2012. november 9., péntek

2.évad 12.rész-Bébicsőszködés

GRACE:
Reggel már korán hazajöttem,még azt se vártam meg,hogy Harry felébredjen.Hanem inkább hagytam egy cetlit,hogy eljöttem.
Mivel éjszaka nem nagyon aludtam,gondoltam kicsit lepihenek napközben.A pihenésemet,egy ajtókopogás zavarta meg,majd egy hosszas csengetés.
-Megyek.!-ordítottam az ajtó felé kikovászolva.
-Szia,reggel olyan gyorsan elmentél nem is láttalak.Csak annyit szeretnék kérdezni,hogy nem tudnál este vigyázni Luxra.?Megígértem Lounak,hogy este én majd átmegyek hozzá,de nem érek rá,.Szóval megtennéd ezt nekem.?-magyarázta el hosszasan
-Végül is ráérek.
-Rendben,itt a cím,.Ezer hálám,de bocs most mennem kell.-a kezembe nyomott egy papírt az arcomra egy puszit,majd kiszaladt a kocsihoz.
Estig elszórakoztattam magam,majd készülődésbe kezdtem.Az egész szekrényemet feltúrtam,mivel nem tudtam,hogy bébi csőszködésre mégis,hogyan kell felöltözni.

Végül is emellett döntöttem.
Este hétre el is indultam a megadott címre.
-Szia,jaj de jó,hogy jössz.!Biztos te vagy Grace..Ha valami baj lenne a számom ott a hűtőn,nyugodtan hívhatsz.Most pedig,bocs de mennem kell és kösz,hogy vigyázol Luxra.-magyarázkodott Lou majd kiviharzott az ajtón.
A házba belépve egy angyalian édes,zabálnivaló kislánnyal találtam szembe magam.

-Szia.!Biztos te vagy Lux.Én Grace vagyok.-nyújtottam a kezem felé amit gyengéden megszorított.
-Lux vagyok..-mondta kissé pöszén.
-Na és mit szeretnél csinálni lefekvés előtt.?Babázni,társasozni.?Hmm.?-fordultam feléje.
-Mesélj mesét.!-kezdett tapsikolásba.
-Óh és mégis milyen mesét.?Gyere megnézzük milyen mesekönyveid vannak.-mondtam majd megfogtam a kezét és szépen elsétáltunk a szobájáig.
-Nah nézzük csak.Van itt Hamupipőke,Aladin,Száz egy kiskutya...-soroltam tovább.-Melyiket szeretnéd.?
-Ezeket már mind hallottam.Mesélj,te.!-mutatott felém.
-Magamtól.?-bólogatásba kezdett.
Hirtelen csak egy mesét tudtam kitalálni,a saját magam történetét.Végül is az is olyan mesebeli..Kezdtem be a mesébe.:
A történet egy átlagos lány életéről Julieról szól,aki belecsöppen egy előkerülő,eddig ismeretlen nagynéni miatt a nagyvárosi,Londoni életbe. Úta során szó szerint beleesik egy srácba,Harrybe..A két fiatal hamar egymásra talál,azonban sok próbát kiállniuk,hogy megmentsék szerelmüket..A legfőbb gond köztük az a hamar letelő nyár,valamint Hazza híressége.Amint vége a nyári szünetnek,Julie úgy dönt hazatér itt hagyva a hős szerelmest.Egy év elteltével azonban visszatér,és azt észleli nem változott semmi..Megtörténik az újbóli találkozása a hőn szeretett fiúval.Nem sokkal később megint közös összhangra kerültek és kibékültek.
-És hol marad az,hogy Harry és Grace boldogan éltek míg meg nem haltak.?-fordult felém a kislány.
-Hát most te fejezted be a mesét.Várjunk csak Grace.?Én Julieval meséltem neked..-fordultam döbbenten felé.
-Aha,de ezelőtt Harry bácsi ugyan ezt a mesét mesélte csak Graceval.-magyarázta el.
-Úgy már értem.-mosolyodtam el.
-Nem kérsz alvás előtt egy kis kakaót.?-folytattam.
-De.!!-mondta hosszasan.
-Jó akkor,lemegyek és hozok.Addig maradj itt.-kötöttem az orrára majd lecikáztam a konyhába.
-Buhh.-karolt meg hátulról valaki mikor öntöttem ki a kakaót.
-Harold.!A szívbajt hoztad rám...-förmedtem rá.
-Csak gondoltam megleplek titeket..-majd megfogta a kezét és visszasétáltunk a szobába.
-Lux,nézd kit hoztam neked..-invitáltam fel Hazzát,.Aki utána be is jött a szobába.
-Hejjjiii bácsi.!!-ordibálta Lux miközben Harry felemelte.
-Na és mit csináltatok eddig.?-érdeklődött Hazz.
-Az a mi titkunk..Nah de Lux most pihenj le mert késő van..-szépen elbandukolt az ágyába.

Mikor Lux már elaludt Harryvel szépen csendesen elhagytuk a szobáját és a nappaliba mentünk ahol bekapcsoltuk a tévét.Ahova épp kapcsoltam egy romantikus film volt,ahol épp egy smacizós jelenet ment.
-Olyan cukik így együtt.A pasi így nézve biztos jól csókol.-mondtam el a megállapításomat,mire Harry sértődötten nézett rám.
-Komolyan??Ennél még egy patkány is jobb...
-Tényleg.?Miért te olyan jó vagy benne.?-érdeklődtem.
-Kipróbáljuk.?-ördögien vigyorgott,majd szenvedélyesen megcsókolt.
-Be kell vallanom tényleg remekül megy neked.-ismertem el majd kuncogásba kezdtem,amit Lou zavart meg.
-Nah,megjöttem..Nagyon szépen köszönöm,hogy vigyáztál az én kis Luxomra..-köszönte meg Lou.
.-Nagyon szívesen.Imádni való kislány,máskor is szívesen vigyázok rá ha kell..-mosolyodtam el.
-Szerintem hamarosan szavadon foglak és újból jöhetsz csőszködni.-mondta mire elröhögtem magam és elindultunk Hazzával hazafelé.
-Remek anyuka leszel..-mondta Harry,mire széles mosoly tűnt elő az arcomon.
-Te meg csodás apa..Gondoltam figyelmeztetlek,hogy 26 évesen már ikreket szeretnék.Szóval így tervezgesd a jövőt.
-Szóval te velem képzeled el a jövőd.?-fordult felém.
-Mással nem is tudnám.-mondtam majd megfogta az arcomat és megcsókolt.

Bocsi,hogy tegnap nem raktam ki az ígért részt.Csak este álltam neki és már nagyon fáradt voltam..Végül is úgy döntöttem inkább két részt rakok ki mint egy hosszabbat egybe,.Remélem azért tetszik nektek..:)











2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon aranyoos *-* kövit minél hamarabb nagyon édes rész volt ez eddig a kedvenc részem :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó volt*.* már várom a következő részt <3

    VálaszTörlés