2012. november 26., hétfő

2.évad 19.rész

HARRY:
Reggel csodásan ébredtem,csak egy baj volt nem Grace mellett.Még késő éjszaka haza vittem,meg akartam kérdezni tőle,hogy nem alszik -e nálam de inkább hanyagoltam a témát..
Fogtam a telefonom és megírtam neki a szokásos "Jó reggelt Szépség.!" üzenetet.
Erre ő általában mindig visszaír és megkezdjük a szokásos ki szereti jobban a másikat veszekedés..
Azonban most nem vártam meg a reagálást,hanem elmentem tusolni..
Beálltam a zuhanyzóba,azonban gyorsan fel kellett kapnom egy törölközőt mivel csöngetést hallottam..Ha én nem nyitom ki a többiek se fogják,olyan lusták kora reggel..
-Szia.!Régen láttalak..-nyitottam ki az ajtót félmeztelenül..
-Igen,tényleg nagyon régen..Kemény,jó pár órája láttál..-nevette el magát Grace.
-Nekem még egy perc is nélküled örökké valóságnak tűnik..-mondtam teljes komolysággal majd készültem megcsókolni..
-Óh,szóval te jöttél..Akkor nem is zavarok..-bandukolt le majd vissza a szobába Louis.
-Nyugodtan maradhatsz..Csak a napszemüvegét hoztam vissza Hazzának.
-Tudod,hogy nem kellett volna visszahozni..Neked,úgy is jobban állt.-mosolyogtam feléje.

-Igazából ez csak egy indok volt,hogy átjöjjek..-kuncogásba kezdett.
-Te kis huncut.-mosolyogtam feléje.
-Na és nem zavarok,ugye.?Amúgy Harry van valami reggelinek való?-érdeklődött Lou.
-Hát nem mondhatni..-viszonoztam a választ.
-Majd én csinálok valamit,legalább nem zavarnék..-vágott közbe Grace.
-Én meg leszek a kuktád..
-Rendben,de előtte siess vegyél fel valamit,mert így nem igazán lennék képes mást csinálni mint téged bámulni..
-Na,hogy festek.?-siettem le a konyhába.
-Mint egy igazi szakács..-mosolyodott el.

-Na és mi finomat készülünk sütni.?-érdeklődtem.
-Épp ezen gondolkozok..-tette a kezét a fejéhez.
-Mondjuk csináljunk palacsintát.-vetettem fel az ötletet.
-Ez remek ötlet..Úgy imádlak.-nyomott egy puszit az arcomra.
-Na,látod itt az ész..
Grace elővett pár edényt majd ,bele kezdtünk a nagy sütés-főzésbe..
-Én-én akarom feldobni.-léptem oda mint egy kisfiú palacsinta sütésénél.
-Ja,aztán úgy feldobod,hogy a plafonon landol..-oktatott ki de végül oda engedett.
Azonban igaza volt,csak nem a plafonon hanem a földön landolt.
-Ne légy már ilyen béna..Na engedj ide..-tolakodott oda,majd átvette a serpenyőt.
Ő se járt sikeresebben.
-Na drágám,ki is a béna?!-vetettem a szemére,mire elröhögtük magunkat..
Végül is a végére,mindketten belejöttünk,.
-A végére,csak összehoztuk,nem de.?-mosolyogtam Grace felé.
-Így együtt sok mindenre vagyunk képesek.Még egy palacsinta sütésre is.-nevettünk el magunkat,mire ledobta magáról a kötényét.
Lesodortam mindent az asztalról,ahova később helyeztem.
-Hazza,csöngettek.!-ordibált le Zayn az emeletről.
-Esetleg te nem tudnád kinyitni?!-ordítottam vissza,azonban válasz nem érkezett.
-Bocs,ezt majd valamikor folytatjuk.-hagytam ott Gracet és az ajtó felé vettem az irányt.

GRACE:
Gondoltam Harryvel tartok meglesni a csöngetés okozóját.Kissé meglepődtem mikor Hazza mint a tejbe-tök ölelget egy szerintem elég szép lányt.
Mint később kiderült,Tiffany
-Vagy már 100 éve nem láttalak.Mégis,mit keresel Londonban.?Meguntad Californiát,vagy mi.?-bombázta Hazz a kérdéseivel a csajt.
-California csodás,hely,azonban hiányzott már a jó öreg London.!-jött a válasz.
-Ja,el is felejtettem.Tiffany ő itt a barátnőm Grace,Grace ő itt Tiffany..-ismertetett meg mint megtudtam,Tiffanyval.
-Grace Horras.!-nyújtottam a kezem felé.
-Tiffany Lambert.Sokat hallottam már rólad..-fogadta el a kézfogást,azzal az erőltetett mosolyával,amivel ölni tudna.
-Tudjátok mit,azzal ünnepeljük meg,hogy Tiff visszajött,hogy tartunk egy hatalmas medencés partit..-vetette fel az ötletet Harry.
Nem válaszoltam csak bólogattam.
-Szuper,akkor gyors kipakolok és elő is veszem a bikinimet..-pakolta le rögtön a cuccait..
-Harry,gyere mi addig rendet rakunk a konyhába.-hívtam ki egy okkal Hazzát a konyhába.
-De hisz már,rend van..-értetlenkedett.
-Most ez a csaj,úgy nevezett Tiffany komolyan itt fog lakni.?-förmedtem rá.
-Hát egy kis ideig biztos..Anya,egyik barátnőjének a lánya,kiskorom óta ismerem már.-kaptam meg a választ,majd rögtön egyedül is hagyott.
-Nézd,hoztam palacsintát,nem rég csináltuk.-vitte ki a reggelit,majd kínálgatni kezdte..
A délután részében meg is kezdődött az ígért medencés parti.
Nem éreztem valami jól magam abba a társaságba ezért a nap nagy részét a medence melletti padon töltöttem,ahol Austinnal smsezgettem.
Austin:"Állj,ki magadért.!És ne,hogy túl közel,engedd Hazzához azt a csajt."
Grace:"Nem kell engem félteni..És,csak barátok fogd már fel."
Volt pár ilyen sms-es.

-Gyere már be.!-dobott Liam oda hozzám egy labdát..
Majd Harry ki jött értem és bele dobott a vízbe.
-Ez nem volt szép tőled.!-förmedtem rá.
-Hát,akkor ez se lesz az..-kezdett a vízzel fröcskölni.
-Ezt még visszakapod,te kis piszok.!-fröcsköltem vissza.Már kezdtem jól érezni magamat,mikor Tiff lépett közbe,úgy,hogy egy kemény labda féleséget,dobott felém.
-Bocsi,nem direkt volt.!-kezdte a mentegetőzést..Na,azért kezdtem félni,hogy Austinnak igaza lesz és Tiff rá akar mozdulni Harryre.Azért csak nem lehet,olyan kancsal,hogy egy lasztival teljesen az ellenkező irányba passzolna.Bár a haján is látszik az eszének a járása,hiszen szőke..
Idegesen száguldottam ki a medencéből,mivel szerintem letörött a fogam.

HARRY:
-Nem mész utána.?-kérdezte Tiff.
-Nem,ilyenkor kicsit hagyni kell,hogy lenyugodjon..Tapasztalat..-jegyeztem meg az utolsó szót.
-Gyere,menjünk kapjunk fel valami száraz ruhát..-húzott be a házba.
-Ő volt az a lány nem de,aki miatt annyira ki voltál mielőtt elmentem volna?!-kezdte a kérdezgettetést.
-Igen,..-feleltem tömören.
-Tudod,ezt soha nem tudom megérteni..Téged úgy ismertelek,nem tud lekötni egy csaj se..Erre jön ez a Grace és még a csillagokat is lehoznád neki az égről..
-Hát ő más..Ő olyan akit nem érdekel a hírnevem és az ezzel járó előnyök..
-Hát,akkor sok sikert,.Remélem,most ezúttal nem fogod elveszíteni..-mondta és a szeméből,csak úgy folytak a könnyek..

-Van valami baj,hogy itatod az egereket?-kérdeztem rögtön meg.
-Nem tudom,úgy számítottam lenne esély rá,hogy te meg én valaha együtt.Érted.?-helyezte a kezét a kezembe.
-Sajnálom.Én nem tudok,máshogy tekinteni rád mint egy barátra..
-Akkor pedig fuss már Grace után,nehogy miattam még összevesszetek.-próbált az arcára erőltetni egy mosolyt,majd elindultam a szobám felé.
-Jól vagy.?-léptem be kopogás nélkül a szobába,ahol Grace ült az ágyon.

-Nem értem..Egyszer az életben végre,miért nem lehetek boldog?!Úgy,hogy nem lép közbe semmi és senki..-kezdett bele ő is a pityergésbe.
-Tiffany csak egy lány akit bírok.És bevallom külsőre tényleg nagyon szép,azonban én nem tudok másra figyelni csak rád,mert nekem te vagy az aki igazán számít,mert szeretlek..-nyugtattam meg és valltam be az érzéseimet.
-Biztos vagy benne.?Még a hisztiimmel is szeretsz.?-fordult felém.
-Hogy ne..Tudod,a hisztis lányok eléggé szexik..-tereltem át a szót.
-Nem is te lennél,ha nem máson járna még ilyenkor is a fejed.-nevette el magát.
-Lényeg,hogy szeretlek..Grace,love you..-mondtam majd megcsókoltam..

Ez lenne a rész.Bocsi,hogy nem raktam ki egy ideig ujjat,csak épp a saját életem meséit irányítottam..És azért is bocsi,hogy nem annyira Happy de most ilyen semleges,szomorú kedvembe vagyok több ok miatt is és egy ilyen részt,tudtam összehozni..Felvidíthatnátok azzal,hogy komiztok,feliratkoztok.:) 















2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt így is, hoszen néha kell is már egy kis változás ennyi bőven elég volt.. és mostmár igazán összejöhetne Lucy és Niall is..:D

    VálaszTörlés
  2. Ne gyötőrd már magad miatta /te tudod kiről beszélek/.! Lényeg hogy én szeretlek <3. Amúgy a rész nagyon jó lett, hamar kövit! :) Ja és egyetértek az előttem szólóval... Lucy és Niall már összejöhetnének ;) Hamar kövit. :DD

    VálaszTörlés