2012. november 1., csütörtök

2.évad 8.rész-Dr.Tomlinson.:)

HARRY:
-Hogy-hogy itt vagy.?Annyira örülök neked,nagyon hiányoztál.-beszélt és mosolygott egész végig Grace.
-Hát uncsi nélküled minden.Aztán volt időm,gondoltam benézek.-beszélt flegmán a srác.
-És mi van otthon meg veled.?Meg a többiekkel.-dumált egész végig Grac.
-Grace,szerintem most hagyd picit lepihenni a vendéget,aztán majd beszéltek..-szakítottam kicsit meg.
-Tényleg,gyere mutatom a szobád.-vezette fel a lépcsőn.
Én addig leültem a nappaliba lévő hatalmas fotelre.
Egy ideig vártam,majd meguntam a várakozást,és már indultam volna ki az ajtón,ahol azonban Grace elkapott.
-Mégis hova mész,?-kérdezte.
-Hát gondoltam nem akarok bezavarni a ti kis együtt létetekbe..-feleltem egyhangúan és kissé szemrehányóan.
-Ugye nem kezded megint a féltékenykedést.?-rám helyezte azt a mély tekintetét.
-Mi az,hogy megint..Ez az a karácsonyi képes gyerek,nem??-kérdeztem vissza.
-Igen.De ne gyerekezd,.Austinnak hívják..
-Nekem gyerek.-mondtam keményen.
-Igen,tudod,mit elmondok valamit.Az a gyerek akiről te így beszélsz,csak is ő volt velem mikor mindenki ott hagyott..Egyedül ő,.-mondta és majdnem elsírta magát,amitől kezdtem kicsit szégyelni a viselkedésemet.
Befutott a szobájába.
-Grac,várj.-kértem mire bevágta az ajtót,.Lehuppantam az ajtaja elé és vártam,hogy kinyíljon.
Kis idő múlva kigondoltam egy tervet,ezért áthívtam a házhoz Louist.
-Legyél szíves kijönni,Louis itt van.-kopácsoltam az ajtaján.
-Mégis mit keres itt Lou.?-érdeklődött mire egy kis résre kinyitotta az ajtót.
Na gyere,húztam ki a kezét és levezettem a nappaliba.

GRACE:
-Jó napot önök Dr.Tomlinson békítő óráján vesznek részt.-mondta komolyan Louis amin valahogy nem tudtam megállni,hogy ne szakadjak a röhögéstől.
Dr.Tomlinson..
-Kisasszony,legyen szíves abba hagyni a vihogást,és foglaljon helyet.-szidott le.
Majd leültünk Hazzával,.
-Szóval,mi is a probléma kettőjük között.?-valahogy egész végig azon gondolkoztam elmehetne pszichiáternek.
-Hát megérkezett ez az gyerek,vagyis Austin és úgy érzem én nem vagyok már fontos.-mosolygott rám mikor kijavította magát.
-Nem tudom,én ezt nem érzékelem.-válaszoltam.
-Tehát,a helyzet.Harold szerint Grac elhanyagolja,.-fejezte ki tömören.
Harryre néztem majd odamentem hozzá.
-Ne haragudj rám,.Én nem tudok Austinra máshogy nézni,mint egy barátra.Mivel én téged szeretlek.-néztem Hazzára,majd megpusziltam.
-Nem is tudnék rád haragudni,na gyere ide.-ölelt meg szorosan.
-De próbálj meg kijönni Austinnal,kérlek.-kértem meg.
-Megpróbálok.
-Szerintem innen már ti is megtudjátok oldani.Ja és Styles órabérben kérem majd.-kacsintott ránk.

HARRY:
Grace kérésére gondoltam megpróbálok valahogy kijönni Austinnal,.Mikor megláttam a konyhába odamentem hozzá.
-Haver,béke?!-nyújtottam felé a kezemet.
-Mi a fene?Amit Gracevel műveltél azt nem lehet megbocsátani.-válaszolta bunkón.
Mondta azonban mikor megjelent Grac,jó erősen megszorította a kezemet.
Valahogy úgy éreztem többet érez a barátnőm iránt némi barátságon kívül...

Elég rövid és uncsi lett vagyis számomra.De remélem ti máshogy éreztek ;) Komihatár.: 2 kerek komment :DD Majd legközelebb megpróbálok valami jó kis izgi részt írni :) 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :) Csak egy baj van... utálom Austint -.-* xdd amúgy tényleg remekül írsz, ezért is szeretlek annyira. :D kövit hamar te lány <3

    VálaszTörlés
  2. Austin egy köcs*g.. nekem tetszett amúgy ez a rész :) kövit hamar ;)

    VálaszTörlés
  3. Én imádom Austin-t is mert Ő állt ki egyedül Grace mellett a nehéz időkben Mo.-n, de mostaztán.......:D Köviit, ja és nagyon jó volt, hogy így belevetted Louis-t is, nagyon arabyos volt, jót röhögtem :DD <3

    VálaszTörlés