2012. november 4., vasárnap

2.évad 10.rész-Csak a te kedvedért.

GRACE:
Egész éjszaka csak Harryre tudtam gondolni..
Reggel pedig vártam,hogy felhívjon.Mikor már meguntam a várakozást felléptem facebookra remélve hát ha ő is fenn van és mint eddig mindig rám ír..Most azonban nem így volt.Elsőnek válaszolgattam arra a rengetek üzenetre ami várt,majd gondoltam feltöltöm profilképnek a tegnap az én "lesifotós nagynénim" által készített fényképet.:
<3
-Na mit csinálunk.?-lépett be a szobámba Austin mire lecsaptam a laptopomat.
-Öhmm,nem tudom.Mit szeretnél.?-fújtam mélyen ki a levegőt magamból.
-Amit te akarsz,hercegnő...
-Nem szeretem ha hercegnőnek hívsz.Aki nem ismer még azt hiszi,hogy egy nagyképű,fruska vagyok..-néztem rá.
-Miért,nem az vagy.?-nevette el magát mire hozzá vágtam a párnámat.
Már közelítettem hozzá,hogy fejbe kólintsam mikor csöngetést hallottam ezért lefutottam az ajtóhoz..
-Harold.!-ugrottam a nyakába.
-Örülök,hogy ennyire örülsz nekem..-nyomtam a szájára egy puszit.
Felmentünk vissza a szobámba.
-A mai napot azzal a két sráccal szeretném tölteni akik a legfontosabbak számomra..-mondtam mosolyogva.
-Tehát velem és..?-kérdezte Austin mire kissé értetlenül néztem rá és rámutattam Harryre.
-Meg is van az St.James parkba megyünk.-vetettem fel az ötletet.

HARRY:
Mikor meghallottam,hogy egész délután Austinnal kell lennem főleg egy parkba hirtelen én is és a srác is Gracere nézett.
De mivel láttuk mennyire örül ezért egyikünk se szólt neki,csak bólogattunk mint a bólogatós kiskutyák.

Valahogy így néztünk rá és ráztuk a fejünk.:)
Ebéd után el is indultunk.A parkba kezdtünk sétálni mindketten Grace oldalán.

GRACE:
Az elején kissé izgultam,mivel nagyjából csak én dumáltam egész végig.Utána se változott nagyon ez a helyzet,de már a srácok is elkezdtek kommunikálni.
Csináltunk egy csomó közös képet és tájképet is..
Egy szökőkúthoz értünk.
-Juj,gyors megyek kacsát etetni addig maradjatok kicsit itt..-nyomtam mindkettőjük arcára egy puszit majd ott hagytam őket..
Mikor már elfogyott a kezemből az elemózsia amit a kacsáknak szántam visszafordultam és ledöbbentett a látvány Hazzáék a szökőkútban veszekednek...

HARRY:
Mikor Grace elment ott maradtam Austinnal.Egy ideig álltunk csendesen majd Austin törte meg a csendet.
-Nem értem mért nézed úgy,nem kell félteni okos lány..-mondta flegmán.
-Most komolyan öcskös neked mi bajod is van velem?!-néztem rá és az öklömet a kezembe helyeztem.
-Hát nem is tudom,.Szórakozol minden lánnyal.Elhitetsz velük mindent aztán ott hagyod őket másért..-magyarázta el saját szemszögéből a szitut.
-Szóval ezzel azt akarod velem tudatni,hogy te jobban megérdemelnéd őt mint én?!
-Hát jobban mint te az biztos.-felelte lebecsmérlően mire el kapott a düh és kergetni kezdtem.Hirtelen mindketten a vízbe végeztük és ott folytattuk a harcunkat.
-Ti mégis mit csináltok?!Bolondok vagytok?Nem igaz,hogy egy kis időt nem bírtok el egymás mellett,.Pedig ha választanom kell köztetek inkább semelyikőtöket se szeretném...-oktatott ki minket,mire sírva elrohant.
-Mégis mit csinálsz.?-fogta meg a vállam Austin.
-Utána megyek mégis mit csinálnék?-kimásztunk a vízből.
-Ne,ilyenkor inkább hagyd lenyugodni..-mondta majd leültünk egy padra.
-Bocs..-mondtuk egyszerre majd egymásra néztünk..Egymás felé kezdtük nyújtani a kezünket.
-Béke.?-kérdeztem.
-Az...De többször ne bántsd meg..-szólalt meg szomorúan és éreztem a szavaiból,hogy tényleg fontos számára Grace.
-Most pedig menjünk keressük meg..-folytatta majd elindultunk..
Már eléggé este felé járt az idő és már majdnem az egész parkot végig jártuk mikor egy padin Gract pillantottuk meg.
-Mi van kibírtátok együtt eddig?Nagy csoda..-mondta és megtörölte a sírástól kisírt szemeit.
-Megbeszéltük,.És szeretnénk ha megbocsátanál nekünk..-néztük mindketten kérlelő szemekkel rá.
-Ááá,ne már.Egy ideig még a durcát akartam játszani,de nektek nem lehet,.-jött oda hozzánk és ölelt meg minket egyszerre.
-Szerintem most kicsit kettesben hagylak titeket..-köszönt és integetett Austin majd szépen lassan elballagott.
-Megértem miért is szereted annyira.-mondtam megértően Gracenek.
-Igen,mint téged is.-mondta mosolyogva mire odamentem elé és megcsókoltam..


-Na gyere induljunk el hazafelé.-majd kézen fogva és ugrálva el indultunk....

Remélem tetszik,de mivel elég késő este írtam lehet nem a legjobb lett..:/ Komihatár.:3 komi.:) Remélem összegyűlik. Ja és köszönöm az újabb felíratkozónak és az ezelőtt részhez a kommenteket ;)

3 megjegyzés:

  1. szerintem jó lett.. :) kövithamar ;)!

    VálaszTörlés
  2. Hát igen az első kép.. xdd emlékszel? :D amúgy nagyon jó lett, kövit hamar :) *.*

    VálaszTörlés
  3. Végre Austin is megbékélt Harry-vel :')) nagyon jó nem akarlak sietettni mert jó munkához idő kell de minél elöbb hozd a kövi részt :33

    VálaszTörlés