2012. november 17., szombat

Nem rész.!

Sziasztok.!
Most nem résszel jelentkezek.:) Csak annyit szeretnék mondani,hogy tudom,hogy egy ideje nem raktam ki új részt,de megpróbálom minél hamarabb kirakni a kövit.Addig pedig jó várakozást.:DD A szólás is mondja:"aki kíváncsi,hamar megöregszik."
Azonban most lenne pár kérdésem a bloggal kapcsolatban.:
-A részek Lucy és Grace életéről szóljanak,vagy simán Grace és néha mondjuk Lucy is bekerül a képbe..
-Szerintetek,hogy írok.?Min kéne változtatnom.?A 2.évadnál már megpróbáltam jobban írni,nem tudom sikerült e,..
Válaszaitokat várom,nyugodtan írjátok le azt amit gondoltok,nem kell előttem szépítgetni..Remélem hamarosan újabb résszel drukkolhatok elő,addig is puszii :**

4 megjegyzés:

  1. -Legyen benne Lucy is, de Grace(és Harry)több..:D
    -Szerintem nagyon jól írsz nem szépítgetésből mondom, napomta min. 6x megnézem, hogy raktál-e ki új részt..:'DD

    VálaszTörlés
  2. Köszii,megfogadom a tanácsod.! :DD <3 A többieknek pedig azt szeretném üzenni,hogy ne csüggedjenek,holnap megpróbálom kirakni a kövi részt.:) A késedelemért pedig sorry :$ Szeretlek titeket <3 *-*

    VálaszTörlés
  3. Nemrég találtam meg a blogod de nagyon tetszik és szerintem nagyon jól írsz!!:)) És legyen benne Lucy is! :))

    VálaszTörlés
  4. a blog hátterét cseréld le, mert szörnyű. Valamit válassz ki az alap sablonok közül. Amúgy a történet jó és folytasd:D

    VálaszTörlés