2012. november 20., kedd

2.évad 17 rész-Könnyes búcsú

Válaszok az előző részhez érkezett komikhoz.:
Noncsi:Nyugi,nem fogom befejezni,esetleg kezdek egy újat is.:)Már a bevezetője meg is van,majd valamikor kirakom.:DD Köszi,,hát majd ha lesz időm,írok majd egy Nialles Lucys részt,amibe össze fognak jönni.:3 :**
Dina:Neked is mondom,nem fogom,mert már nagyon a szívemhez nőtt ez a kis történet.<3 
HARRY:
Éjszaka arra,ébredtem,hogy Gracet nem találom mellettem..
A keresésébe kezdtem..Az erkély ajtót nyitva találtam,ezért oda mentem elsőnek.
-Ne,hogy hülyeséget csinálj.!-ordibáltam rá mikor az erkély párkányánál találtam meg..
-Nekem még arra sincs erőm,hogy öngyilkos legyek,szóval nem kell értem aggódni..-mondta Grace teljesen élet kedvtelenül.
-Még mindig a papád levele miatt vagy ilyen.?-húztam kicsit beljebb,majd leültünk egy székre,.Ő az ölembe..
-Nem,engem az teljesen hidegen hagy..Vagyis nem értem,miért ilyenkor akar kiengesztelni,miért nem tudott akkor amikor még volt saját magának  lehetősége rá és nem a pénzének..-nézett közbe végig az égre,és szerintem válaszokra vált,de nem tőlem...
-Grace,mért érzem azt,hogy nem csak erről van szó.?-tettem fel a kérdést.
-Nem értem mire gondolsz...-állt fel azonnal idegesen.
-Mint már sokszor elmondtam nekem bármit elmondhatsz...-szorítottam meg gyengéden a kezét.
-Jól van ha tényleg így gondolod,..Nem rég érkezett a levél,felvettek álmaim egyetemére..-közölte teljesen egyhangúan,.Mindenféle ujjongás és ilyesmi dolgok nélkül.
-Nem értem a helyzeted..Hisz ez csodálatos..-csókoltam volna meg azonban eltolt magától.
-Harold,még mindig nem érted..Felvettek a Columbia egyetemre..-az egyetem nevénél kissé ledöbbentem.
-A Columbiaira.?De hát az nem New Yorkba van.?-értetlenkedtem.
-De pont ott van..Még év elején jelentkeztem,de szinte biztos voltam,hogy nem vesznek fel,mivel nagy a túl jelentkezés..Azonban nem így történt.Este a beiratkozás miatt pár napra oda kell repülnöm..
-Este.?És ha nem kérdezek rá,mi van szépen csak minden szó nélkül itt hagytál volna?!-förmedtem rá.
-Látod,ezért nem akartam elmondani,.De te ezt nem értheted,hisz nem élted át és tudod mit nem is fogod..-dühödt rám,majd gyors léptekkel berohant a házba..
Mire kis idő múlva én is követtem már csak az ajtó csapkodását hallottam.
-Menekülj,mert neked mindenre az a megoldásod.!-ordibáltam utána,.Azonban válasz nem érkezett.
Egész nap,ez járt a fejembe.És az,hogy megint itt fog hagyni mint anno egy éve..Kitudja lehet már nem is fog,visszatérni Londonba,nem hagyhattam,hogy így menjen el,még akkor se ha azt mondja csak pár napra megy el..
A szekrényembe kotorászva a kezembe akadt egy rózsaszín,szőrös napló,amit még Grac adott,hogy olvassak el..
-Istenem,hogy lehetek ennyire hülye..-a naplóba egész végig arról az egyetemről valamint rólam *büszke fej* áradozott..
Gyors felkaptam a kocsikulcsot és rohantam is kifelé az ajtón,hát ha elérem még valahol...

LUCY:
-Biztos,hogy ezt akarod.?-fordultam a csomagoló Grace felé.
-Mégis miről beszélsz..Csak pár napra,legfeljebb egy hétre megyek el...
-Úgy értem,biztos így akarsz addig is elmenni,hogy Hazzával összevesztél?!-javítottam ki magam.
-Tudok jobbat.?-emelte fel a vállát.
-Nah,megjött a taxi,szóval mennem kell..-nyomott két puszit az arcomra,majd kisétált elindult kifelé az ajtón.
-Remélem jól meggondoltad,ezt az egész dolgot..-egy pillanatra még visszafordult,azonban csak a fejét rázta..

Már egy ideje,csak unatkoztam és a nappaliba ücsörögtem..Niallt vártam,mivel megbeszéltük,hogy ma majd átjön..Mikor kopogást hallottam,rögtön az ajtóhoz futottam..Azonban más valakivel találtam szembe magam.
-Harry.?Te mégis mit keresel itt.?-kérdeztem még mindig az ajtóban állva.
-Gracet..Lucy kérlek,mond meg hol van,.Talán még elérem..-sietettet.
-A legjobb barátnőm,..Nem árulhatom el,sajnálom..-kezdtem tiltakozásba..
-Akkor fogd fel úgy,hogy ezáltal neki teszel jót..Kérlek muszáj megtalálnom..
-Rendben,nem rég indult el taxival talán még utoléred.De siess.!-mosolyodtam el a vége felé..
-Köszi,majd még meghálálom.-mondta úgy kutyafuttában majd rohanásba kezdett.
-Hogy mi lesz még ma ebből..-sóhajtottam fel,már teljesen egyedül..

GRACE:
A városba nem volt az a szokásos dugó féleség,ezért elég hamar odaértem a reptérre...
Gondoltam,kissé elmegyek sétálni a környékre..
-Remek,már úgy is hiányzott,hogy megázzak.!-förmedtem az ég felé,mikor csak úgy hirtelenségében szakadni kezdett az eső.
-Esetleg nem szeretnél betérni a varázs esernyőm alá.?Csoda ereje van,megvéd attól,hogy vizes legyél..-mondta egy ismerős hang..
-Te mégis mit keresel itt.?-néztem bambán felé.
-Nem hagyhattam,hogy így el menj..Nagyon sajnálom,hogy úgy viselkedtem,de egy dolgot jegyezz meg,bár mennyi távolságra is vagyunk egymástól,én akkor is szeretni foglak..-oda lépett hozzám és egy csókot nyomott az arcomra..Úgy hiszem már elárultam ki is volt ő,nem más mint Harry..

-Nagyon szeretlek.!-súgtam a fülébe elválásunkkor,majd elindultunk vissza felé a reptérhez..
-Mindjárt indul a gépem,szóval ha nem akarom lekésni,akkor fel kéne szállnom..-vettem kezembe a csomagjaimat.
-Nem lennék szomorú,ha maradnál..
-Szia,Harry,majd ha odaértem felhívlak..-öleltem meg szorosan.
-Siess vissza..-engedte el nagy nehezen a kezemet..

Lehet nem a legjobb rész,de csak úgy kutyafuttában írtam,mivel nem nagyon volt rá időm.Azért remélem tetszik.Puszii.: :**




1 megjegyzés: