2012. november 7., szerda

2.évad 11.rész-Egy tökéletes este *,*

Kissé sokára hoztam a kövi részt,de nekem sokáig tart míg képeket keresek hozzá meg maga megírom.És szeretem olyanra írni,hogy az a szint ami eddig tőlem elvárható volt megmaradjon... Nah de nem húzom tovább a szót itt a rész.:
HARRY:
-Te itt itthon.?Mostanság nem nagyon találkozunk itt.Főleg nem ilyenkor..-újságolta Louis.
-Ja estére átakarom hívni Gracet ezért most szervezgetek...
-Óh,szóval úgy,most már értem..-vett fel a végére egy perverz mosolyt.
-Szeretnéd ha elmennénk itthonról este.?-ajánlotta fel Lou.
-Hát kérni is akartam.-vakargattam a tarkómat.
-Jó de akkor te fizeted a mozit ahova elmegyünk...-kötötte az orromra.
-Rendben,most pedig segíts....

GRACE:
-Szia..Gyere beljebb.-köszöntöttem az ajtóban álló Eleanort.
-Mizu.?-kérdezte miközben lehuppant a nappaliba lévő fotelbe.
-Semmi különös.Kérsz valami italt.?
-Aha,egy pohár vizet elfogadok.Mentek valahova Harryvel.?-kérdezte mikor odanyújtottam felé a poharat.
-Ja,hát nem beszéltünk meg semmi konkrétat.Szóval nem...
-Mi lenne ha ma tartanánk egy csajos bulit.?-kérdezett rá Eleanor és már rögtön rávágtam volna,hogy az remek lenne,hanem megcsörrent a telefonom.Mikor letettem,odafordultam El felé.
-Nem tarthatnánk esetleg holnap azt az estét.?Most hívott Hazza és estére áthívott hozzájuk.-újságoltam el.
-De,de holnap minden esetben tartsuk meg,szükségünk van egy lazulós estére..Várj mit mondtál áthívott hozzájuk.?Na akkor mindjárt hív Louis,hogy menjünk el moziba..1-2-3.-és tényleg hívta is Lou..
-Ááá elmehetnél jósnak,hogy tudtad már,hogy hív,hogy menjetek el megnézni egy filmet..-fordultam döbbenten feléje mikor letette a telefont.
-Ja,megérzés.Ilyenkor ha valamelyik srác tervez valamit a házba mindig ez van..Szóval már kívülről fújom,hogy milyen filmeket vetítenek..
-Hát úgy az oksii.-nevettük el magunkat.
Majd felmentünk a szobámba készülődni.
El segítéségével e remek mű született.
-Szerinted ha áthív estére akkor az mit jelent.?-fordultam felé.
-Hát annyit talán én is el tudok árulni,hogy ma már nem fogsz hazatérni,szóval rakj el valami pizsit.-mosolyodott el a vége felé.
-Na akkor megyek is pakolni..-kezdtem turkálni a szekrényembe.

HARRY:
-Kisasszony fáradjon beljebb.-invitáltam be Gracet,mire ő csak elmosolyodott.
-Nyugodtan pakolj le ide aztán gyere velem.-dobta le a táskáját.
Megfogtam a kezét és felvezettem.
-Mit szólnál egy kis itthoni moziba.?-mutattam rá a plazma tévére.
-Csodás,de valami romantikus filmet.Nem szeretem a horrort.
-Grace,Grace,Grace most tervezhetem át az egész programot.Már olyan kis jól megterveztem félsz,hozzám bújsz,majd...-meséltem el.
-Inkább ne folytasd.-fogta be a szám.
-Óh,el is felejtettem csináltam muffint.-hoztam fel neki.
-De aranyos vagy,szívecske alakú.És végre nem égetted oda..-nyomott egy puszit az arcomra.
Végül is nem annyira vígjátékot néztünk meg hanem az "Ezer szó" című filmet.
-Szeretem ezt a filmet.-szólalt meg a végén,majd ásított egyet.
-Álmos vagy.?
-Jah,kicsit..Tegnap elég későn értem haza..
-Hazavigyelek.?-kérdeztem csalódottan.
-Hazavihetsz.Bár úgy számítottam itt alszok,de akkor megyek össze pakolok és mehetünk is..-majd indult volna azonban visszarántottam.
-Nem,jobb lenne ha inkább maradnál..-mondtam mosolyogva.
-Rendben de akkor elmegyek lezuhanyzok aztán jövök,várj meg.-mutatott felém.
-Várj adjak valami pizsamát.?-ordítottam utána.
-Nah látod ezt az ötletedet is lőheted,mivel hoztam pizsit..Nálam ezek a csajos szövegek nem jönnek be..
1 óráig vártam mire visszajött,.
-Mégis mi tartod eddig..Amúgy csini pizsi..

-Most mi a baj.?Pedig olyan hamar elkészültem.Amúgy tudom,hogy csini..-mutatott magára. a kezével.
Majd lementünk a kandallóhoz kezünkben egy csésze kakaóval.
-Harry,nincs esetleg dianás cukrod.?Leesett az alkoholszintem...-kérdezett rá és kissé bolondnak tűnt.
-Mi van.?És az felemeli tőlem elhiheted. Lucyval mindig ezt csináltuk,és a végére egyikünk mindig megbolondul,mintha tiszta részegek lennénk ilyenkor..-röhögtük el magunkat.
-Miért nem akarod felhívni Lucyt,hogy kibéküljetek.?
-Nem tudom,.Az elején még vártam,hogy ő kezdeményezzen,de hát nem kezdte aztán én sem..Nagyon megbántott.Azt mondta egy nagyképű,díva vagyok aki havonta cseréli a pasijait...-mesélte el.(blogon kívül:Bogi csórom a Barni szövegét xdd)
-Jajj Picur,ez volt az a "hatalmas" veszekedés témája?!-öleltem magamhoz.
-Igen,mert igen...-magyarázta meg elég tömören..
Majd kisétált a konyhához,ahol a hűtőből egy flakon tejszínhabot vett elő,amiből kifújt egy kis csészébe és meghintett cukorral.
-Éhes vagyok,ne nézz így rám..Vagy tán attól félsz,hogy meghízok?-nézett döbbenten rám.
-Kérsz valami vacsit.?-érdeklődtem.
-Ja már nem vagyok éhes..Inkább menjünk fel lepihenni mert álmos azonban vagyok...-mondta majd elindultunk felfelé és belehuppantunk az ágyba.:

-Olyan jó,hogy végre van kit átölelnem éjszaka és nem a párnámat kell szorongatom.-súgtam a fülébe....

Komi határ a már megszokott 3 komment.Lenne egy kérdésem holnap rakjak ki egy hosszú részt,vagy bontsam kétfelé holnap és utáni napra rövidebb részre.? :) 



3 megjegyzés:

  1. nagyon jóó.. *--* és holnap legyen egy hosszú.. ^^

    VálaszTörlés
  2. Hát igen... a Barni szövege x'dd. szakadok :'D amúgy nagyon jó rész lett, és hozhatod holnap a 2 részt *-*

    VálaszTörlés
  3. Holnap hosszúú *-* nagyon jó *o* következőt minél hamarabb :) <3

    VálaszTörlés