2012. november 19., hétfő

2.évad 16.rész-A túlvilágról érkezett levél

Válaszok az előző részhez érkezett komikra.:
Bogi:Köszii,Bogi,.:) <3 
Dina:Hát már ideje volt,hogy kibéküljenek.:) 
Noncsi:Köszii.:)És megértem a telefonon komizás problémádat,mondták már nekem is,hogy bonyolult.De azért köszönöm,hogy szentelsz rám annyi időt,hogy ezt meg teszed,sokat jelent számomra.:) Hát kissé megvárattalak de itt a kövi rész,remélem tetszik.;) :**

Válaszok a "Nem részhez",:
Noncsi (tudom,hogy Naomi,de nálam valahogy Noncsi maradtál xd :Megfogadom a tanácsodat.:) És kösziii <3 *-*
Adelee:Örülök,hogy megtaláltad és,hogy tetszik.!;)
Fruzsi:Mit ne mondjak,én is szeretlek xdd Most csak a te kedvedért lecseréltem egy alap sablonra,azt a kis cuki hátteret.:DD Köszii *-*

GRACE:
Reggel gondoltam meglepem Hazzáékat azzal,hogy meglátogatom őket.Mivel tudtam hol tartják a pótkulcsot gondoltam inkább az által jutok be a házba.
-Szia Niall.!-üdvözöltem mikor a konyhába találtam meg.Hol máshol is lett volna xdd.
-Istenem Grace,a szív bajt hoztad rám..-ugrott hátra egyet.
-Mi van rossz a lelkiismereted.?-érdeklődtem.
-Áá legnagyobb bajom lenne..-válaszolta kissé szomorúan..Úgy,hogy nem bírtam megállni,hogy meg ne kérdezzem mi baja van.
-Mégis mi bajod.?-ültünk ezalatt le a pultra.
-Hogy mi bajom?!Egyszerű,és négy betűből áll:"Lucy"..-sóhajtott egy jó nagyot a név kimondása után.
-Na,most figyelj rám.!Te egy nagyon aranyos,kedves,vicces és baromi helyes srác vagy,és nem csak én gondolom így..Pont olyan valaki vagy akiről az én barátosném a mesebeli szőke hercegként álmodozik..Szóval sicc,és valld be neki mit érzel iránta..-mosolyogtam el a vége felé.
-Kösz,Grace,nem is tudom mi lenne velem nélküled.-ölelt meg majd futásba iramodott.
-Várj,azt amit mondtam rólad,arról Harrynek inkább ne beszélj..Okés.?-kértem meg miközben az ujjaimat roppantgattam.
-Nem fogok,nyugi..-kacsintott rám.
Miután Nialler elment,rögtön felsiettem Hazzához.
-Ó üres fej,kocka has..-jegyeztem meg.Mivel mikor benyitottam épp öltözött.
-Szóval te így gondolod.?Amúgy neked is szia..
-Úgy döntöttem ma megajándékozlak a társaságommal.
-Most nekem örülnöm kéne.?-vágott vissza,szerintem még az előbbi beszólásom miatt.
-De bunkó vagy..De ha így gondolod már megyek is el,.Szia,..Mondom szia,..Már lépek is ki az ajtón,már csak pár lépés választ,aztán már megyek is el innen,.-egy idáig várattatott. majd odahúzott magához.
-Nah és mit szeretnél csinálni abba a kis időbe.?-kérdezte azzal a szép mosollyal villantva.
-Nem is tudom..Esetleg.-kaptam a fejemhez..
-Esetleg nem szeretnél túrázni az ágyamba.?-nézett rám egy perverz mosoly kíséretében.
-Megfontolandó..-röhögtem el magam.
Húzott még közelebb magához,majd az övemet kezdte kicsatolni közbe pedig csókolgatni kezdett.
Már minden csodás volt,mikor hirtelen Niall nyitott be.
-Grac,gyere segíts,mit vigyek Lucyhoz.?-hívott ki.
-Hát ez most nem fog összejönni.-súgtam Hazza fülébe majd kimentem Niallerhez.

HARRY:
-Na megoldottat Niall problémáját.?-kérdeztem a visszaérkező Gracetől.
-Ja,.-válaszolta kissé unottan.
-Bocsi,hogy az előbb csak így itt hagytalak..-nézett kérlelő szemekkel rám.
-Ja,semmi..Legalább a mi kis ír manónk örül...
-Nem is tudod mennyire.Még azt is nekem kellett kiválasztanom,milyen zoknit vegyen fel..Várj ezt,úgy érted,te nem vagy boldog.?-fordult felém kissé meglepődve.
-Nem,nem úgy értem,vagyis..Mostanság soha nem vagyunk kettesben,ha átjössz is lemegyünk a parkba és ennyi kész...-magyaráztam el.
-Sajnálom,esetleg én túl kevés vagyok számodra...-mondta szipogva a könnyekkel küszködve.
-Nem erről van szó.Hanem arról,hogy inkább a saját boldogságodról kell gondoskodnod és nem máséval..-egyre eltávolodott mellőlem.
-Tehát már nem is szeretsz.?-az arcán lehetett látni a derültséget.
-Hülye kérdés..Hogy ne szeretnélek,te vagy az akiért érdemes minden nap fel kelnem,te hozod a napsütést az életembe,míg nem ismertelek csak a sötétségben kóboroltam...-folytattam volna a szövegem azonban Grace közbe vágott.
-Jó felfogtam..Nem kell tovább ragozni..Én is szeretlek.!-nevette el magát.
-És akkor mégis mit szeretnél most csinálni,AZON kívül.?-emelte ki az "AZON" szót.
-Nem tudom..Amit te..

LUCY:
Elég későn keltem fel..Mikor Grace keresésébe kezdtem egy rózsaszín cetlit találtam az asztalon.:
            "Átmentem Hazzáékhoz,majd jövök,.Okos legyél.Pussz.:Grace :**
-Remek ő is itt hagyott..-sóhajtoztam majd betettem a mikróba a tegnap az asztalon hagyott hideg teámat.
Már vettem volna ki,amikor ajtó kopogásra lettem figyelmes.
-Megyek.!-ordibáltam.
-Óh,szia Niall,.Mi szél hozott erre.?-a hangom rögtön átváltozott.
-Gondoltam benézek.Esetleg zavarok.?
-Nem nagyon örülök,hogy itt vagy :$..-látszott rajta,hogy kissé elpirult.
Egy ideig álltunk mikor valami bevillant a fejembe.
-OMG,a tea,még mindig a mikróba van.!-mondtam majd gyorsan a konyhába futottam.Saját kezemmel kivettem a bögrét,amit rögtön a földre is dobtam.
-A francba,ez meleg..
-Valami baj van?!-futott oda hozzám rögtön Niall.
-Nem csak kissé megégett a kezem,meg széttörött a kedvenc bögrém..-sírtam el a bánatom.
-Ülj le kicsit,én pedig addig felsöprök..-invitált le egy székre..
-Elmehetnél takarítónak..Ilyen tiszta még sose volt szerintem a padló.-dicsértem meg.
-Ó,ezt bóknak veszem..Még mindig bibis a kezed.?-jött oda hozzám.
-Hát nézd meg..-dugtam a kezemet a feje elé.
-Adjak rá egy puszit,attól meggyógyul..-mosolyodtam el.
-Szavadon foglak...-mondtam majd leültünk a tévé elé...

GRACE:
Míg azon elmélkedtünk mégis mit csináljunk a nap hátra lévő részébe,ajtó csöngetésre lettünk figyelmesek..
-Várj,kinyitom..-mondta Harry majd lerohant a lépcsőn.Én pedig követtem.
-Jó napot Mr.Evens vagyok és úgy tudakoltam meg itt találom meg Grace Horras kisasszonyt.-mondta Hazzának egy öltönyös ötvenes éveiben járó alak.
-Igen,én lennék az..-léptem oda.
-Örvendek,hogy megismerhetem..Sok jót hallottam magáról..-nyújtotta felém a kezét,.Hirtelen azon kezdtem gondolkozni vajon honnan ismerhet engem.?
-A nagyapja ügyvédje vagyok és most emiatt is érkeztem önhöz..-hirtelen a szívem gyorsabban kezdett verni,.A nagypapi.?De hisz már semelyik se ezen a világon van,.
-Elnézést,nem akartam a frászt hozni magára,esetleg üljünk le valahova és elmagyarázom önnek a helyzetet..-mondta gondolom a fal fehér arcomra célozva.
-Persze,fáradjon csak beljebb esetleg megkínálhatom egy kávéval vagy valami más egyébbel.?-invitáltam be,még mindig ledöbbenve.
-Köszönöm..Most egy kávét elfogadnék..
A konyhába mentünk,ahol az élénkítője elfogyasztása után rögtön bele is kezdett a beszédbe..
-Esetleg a fiatalember kifáradna.?-célzott Harryre,aki már indult volna kifelé,azonban közbeszóltam.:
-Ami velem történik,az vele is kapcsolatos..Szóval Harry maradj..
-Rendben nekem így is jó..Jó barátom,Clark végrendeletéről lenne szó..-még mindig teljesen értetlenül fogtam fel a helyzetet.
-De ezt nem értem.Hisz ő már,jó pár éve meghalt..-értetlenkedtem.
-Éppen erről lenne szó..Olvassa el ezt a levelet és mindent meg fog érteni..-nyújtott felém egy réginek tűnő papírost,amit félve de elfogadtam.

    "Drága unokám,Grace.!"

Tudom ezzel a levéllel most kissé megleptelek,de meg is értem,hisz már jó pár éve nem vagyok köztetek,és te már el is felejtettél a fejedben és a szívedben is egyaránt..
Megpróbálok,rövid és tömör lenni...
Sajnálom,hogy soha nem mondtam mennyire szeretlek és nem meséltem neked régi számodra ősrégi történeteket..Tudom,ezzel a tettemmel vagyis inkább nem tettemmel sokszor előhúztam benned a sírást és azt a kérdést,"vajon miért nem tud szeretni.?" abba az okos kis buksidban..
Szó,sincs szeretett hiányról,csak így akartalak megtanítani a 3 alapelvre.: -Büszkeség
-Bátorság
-Keménység

Mert ha ezek,benned vannak mindened meg van..Hidd el,lehet most kissé rideg,kőszívű embernek tűnők,vagyis kóborló léleknek,de hamarosan meg fogod érteni mit miért és hogyan tettem...
És még mindig nem szándékoztam veled,tudatni mit is akarok mondani..
Már nem sok időm volt hátra,mikor ezt a levelet írtam..
Hamarosan,vagyis még majdnem egy év de betöltött a 18.életévedet.Nagy nap ez számodra,több különböző ok miatt is.:Nagykorú leszel és elmondhatod azt is,hogy kő gazdag..Mivel minden vagyonomat rád hagyom,de van egy feltételem amit majd a következő levelembe találsz meg,de arra egy kicsit még várnod kell ..
Uí.:Okos légy.!Szerető öregapád..

A levél hangosan való olvasása közben,sokszor elcsuklott a hangom,.
-Ez mégis mit jelentsen?-fordultam sírva,az ügyvéd felé.
-Azt,hogy ön feltehetőleg nem kisebb összeget fog örökölni..A jó öreg Clark,jó ember volt,szerette magát..De,..Elnézésüket,kérem,de most mennem kell.Ha valami baj van keressen meg nyugodtan itt van az elérhetőségem..-nyomott a kezembe egy papírt..Nem tudtam,mit is akart mondani,azzal a "de"-vel de inkább hagytam..
-Köszönöm,hogy ide fáradt..-kísértem ki az ajtóig.

HARRY:
-Grace,most mégis mi lesz.?-fordultam rögtön feléje.
-Minden ugyan olyan lesz,mint eddig volt..De egy dologra megszeretnélek kérni ezt a témát most szeretném hanyagolni..És kérlek ne beszélj róla senkinek..-kért meg,és mi mást mondhattam volna rá,mint.:
-Persze,én is így gondoltam,.Majd ha te szeretnéd elmondod másnak,én nem akarok ezáltal beleavatkozni az életedbe..-nyugtattam meg..
-Köszönöm,.Olyan jó,hogy legalább te itt vagy velem..-bújt oda hozzám.
-Egy dolgot jegyezz meg,én mindig itt leszek neked..-nyomtam egy puszit a homlokára és a haját simogattam közbe.
-Harry,itt aludhatok.?Nem szeretném Lucyékat zavarni..Meg ha haza megyek egész végig csak azt kérdezgetnék,hogy mi bajom..
-Persze,én is akartam mondani,hogy maradj itt.                                                                           Este volt már,.
-Grace nagyon fáradt vagy.?-tettem fel a kérdést.
-Hát attól függ mihez..-válaszolta,.
-Ehhez.-minden csábomat bevetve csókoltam meg,majd vettem le a pólóját.
-Várj egy picit..-futottam oda az ajtóhoz amit kulcsra zártam.
-Nah most már senki se zavarhat meg minket..-mondtam majd folytattuk az előbb elkezdett tevékenységet....


Nagyon sajnálom,hogy nem írtam ki egy ideig,de nem volt nagyon időm géphez ülni,de ha ott voltam akkor mindig ezt írtam.És így összejött.:) Most ez olyan semleges rész lett szerintem,de a végén ennek nagy jelentősége lesz...Tegnap avagy tegnap előtt,volt egy olyan érzésem,hogy abba hagyom a blogírást,mivel az egyik kedvenc blogomat is abba akarta hagyni az írója.Ő meggondolta magát,szintúgy mint én..Remélem örültök neki,.
Mivel sokáig hanyagoltalak titeket,ezért holnap is fogok szerintem,kirakni egy újabb epizódot.De nem akarok feleslegesen ígérgetni..Komizzatok,iratkozzatok fel ha tetszik és eddig nem tettétek..;) <3























2 megjegyzés:

  1. Ha abba hagyod én nagyon mérges leszek.. amúgy ez is nagyon jó rész volt. Remélem Lucy és Niall összejön..:) Köviit <3

    VálaszTörlés
  2. nehogy abba hagyd ! hamar hozd a kövit ! ^^

    VálaszTörlés