2012. november 13., kedd

2.évad 14.rész-Váratlan vendég

Válaszok az előbbi részhez érkezett komikhoz.:
Szofii.:Köszii lakótárs.:) <3
Noncsi.:Kösziii.!Egy ideig még nem szándékozom befejezni.;)


GRACE:
Reggel arra ébredtem,hogy Harry piszkál.
-Te mégis mit csináltál.?-förmedtem rá amint az láttam,hogy tele írta majdnem az egész kezemet a nevével.
-Most már mindenki tudja,hogy az enyém vagy..-vetett egy nagy mosolyt a végére.
-Na jól van ám..Most pedig megyek átöltözni és lemosni a kezemről a te "remek művedet".-mondtam majd besétáltam a fürdőbe.
Épp öltöztem mikor Hazza nyitott be hozzám.
-Ne segítsek?-kérdezte az arcán egy önelégült mosollyal.
Majd rámutattam az akkora már teljesen tiszta kezemmel az ajtóra,hogy menjen ki mire megragadta a ruháimat és keresztül futkározni kezdett velük a hálószobában..Mikor már végül elkaptam nekilökött gyengéden a falnak,majd a fülembe suttogta,hogy szeret..
E idilli pillanatot Liam zavarta meg.
-Bocs,ha valamit megzavartam,.De ez fontos..-mondta majd odavágott elénk egy újságot amin Hazzával épp a címlapon vagyok.:

Az új álompár.:"Garry".-állt a címlapokon.

Kissé meglepődtem mert nekem még új az a helyzet,hogy esetleg valahol viszont látom magamat a tükrön kívül.
Harry reakciójára vártam,ami azonban eléggé sok időt vont maga után.Helyette idegesen száguldott ki a szobából.
-Valami baj van.?-siettem utána.
-Nem vagyis..Az ilyen cikkek csak megölik azt ami közted és köztem van,vagyis érted,hogy mit...Nem szeretném,hogy médiatéma lennénk,és ezt a te érdekeben mondom...-válaszolta kissé idegesen.
-Te már csak tudhatod..Tinilányok milliói vannak oda érted..Én meg csak egy átlagos lány vagyok,valahogy így értetted.?
-Nem,dehogyis..Te annál sokkal több vagy.Nekem el hiheted,.-nézett mélyen a szemeimbe,úgy,hogy még el is hittem amiket mondott.
-Na szóval mit csináljon "Garry".?-mosolygott felém...
-Gondoltam hozok nektek egy kis elő reggelit...-hozott egy tálcán Louis be kettő kis shake féleséget .:



-Köszii Louis.-mondtuk Harryvel egyszerre.

HARRY:
-Várj egy kis hab ott maradt a szád szélén..-mondtam Gracenek majd gyengéden végig simogattam az arcát.
-Szerintem most az lesz a legjobb ha kettesben hagylak titeket..-hátrált kifelé Lou.
-Harry te mit szeretsz bennem.?-fordult Grac félénken felém.
-Hogy mit.?Nehéz kérdés,mert nem lehet szavakba önteni..Szeretem mikor mosolyogsz,mikor hisztizel,mikor  nevetsz egy szóval téged önmagadat,Grace Horrast..-próbáltam minél prózaibban kifejezni.
-Én meg Harold Stylest..-tette hozzá kissé elpirulva.
-Nem megyünk kicsit el sétálni.?
-Most mondanám,hogy eltaláltad,de egy kis friss levegő most nekem is jó lenne..-majd felkaptam egy pulóvert  és elindultunk..
Egy közeli kis park felé vettük az irányt.
-Olyan szép ilyenkor minden..A virágok kinyíltak,a fák zöldek a madarak csiripelnek..Egy szóval csodálatos..-nézett körbe-körbe csodálkozva Grac.
-Nagyon még nem figyeltem meg..Általában csak kutyafuttában szoktam erre járni..
-Én ha itt laktam volna,mindig eljöttem volna ide,gyönyörködni..-mondta szippogatva be a friss levegőt.
-Nekem van más amiben nap mint nap tudok gyönyörködni..-mosolyogtam feléje jelezvén,hogy rá gondolok.
Közeledni kezdtem felé,azonban hirtelen szakadni kezdett az eső..Nem tudom miért de ma minden meg zavar minket,úgy érzem valami történni fog..
Futásba iramodtunk,hogy minél hamarabb visszaérjünk a házhoz.
-Jaj,de jó,végre itthon.!-sóhajtozott lihegve Grace.
-Szóval te itt otthon érzed magad.?-fordultam felé.
-Bocsáss meg de rezeg a zsebembe a telefonom és muszáj fel vennem,..Majd ezt folytatjuk máskor..-húzta ki magát a téma alól.
-Rendben.!Addig veszek elő neked valami száraz ruhát..
Körülbelül fél múlva jött vissza  szobába.
-Ki volt az.?-érdeklődtem miközben egy törölközőt nyomtam a kezébe.
-Mindegy..Nem számít,valami hülyeséget akartak rám sózni..-látszott rajta,hogy valamit nem árul el.
-Fél óráig.?
-Igen,mert majdnem bedőltem nekik de a végén letettem..-válaszolta zavartan mire úgy gondoltam inkább hagyom.
-Ugye tudod,hogy nekem mindent elmondhatsz.?-fogtam meg az arcát,mire úgy láttam egy könnycsepp csordult ki azokból az aranybarna szemeiből.
-Igen tudom..-válaszolta  halk hangon.
-Akkor tudnál nekem adni valami ruhát.?-húzta ki a kezeim közül a kezeit.
-Persze,előkészítettem egyet.-dobtam oda neki egy Jack Danielses pólót.
-Na milyen.?-fordult felém rajta a pólóval.
-Gyönyörű vagy..-öleltem meg a derekát két oldalról.
-Szerintem most inkább,haza megyek mivel nem érzem valami túl jól magamat..-az ajtó felé vette az irányt.
-Valami rosszat csináltam,vagy mi a baj.?-rántottam vissza a kezét.
-Nem,mint mondtam fáradt vagyok..-válaszolta idegesen.
-Akkor legalább azt várd meg,hogy hívok egy taxit,szakadó esőben csak nem engedhetlek el..
-Már nem esik,és sétálni van kedvem.-majd este felé lehet benézek majd,rendben.?-nyomott egy puszit az arcomra,majd kisétált.Nem értettem miért viselkedik ilyen furcsán,de minden annál a hívásnál kezdődött.

GRACE:
Amint hazaértem elgondolkodtam ezen az egészen.Olyan szép napnak indult ez az egész,.Nem akartam mondani Hazzának,mégis ki is hívott..Lucy volt az,igen az a Lucy az állítólagos volt legjobb barátnőm..Nem tudom mit akart,mivel mindig kinyomtam amikor hívott..Itthon azonban elővettem egy régi albumot ahol rengeteg közös képet találtam.:

Hirtelen rájöttem hiányzik Lu és a hülyeségei.
Mert ha valakik igaz barátok,hiába vesznek össze,egyszer úgy is megbocsátanak egymásnak.(remélem érti akinek szól.)
Nem törődtem többet vele,inkább gondoltam átmegyek Harryhez és megmagyarázom neki a helyzetet..
Mikor csöngettem hamar nyitódott is az ajtó,azonban nem várt személyt pillantottam meg a kinyíló résen...





Sajnos nem lett meg a három komi.:// De valaki unszolására (ugye Fruzsi.? xdd ) úgy döntöttem mégis kirakom ma,.Meg amúgy is lehet mostanság nem tudom olyan hamar hozni a kövi részt,mert elvagyok havazva...Nem írok komi határt,mert ha akartok hozzászóltok ha nem hát nem,,rájöttem végülis nem erről szól ez az egész.Azért örülnék ha mégis tudatnátok ezáltal velem a véleményetek,.:)Mostanában úgy érzem vesztettem pár olvasót,,de remélem rosszul gondolom.:) 








































2 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett.. és szerintem ez az egyik legjobb rész az eddigiek közül :)

    VálaszTörlés
  2. úúristen de jóó volt!! Nagyon jó... Csak az a baj, hogy pont most hagytad abba legalább leírhattad volna, hogy ki volt az ajtóban..:OO Remélem nem lesz veszekedés.. köszi imádoom <33333

    VálaszTörlés