2012. november 14., szerda

2.évad 15.rész-Újra barátok...:)

Válaszok az előző részhez érkezett komikhoz.:
Dina.:Köszii.:) Már megijedtem mikor nem komiztál,hogy nem olvasod többé  a blogom.:/ Örülök,hogy tévedtem ;)
Noncsi.:Köszi,na hát most megtudod ebből a részből xdd :) 

GRACE:
Az ajtóból Lucyt pillantottam meg.
-Te itt.?-kérdeztem kissé megszeppenve.
Lucy
-Grace,elsőnek hozzád ment,csak biztos elkerültétek egymást..-mentegetőzött Hazza.
-Inkább én..Hívtalak,csak biztos nem vetted észre..-vágott közbe Lucy.
-Khm,még,hogy nem vettem észre..-dörmögtem magamban.
-Beszélhetnénk.?-lépett oda hozzám Lu.
-Figyeljetek skacok,ki jött meg.!-mondta kajával a szájában Niall.
Mikor meglátta ki is van itt,még a kezében lévő szendvics is a földön landolt.
-Lu-lu-lucy.?-dadogta el.
-Szia Niall.!-mosolyodott el lány.
-Na gyere,mond amit akarsz..-fogta meg a kezét Lunak és felvezettem egy szobába.
-Sajnálom..-nézett rám kis kutya szemekkel.
-Szóval te most azt várod,hogy megbocsássak.?Hol maradt ez több mint fél évig?!Ha.?-förmedtem rá.
-Nem tudom..Most jöttem rá mennyire is hiányzik az,hogy a legjobb barátnőm legyél...-a hangján lehetett érezni,hogy mindjárt elsírja magát.Ami Lucynál elég ritka.A szájából pedig azt a szót,hogy "bocsánat" nagyon régen hallottam..Csak pár szót mondott,de én mégis hosszas elemzésbe kezdtem..
Maradt az a verzió,megbocsátok és folytatódik a mi kis szupi barátságunk vagy elküldöm a francba..
-Majd ezt még megbeszéljük.Okés.?-fordultam felé mivel megsajnáltam.Majd elindultunk lefelé a lépcsőn.
-A cuccaidat pedig mindjárt átvitetem Hazzával..Ugye kedves Harry.?-hangsúlyoztam ki a Harry szót..
-Hát,úgy gondoltam most elmegyünk a Nando'sba..-vetette fel Harry az ötletet.
-Nyugodtan menjetek csak kettesben én nem akarok zavarni...-vágott közbe Lucy.
-Hát úgy gondoltam te Niall,Grace és én mennénk..-Niall és Lucy erre egymásra néztek.
-Okés..-válaszolták mosolyogva egyszerre.
Végül is úgy döntöttünk haza megyünk átöltözni,a srácok azt megvárják a házba és rögtön megyünk is a Nando'sba.
-Segítesz,a hogy régen is szoktál.?-kezdeményezett Lucy miközben a bőröndjét nyitotta ki.
-Persze,hogy segítek..-mosolyodtam el,.
Nem igazán az én stílusom,de valahogy megtetszett így együtt.

Tipikus Lucys összeállítás.:)
-Mehetünk.?-kérdeztük egymástól egyszerre mire elnevettük egymást.
-Hmm,cuki szoknya,.-mutattam rá.
Majd leszaladtunk a lépcsőn a nappaliba hol már Harryék vártak minket.
-Kitettetek magatokért.-szólt meg Niall.
-Ja ám,.De drága Grace erről majd még beszélünk.-jött oda hozzám Hazza és átkarolt.
-Na,kezeket kissé feljebb..-figyelmeztettem.

HARRY:
Amint beléptünk a Nando'sba Niall szeme rögtön felcsillant.
-Végre ehetek.!-ordibálta el magát.
-Na,te aztán nem változtál meg..-jegyezte meg Lucy mire mindannyian elnevettük magunkat.
-Hmm,csirkeszárnyat kérnék meg...(sorolta tovább...)-kezdte Niall hosszasan.
-Haver,nekünk is hagynál valamit.?-jegyezte meg szúrósan Hazza.
-Egy nagy kólával...Tessék Harold..-fejezte be a rendelést.
Majd mindannyian rendeltünk majd pincér ott hagyott minket.
-Áá,Grace nehogy még a végén meg hízz, annyitól amennyit rendeltél..-jegyeztem meg ironikusan. 
-Nah,hozzák már azt a kaját?!-állt fel dühösen Niall,mire Lucy megfogta a vállát és leültette.Mindkettőjük feje rák vörös volt,.
Harry és Grace

Niall és Lucy



-Olyan aranyosak így együtt.-súgta a fülembe Grac.
-Ne játszd a kerítőnőt,drágám...-kértem meg,hogy ne avatkozzon bele más életébe.
-De most miért nem.?Majd mikor öregek lennének az unokáiknak áradoznának róla,hogy nekem köszönhetik,hogy összejöttek..-dörmögte durcásan,.
-Jól van..Csinálj amit akarsz.-hagytam rá,mire önelégülten elmosolyodott,.
-Ti most mégis miről veszekedtek.?-érdeklődött Niall.
-Mindegy..-válaszoltuk egyszerre Gracevel,.
-Hát az úgy okés..
Egy kellemes beszélgetés közepette ettünk,majd elindultunk hazafelé.
-Viszlát Nando's holnap találkozunk.!-búcsúzott el Nialler.

NIALL:
-Niall,gyors búcsúzz el aztán majd gyere vissza a kocsihoz..-mondta Hazza mikor már Graceék házánál,majd a már említett lánnyal elmentek valahova.
-Hát kettesben maradtunk..-mondtam kissé félénken a hátsó farzsebembe markolászva Lucynak.
-Hát igen..-válaszolta mosolyogva.
-Tetszik a mosolyod.-böktem ki gyorsan.
-Nekem is a tied.-úgy láttam kissé elpirult,remélem ez jó pont nála.
-Örülök,hogy újra itt vagy..-vetettem fel új témát.
-Én is örülök,és legfőképpen,hogy újra láthatlak..Már hiányoztál,de most megyek,majd holnap talizunk..-nyomott egy puszit az arcomra,majd besétált.
-Szi-szi-szia...-dadogtam el még kissé kábultan.

GRACE:
Harryvel kicsit félrevonultunk.
-Jól éreztem ma magam,és remélem Lucyval kibékültök.-mosolygott Hazza.
-Én is,..Na,de jó kisfiú legyél ám.!-mosolyodtunk mindketten egyszerre el,.
-Én mindig az vagyok,kivéve ha velem vagy mert akkor egyszerűen nem bírom ki...-közelebb hajolt hozzám.
-Mégis mire,nem vagy képes akkor.?-kérdeztem bájosan enyelegve.
-Hogy ezt megálljam..-megfogta az arcom én lábujj hegyre álltam (nem vagyok egy törpe,de egy lóbaszó magas sem,hanem olyan normális magasságú.) majd megcsókolt..Annyira aranyos volt..Még egy ideig kibírtam volna,hogy az ajkaim a szájára tapadnak azonban Niall a kocsiból odadudált nekünk.
-Azt hiszem,most mennem kéne mert Nialler már ideges..-váltunk el.
-Szerintem is,.Szia,.-búcsúztam el,fülig érő mosollyal.
Mint egy kislány beszegdeltem a házba.
-Na mi volt közted és a mi ír manónk között.?-huppantam le Lucy mellé.
-Nem tudom,de olyan aranyos volt...-kezdte el az áradozást.
-Ja hát az úgy csuda-szupi..De szerintem most megyek lezuhanyzok..-indultam volna azonban Lucy megkért,hogy maradjak még egy picit.
-Várj..Akkor lehetnénk újra barátnők.?-kérdezte kissé félénken Lucy.
-Igen örülnék neki..-öleltem meg...

Remélem tetszik.:) Komizzatok,olvasgassatok,iratkozzatok fel ha tetszik..;) 


WebRep
Általános minősítés
Ez a webhely nincs még minősítve
(nincs elég szavazat)
WebRep
Általános minősítés
Ez a webhely nincs még minősítve
(nincs elég szavazat)

3 megjegyzés:

  1. örülök, hogy kibékültek ^^ hamar hozd a kövit.. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó volt hamar hoztad, már tegnap elolvastam teloról (mert elvan mentve)csak onnan kicsit neces hozzászólni :/ Egyébként rohadt jóó imádom <3 még-még-még-még-még ennyi nem eléég :DD

    VálaszTörlés