mire pár perces kínos csend következett.
-Figyelj,már egy ideje akarok valamit kérdezni,csak eddig nem nagyom mertem..-fordult kissé félénken felém.
-Mond nyugodtan,bármi is legyen.
-Szóval,..Ne már,megint esik az eső?!Ja,nem ez lenne a kérdésem,hanem az,hogy esetleg..Á nekem ez nem megy..-kapott idegesen a fejéhez.
-Na kissé pörgősebben ha lehet,..Mert itt fogunk megöregedni..-nevettük kissé el magunkat.
-Nekem öröm lenne veled megöregednem.-hajolt egyre közelebb felém.Majd az ajkaink összeérése előtt fel tett még egy gyors kérdést.
-Biztos akarod.?
-Minden álmom valóra válna..-feleltem majd elcsattant kettőnk között az a rég várt,hőn áhított első csók.
-Lucy Calder,lennél a barátnőm.?-tette fel a költői kérdést.
-Niall Horan,igen örömmel lennék..-válaszoltam mosolyogva majd megtörtént a 2.,3.,4. és a többi csókunk is.Az összes emlékezetes marad,és még mindig a nem is tudom hányadik után,ugyan olyan mint ha még mindig csak az első lenne..

GRACE:
Eléggé untam magam egyedül otthon,ezért hívtam egy taxit és átvitettem magam Harryékhez.
Becsöngettem és kis idő múlva Liam nyitott ajtót.
-Szia,többiek.?-érdeklődtem.
-Ne is kérdezd..Niall el ment,a többiek pedig még mindig fenn húzzák a lóbőrt,és egyszerűen nincs szívem felébreszteni őket..-mesélte el a bánatát.
-Na majd,nekem lesz.-mondtam majd a lépcső felé vettem az irányt.Már majdnem dél van ezek pedig még fenn alszanak..Azonban mikor beértem a szobába megértettem Liam nagy baját..Olyan aranyosak voltak.Louis az ablak mellett,fülében a fülesével szunyókált.Zayn még a tegnapi ruhájában fekve,pihent a kifeküdt ágyban.Na és Harry ő pedig a nyakáig betakarózva,szuszogva,alszik.Mindannyian olyanok voltak mint a kis angyalok..















-És mégis,hogy gondoltad azt a felébresztést.?-kérdezte Liam mikor látta,hogy mosolyogva ledöbbentem a látványtól.
-Nyugodj meg megoldom..Kezdjük a leggyengébb láncszemmel..-indultunk el mindketten Louis felé.
-Répát kérek.!-mondtam Liamnek mintha egy műtéten lettünk volna,és ő lenne a segédem.
Leszaladt a konyhába és gyorsan hozta is a kért zöldséget..Lou füléből kihúztam a heccetet,a répát pedig az orra elé tettem.
Rögtön mély szippogatásba kezdett.
-Mi ez az isteni illat.?-ébredt fel.
-Egyet máris kihúzhatsz a listáról..-fordultam Liamhez,aki egy elismerő mosolyt szegezett felém.
-Engem,még könnyű volt felébreszteni,azonban ennél a két téli álmot alvónál koránt sem lesz az..-mondta Lou közbe a répáján csámcsogva.
Zayn felé vettem az irányt.Megpróbáltam rázogatással felkelteni,azonban nem jártam sikerrel.Éppen ezért egy egy drasztikusabb lépésre szántam el magam..
Fogtam egy vödröt,tele jég hideg vízzel,amit aztán majdnem a nyakába öntöttem,azonban előtte mintha megérezte volna,gyors felugrott.
-Te lány,mégis mire készülsz,azzal a vödörrel a kezedben?!-kérdezte teljesen éberen.
-Ühm,mindegy már.Menjetek le reggelizni,mindjárt megyek én is utánatok,csak még fel kell ébresztenem Hazzát..-indultak ki mindannyian a szobából.
Leültem Harry mellé és a haját kezdtem a kezemmel csavargatni..Még ilyenkor is baromi helyes..
-Harold,Harold.!-sóhajtoztam.
-Jó reggelt,Szépség.!-ébredt fel és köszöntött ásítozva.
-Neked is álomszuszék.Bár már nem igazán mondanám reggelnek.-javítottam ki magamat.
Nagy nehezen kimászott az ágyból.
-Khm,.Esetleg ezt vedd fel..-dobtam oda neki a boxerjét.Sohasem tudtam megérteni mi jó abba,ha valaki teljesen meztelenül alszik..
-Muszáj.?kérdezett vissza és kérdőn nézett rám.Azonban inkább úgy döntött nem vitázik velem,és azonnal felvette.
-Így máris jobb..
A fiúk után tartottuk le a konyhába reggelizni vagyis inkább megebédelni.
-Tiffany amúgy hol van.?-érdeklődtem.
-Inkább úgy döntött valamelyik barátnőjénél alszik..-érkezett a válasz Hazzától.
-Biztos,hogy elkerülje a veled való vitát..-jegyezte meg Louis.
-Mégis milyen vitát.?
-Hát,hogy teljesen bele van zúgva a mi Harrynkbe..-Hazza,Lou szája elé tette a kezét,gondolom azért,hogy fogja már be a pofáját..Próbáltam,úgy tettetni,mintha meg se hallottam volna.
-Délután nincs kedvetek valami közös programra.?Olyan régen mentünk el így együtt valahova..-mondta Liam.
-Ugye ebbe én is beletartozok.?-kérdeztem kiskutya szemekkel.
-Persze,.Úgy gondoltam te,Louis,Harry,Eleanor,Perry,Zayn,Niall meg persze Lucy..
-Az szupi lenne,.Bár Lucy már kora reggel elment valahova..-jelentettem ki.
-Ahogyan mi kis Niallünk is..-tudtam meg Zayntől.Majd hangos "jujjogásba" kezdtünk.
Erre Niall és Lucy lépett be az ajtón kézen fogva.
Folytattuk még mindig a jujjogást.
-Ti jártok.?-kérdezte rögtön meg Liam.
-Őő,szóval igen,.Ma óta..-felelték egyszerre.
-Jajj,úgy örülök nektek..Bár már ezt előre megjósoltam,hogy így fog megtörténni.-futottam oda hozzájuk megölelni őket.
-Úgy terveztük hamarosan elmegyünk kicsit valahova lógni,nem akartok ti is.?-kérdezte Harry.
-Hát,most moziba megyünk csak egy valamiért beugrottunk.De lehet a végére benézünk hozzátok..-felelte Niall,majd futottak is fel az emeletre.
-Menjünk el bowlingozni,úgy is régen voltunk már.!-vetette fel az ötletet Zayn.
-Bowlingozni.?Hát az lehet nem a legjobb ötlet..-mondtam szomorkásan.
-Mégis miért mondod ezt.?-érdeklődött Harry.
-Hát lehet hülyén hangzik,de kiskoromtól fogva attól félek,hogy beszorulok oda azokhoz a rácsokhoz ahova a bábuk eldőlnek..Meg amúgy is nagyon béna vagyok benne.-meséltem el..
-Nem baj,majd én megtanítalak..-ölelt meg Harry.

*Később*
Délutánra összeszedtük az egész bandát és elindultunk a közeli bowling pálya felé.
Csapatokra osztottuk magunkat.
Harry-én                   Louis-Eleanor
Zayn-Perry               Liam-Daniella

-Most mindenkinek van egy próba lökése és kezdődhet is a játék.!-emelete egyre feljebb a hangját Louis.
-Na,gyere megtanít téged a mester..-hívott oda magához Harry.
Hátulról átkarolt,majd közösen elgurítottuk a golyót,ami 8 bábut döntött el.
-Ügyi vagy.!-ütöttük össze a kezünket.
-Na,indulhat a játszma.Nyerjen a jobbik..-invitálta fel Zayn.
Egész végig nagyon jól éreztük magunkat..Perrivel nem valami jó,hogy egy csapatba kerültünk,mivel mindketten egész végig csak elbénáztuk,.De mindig csak jót röhögtünk ezeken.A végére azonban szerintem már eléggé belejöttünk.
-Na,nekünk ezt még kicsit gyakorolnunk kell..-mondta Perrie az utolsó gurításomnál,amin csak elnevettem magamat.
-Megbeszéltük,.Hamarosan újra el jövünk..
Az állás nagyon szoros volt a két csapat között,vagyis mondhatni egyenlő..A csapatkapitányok Louis-Harry utolsó gurítása következett..
-Styles,mindjárt kimondhatod,hogy vesztettél..-veregette meg Louis Hazza vállát.
-Hátrább az agarakkal Tomlinson.!-vágott vissza.Náluk a játék szinte vérre megy.
A lányokkal mi tátott szájjal figyeltük ki tarol többet,és ezáltal melyik csapat nyeri meg..

Mindkettőjüknél eldőlt az összes bábu,.
-Tehát az állás döntetlen lett..-mentünk Ellel oda hozzájuk.
-Nem-nem,még egy visszavágót követelek..-kezdték el mindketten kisfiús hangon.
-Tudjátok mikor.Mára ennyi elég volt..
A végére Lucy és Niall is befutott,de ők többnyire csak szurkolni..

-Jövőhéten visszavágót.?-kérdezte Louis a pacsizgatások közepette.
-Elfogadtuk a kihívást..-fogott kezett Lou és Hazza.
Az biztos emlékezetes marad,életem első bowlingozásanak minden egyes pillanata..Zayn első lökésétől kezdve Hazza végső becsúszásáig xdd..

Most kivételesen szabok komihatárt..Meg várom míg megérkezik a 2 komment.Amíg nem lesz meg nem írok ki.;) 






















2 megjegyzés:

  1. Jajj, nagyon jó volt ez a rész. Már tűkön ültem, hogy jöjjön ez a rész erre beleírtad Lucyékat is. Nagyon tetszett ezt most tényleg nagyon jól leírtad..:)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett ! *--* végre össze jött Niall Lucy.val ! kövit ! ^^

    VálaszTörlés