2012. november 11., vasárnap

2.évad 13.rész-A palotában való látogatás..


Válaszok az előbbi részhez érkezett komikhoz.:
Noncsi.:Jajj,nagyon kedves vagy és örülök,hogy tetszett a rész.Mindig megpróbálom gyorsan hozni az új részt,csak nem nagyon sikerül..*-*
Fanni.:Kösziiiii.:)Remélem ez is tetszeni fog.:)


HARRY:
Reggel rögtön Gracehez siettem,hogy elmeséljek neki egy nagy hírt.
Mikor csöngettem ő nyitott ajtót.
-Szia,.-köszöntem mire beletúrt a  hajamba mindenféle beszéd nélkül.
-Te mégis mit csinálsz.?-kérdeztem.
-Hát mikor még nem ismertelek elhatároztam egyszer ezt megcsinálom..-kuncogott közbe.
-Hát akkor most már kihúzhatod a kívánságlistádról.Na de mégis amilyen hírt hoztam neked,.Dobpergést kérek.!-invitáltam fel magam.
-Na mond már,ne húzd az időt.!-ütött rá a vállamra egyet.
-Jövő héten fellépünk a Buckingham palotába II.Erzsébet királynő előtt.-meséltem el.
-OMG,.OMG...Jajj találkozni fogok a királynővel,ezt nem hiszem el,.Mert ugye engem is elviszel.?-fordult a végére merően rám nézve.
-Hát nem is tudom.Hogy ne vinnélek,te kis butus.!De nekem te vagy az én kis hercegnőm.-mondtam majd szájon pusziltam.
-Ezt el is vártam tőled.Most pedig gyere be,mert ide kinn megfagyok..-majd beléptem a házba és az ajtót bevágta.
-De várjál  csak,akkor szépen szólva csak egy hetem van arra,hogy valahogy jobban nézzek ki..Szóval nagy legény készülődj megyünk futni.-húzott fel egy melegítőt majd a fülesét kezdte keresni.
-Ó hát veled futni nagyon nagy élmény...-jegyeztem meg csendesen,.

GRACE:
Mostanában elég lassan teltek a napok,de végre eljött ez a pillanat is,hogy megyünk a palotába.
Kiskoromtól foga,mikor elsőnek láttam a tévébe,azóta elakartam oda jutni.
A kedvenc hercegnőm Diana,aki bár már nem él,de ő is abba a családba tartozott ahova mi éppenséggel megyünk.Egész éjszaka Hazzát nyaggattam.

-Harry mi lesz,ha nem tetszek nekik.?Lesz ott egy csomó újságíró is,és a végén még leégetlek..-magyaráztam neki egész estétől fogva reggelig.
-Nyugodj le,nem lesz semmi baj..-ismételgette el nekem ezerszer.
Már kora reggel lázas készülődésbe kezdtünk.
-Basszus te túl szexi vagy..Úgy értem gyönyörű.-mondta mikor mikor épp a hajamat csináltam,mire én is és ő is elpirult.
Koktélruhám,a kiegészítőkkel.
-Indulhatunk.?Már itt a limó.-kérdezte Harry majd kézen fogva kisétáltunk a limuzinhoz ahol már Liamék vártak minket.Mindenki valakivel érkezett kivéve Niall,kissé megsajnáltam,mivel tudom még mindig abba bízik,hogy Lucy visszatér és köztük esetleg több lesz mint barátság..Éppen ezért mellé ültem le egyik oldalról.
-Hát te itt egyedül.?-kérdeztem felé fordulva.
-Ja,.-válaszolta egyhangúan és tömören.Ez után még benyögtem egy "hát okést",majd mivel nem találtuk meg az összhangot Niallel ,és nem akartam Lucyval piszkálni ezért inkább beletörődtem,hogy hagyom.
A Buchkingnam palota kívülről is csodálatos de,belülről még csodásabb..








Rengetegen gyülekeztek a nagyterembe,és bekövetkezett a rémálmom nyüzsögtek a fotósok.Én meg zavaromban,csak ott idiótán mosolyogtam.
Majd a fiúk fellépése következett,amikor mindenki elfoglalta a saját helyét.
-Furcsa vagyis szokatlan még a helyzet.Ugye.?-kérdezte egy kedves hang oldalról,.
-Kissé igen.-mikor odafordultam Kate Middleltont vagyis Katalin hercegnőt pillantottam meg.

-Vagyis felség.-javítottam ki magam.
-A Kate jobb lesz.-mosolygott bájosan.
El kell ismernem valahogy másképp képzeltem el,és nem hittem volna ilyen kedves és megértő.
-Gyere velem kicsit.-mondta Harry majd oda vezetett a királynő elé.
-Szép kislány,becsüld meg..-mondta II.Erzsébet Hazzának,.
-Higyje el megpróbálom..-felelte Hazz,mire egy puszit nyomott az arcomra.
A fiúknak még el kellett készíteniük pár interjút,.Én pedig addig elkezdtem mászkálni abba a hatalmas terembe.
-Szerintem kicsit állítsd át a fényviszonyokat és húzd kicsit jobbra és már is tökély lesz a kép.-szóltam oda egy felettén fiatal fényképész srácnak.
-Így gondolod.?-mutatta.
-Igen.-mosolyogtam.
-Igazad volt így tényleg jobb.Esetleg egy szakmatárssal találtam szembe magamat.?-fordult felém a fénykép elkészítése után.
-Hát,azt azért nem mondhatni..Régebben oda voltam a fényképezésért és így rajtam maradt kicsit,..
-Matt vagyok..-nyújtotta felém a kezét.
-Grace..-fogattam el a kézfogást.
-Ha esetleg szeretnéd hogy kicsit tanítsalak itt a névkártyám nyugodtan hívj fel..-adott a kezembe egy papírt.
-Még meggondolom..-mondtam majd a beszélgetésünket Hazza zavarta meg.
-Gyere már Grac,mennünk kéne már..-húzott el és már köszönni se volt időm..
-Ki volt az előbb akivel beszélgettél.?-fordult felém miközben a kocsi felé vettük az irányt.
-Ja,nem ismerem,.Csak kicsit elbeszélgettünk a fényképezésről meg ilyenekről..
Késő estére értünk haza,mivel már nem akartam hazamenni úgy döntöttem Harryéknél maradok..
Épp kettesben voltunk a szobába Hazzával mikor egy ördögi mosolyt szegezett rám,majd oda jött hozzám és csikizni kezdett,amiket én a sikongatásaimmal követtem.
-Nem akarom tudni,hogy mit csináltok de csak biztonságosan.!-ordibálta fel Louis a szobán kívül.
Erre mindketten elröhögtük magunkat..

Nah,hát ez egy ilyen rész lett..Azért remélem tetszik nektek.:) Jó olvasgatást és 3 komment után jön a kövi rész..






















2 megjegyzés:

  1. gyorsaaan újjat.<333 lakóótársaam.*-* fuu .. nagyoonaranyooos.:$

    VálaszTörlés
  2. Jajj már ez egyre jobb, eddig ez a legjobb rész :)) vagyis nem az amikor összejött Grace és Harry... igazából mindegyik jóó de ez most jó ...hjajj >< a lényeg, hogy imádom kérlek folytasd!! *-* <3<3

    VálaszTörlés