2012. november 3., szombat

2.évad 9.rész-Egy átlagos vagy azon felüli nap.:**

HARRY:
-Pálinkás jó reggelt.!Felkészültél.?-kérdeztem az ébredező Gracetől.
-Mégis mire.?-kérdezte sóhajtozva.
-Arra,hogy egy egész napot velem tölts.-válaszoltam mosolyogva.
-Jól hangzik.-nyomott egy puszit az arcomra.
-Jártál már a Temzénél.?-érdeklődtem,.
-Még nem.
-Akkor ma elmehetnénk.Imádok ott lenni.
-Ó,hát nem is tudom.Ha egyszer én elmegyek egy folyóhoz,mindig a vízbe végzem..Meg maga Austin is itt van.-válaszolta egyhangúan.
-Na ,most megvédelek az eséstől..Austin meg addig kipiheni magát,ha te itt vagy úgy is egész végig csak zaklatnád.-kérleltem.
-Megígéred,hogy nem esek a vízbe.?-nézett rám komolyan.
-Meg hát.-válaszoltam sunyi mosollyal az arcomon.

GRACE:
Mivel elég hideg is van,meg maga a Temzéhez megyünk ahol hűvösebb az időjárás ezért emellett döntöttem.:

Ebéd után beszálltunk a kocsiba és átvágódva a dugón a Temzéhez mentünk.:

-Tényleg,gyönyörű hely..-mondtam sóhajtozva.
-Az,.Gyere elviszlek az én kis szigetemre.-majd megfogta a kezemet és egy kisebb erdő féleségen mentünk keresztül.
Mikor odaértünk leültünk egy fa tövéhez.
-Sokszor eljövök ide és dalokat írok.-szippantott bele a levegőbe.
Levetettem a cipőm és a lábamat a jég hideg vízbe tettem ami abba a percbe nekem egy forró zuhany volt.
Kacsázni kezdtünk majd ledobtam magamról a pulcsim.
-Mit csinálsz.?-kérdezte huncut mosollyal.
-Nem tudom,.-mire kimondtam csókolgatni kezdett.
-Óhh,Styles,.El is felejtettem,hogy te ilyen is tudsz lenni.-böktem ki miközben a pólómat kezdte lehúzni rólam.
-Mégis milyen.?
-Ilyen vad és aranyos..-nevettem el magam.
-Várj,hol a nyakláncom??-rémülten a nyakamhoz kaptam.
-Milyen nyaklánc.?-kérdezte miközben felálltam és visszakaptam magamra a pulcsim.
-Még tőled kaptam azt a szíveset,.
-Majd kapsz másikat.-újból kezdett felém közeledni.
-Nem,nekem az a nyaklánc sokat jelent.-majd keresgélésbe kezdtünk.
10 percnyi keresgélés után már épp feladni akartuk mikor Hazza szólalt meg.:

-Nem ez az.?-kapta fel és mutatta meg.
-De,biztos akkor törhetett el mikor levettem a pulcsim.-válaszoltam szomorúan.
-Na majd megcsináltatjuk,.-mondta majd odalépett hozzám és megcsókolt.
Hirtelen vaku villanásokat hallottunk ezért futásba kezdtünk a kocsiig.
Mikor hazavitt kiszálltam kocsiból és felszáguldottam a szobámba.
Bekapcsoltam a laptopom és az egyik weboldalon egy fényképet találtam amin kissé meglepődtem.:

-Biztos akkor készült,mikor nem figyeltünk.Azért kissé beteges,hogy az újság írok sose tudják őket békén hagyni..-dörmögtem magamban.
-De,ha jobban megnézem elég cuki lett ez a fénykép..Vajon Hazza megharagudott rám.?-ezekkel a kérdésekkel az ágyra görnyedtem.:

Kissé elsírtam magam mire Austin lépett be..
-Jól vagy,hugi.?-kérdezte az ágy szélére ülve.
-Persze.-válaszoltam kissé szomorúan.
-Ne szomorkodj ennyit egyetlen srác miatt sem.Nem érdemlik meg a könnyeidet.-mondta majd kedvesen végigsimogatta a hátam.
-Szeretlek bátyó.!-öleltem meg.
-Én is.-felelte kissé halkan.

HARRY:
Mivel láttam Gracen,hogy eléggé elszomorította a nyaklánc dolog,ezért fogtam és elvittem egy ékszerészhez a törött nyakláncot.
Utána pedig siettem,hogy megmutassam neki.Mivel nyitva volt az ajtó ezért simán bementem és siettem fel a szobájába,ahol Austinnal találtam.
-Harry.?-nézett rám hirtelen Grac mikor beléptem az ajtón.
-Austin,kicsit kimennél,?-kérte meg,mire a srác szótlanul kisétált azonban rám nézett és ha a tekintetével ölni tudna,én már nem e világon lennék.
-Szeretnék valamit adni,mert tudom,hogy fontos számodra.-vettem elő a zsebemből a nyakláncot majd a nyakára raktam.

-Köszönöm szépen,.-köszönte meg óriási vigyorral az arcán.
-Tudom,hogy mennyire fontos számodra..
-Csak egy valami vagy inkább valaki fontosabb számomra..-mondta cuki mosollyal az arcán.
-Ó,most féltékeny vagyok arra a valakire.-fordultam durcásan meg.
-Magadra,hogy lehetsz féltékeny te lüke.-majd megpuszilt..
Amit Grace nénikéje Leila,le is fényképezett mint később kiderült....

Remélem tetszik ;) Komihatár.:3 darab komment.:) remélem meg lesz holnapra,mivel este ráérek és szeretnék kirakni egy részt.Ja a szavazást ne keressétek letöröltem,valahogy meguntam meg nem tudom miért de lenullázódott.Na mindegy jó olvasgatást: pusszii :**

4 megjegyzés:

  1. nagyon jó ! *-* Austint nagyon nem bírom ! kövit hamar :)!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók ezek a kis történetek, imádom <3 tessék a következőt hamar:D

    VálaszTörlés
  3. Lehetne Austin kicsit kedvesebb Hazzával :// Na mindegy imádom csak így tovább remélem minél hamarabb jön a kövi!! :)

    VálaszTörlés