2012. október 31., szerda

2.évad 7.rész.-A magaslat fokán.

A szavazás eredménye eddig elég megosztó..Az elején még az örömtől ugráltam aztán kezdtem egyre jobban lecsüggedni...De jó lenne ha érkezne még pár szavazat.
GRACE:
-Huu,most megleptél.-mondtam miközben kifújtam magamból a levegőt.
-Szóval mit válaszolsz.?-kérdezte kissé félénken.1 perces csend után megszólaltam.
-Sajnálom,dee.Igen,igen,igen nagyon szeretnék újra barátnőd lenni.-az elején próbáltam elhitetni,hogy nem de a végére már ujjongva ugortam a nyakába.
-Horras kisasszony,már rám hozta a frászt.-mondta mosolyogva miközben szájon puszilt.
-Styles,azt hittem maga nem ilyen ijedős.-mondtam,mivel belementem a játékba.
-Ó,hát maga szerint félős vagyok.?-mondta mire kergetni kezdett az udvaron.
Egy ideig csak futottam de mikor azt vettem észre,hogy Hazzát lehagytam elkezdtem hátrálni és arra lettem figyelmes,hogy elcsúszott azon a cseppnyi hón.
-Jaj,te kis béna.-mentem oda hozzá és nyújtottam a kezem azonban mikor megfogta volna elengedtem.
-Nah,ezért még kapsz.-majd mire feltápászkodott újabb "fogócskába" kezdtünk.
Mikor már nagyon elfáradtam és azt hittem lehagytam Harryt egy bokor mögé megálltam ki lihegni magam.
-Most meg vagy.!-üvöltött a fülembe mikor megijedtem és hátrálni kezdtem aminek az lett a vége,hogy beleestem egy levél kupacba.
-Ááá ugrás.!-ordibálta el magát majd beugrott mellém.
-Tudtad,hogy nagyon hülye vagy.?-kérdeztem nevetve.
-Ó,most bedurcáztam rád.-fordult el majd ismét felém fordult és oda gurult hozzám.
-Nincs kedved esetleg felmenni a szobádba ezt folytatni.?-nézett rám perverzen.
-Harold,ezt inkább most fejezd be,még csak most békültünk ki,.-álltam fel.
-Bocsánat.-mondta kisfiús hangon.
-Na gyere sétáljunk vissza,mert eléggé távolba elmentünk már és kissé hideg van.
Majd elindultunk visszaindulni,közbe pedig lökdösődésbe kezdtünk.
-Elég késő van,úgy hogy szerintem most el kéne indulnom haza.
-Hiányozni fogsz.-öleltem meg.
-Mikor láthatlak legközelebb.?-kérdezte Hazza,mire a tenyeremet a szemeire tettem,majd elraktam onnan.
-Most.Viccet félre téve,nincs kedved esetleg ma itt aludni.?-néztem boci szemekkel rá.
-Ha már ennyire szeretnéd,nem kéretem magam.-mondta majd belehuppant az ágyamba.
-Na az az én felem,jegyezd meg szóval onnan sicu.-nyomtam odébb.
Majd elmentünk zuhanyozni és utána bebújtunk a jó meleg ágyikóba..
*************************
-Te mióta nézel.?-kérdeztem kómásan ébredezve Hazzától.
-Mióta felébredtem..-válaszolta mosolyogva.
-Inkább nem kérdem meg,hogy az mióta van..
-Mit tervezel mára.?-kérdezte mire én indultam a fürdőbe.
-Egész nap pihenek,esetleg megnézek egy romantikus filmet ami közbe bőgök és csokit zabálok,.Miért kérded.?-ordibáltam vissza.
-A-a..Ezt a "csodás" programot el kell halasztanod,mivel még tavaly megígértél nekem valamit.-jött oda hozzám és hátulról átölelt.
-Ő mégis mire gondolsz.?-kérdeztem miközben hátra fordultam.
-Majd meglátod..-nézett ördögien rám.
Mivel nem tudtam hova megyünk felvettem egy szerintem nagyon cuki édi-bédi ruhát.:

-Megfelelő.?-mentem ki Harry elé.
-A te nyelveden szólva csoda-szupin nézel ki.-jött közelebb felém.
-Ne lopd a szövegem.-pöcköltem meg.
-Indulhatunk.?-ragadott meg,majd karon fogva kisétáltunk a kocsiig.
Kissé megrettentem mikor a London Eye-nál álltunk meg.


-Ugye ezt nem gondolod komolyan?-néztem egyből rá.
-Na,ne hisztizz,.Nem lesz semmi bajod..-nyugtatott meg.
Ebbe a szent pillanatba teljes erőből el kezdett fújni a szél és hát az úgy nevezett "picsaszoknyámat" fellibbentette,ezért a kezemmel kellett lefognom,tehát az újabb ilyen "bakik" elkerülése miatt jegyet váltottunk és hajlandó lettem bemenni a fülkébe.
-Már most rosszul vagyok.!-mondtam mikor még csak el sem indultunk.
-De gyönyörű a kilátás,jujj.Nézd ott a házunk.!-mutogattam 
Teljesen be voltam zsongva,.Mikor azt vettem észre,hogy egy pillanatra megálltunk,lesokkoltam.
-Harold,ez-ez miért nem forog?!-néztem rémülten rá.
Majd előhúzott a kezéből egy csavart.
Mikor már azt látta,hogy megőrülök megnyugtatott.:
-Otthonról hoztam.De ezt nem hagyhattam ki..-nevette el magát.
-Hülye gyerek,még egyszer ezt meg ne próbáld.-ütöttem a vállára majd lekuporodtunk a fülke oldalába,ami azonban még mindig nem indult.
-Harry mikor indulunk már.,Ha így folytatjuk örökre itt maradunk és elfogy a levegőnk és itt fogunk meghalni,OMG.Még csak 17 éves vagyok.Túl korai számomra a halál.-kezdtem bele a hisztimbe.
-Grac,nyugodj le nem lesz semmi baj.-nyugtatott le,mire elindultunk.
Kezemet az ég felé helyeztem.

HARRY:
Mikor már lejárt a kör,és már kiszállni próbáltunk oda szóltam Gracehez.:
-Nem megyünk még egyet.?-kérdeztem mire ő a fűhöz futott és ki dobta a taccsot.
-Remélem ezt elfogadod a válaszomként .-fordult felém a végén.
-Na gyere szépen haza viszlek.-jött oda hozzám és átkaroltam.
A kocsiban adtam neki kis párnát amire lehajtotta a fejét és lepihent.
Mire a házhoz értünk azt vettem észre,hogy elaludt.
Az ölembe emeltem és bevittem a nappaliba ahol a kanapéra lefektettem.
Leültem mellé kicsit,mire felébredt.
-Harry.?-kérdezte kissé halkan.
-Mi van Picur.?Pihend ki magad.Hozzak valamit.?-simítottam végig a kezemmel a fejét,.
-Valami teát elfogadnék,ha lehet.
-Persze,hogy lehet..-mondtam mosolyogva majd a konyha felé vettem az irányt.
Már a forró teával indultam volna vissza,mikor csöngetett valaki.
-Harry kinyitnád.?-kért meg.
-Persze,vársz valakit??-kérdeztem,de csak rázta a fejét,jelezvén,hogy nem.
-Hello,őő Grace?!-kérdezte az ajtót kinyitva egy ismeretlen srác.
-Ismered esetleg?-kérdeztem vissza,választ azonban nem kaptam mivel Grac lépett oda.
-Hát te itt.?Austin.!!-ugrott a számomra ismeretlen fiú nyakába és mintha egy másodperc alatt már jobban is lenne...

Eléggé lapos és rövid rész lett szerintem..De mégis azért írok komi határt.:3 darab komi és jön a kövi  rész.:)
Elfelejtettem megköszönni a 3000 oldalmegjelenítést,bár már jócskán túl haladtuk de azért így utólag is : kösziiiiiiii <3 :) 

3 megjegyzés:

  1. Haha imádom nagyon jó lett..:) De mit keres ott Austin? :OO

    VálaszTörlés
  2. Jöhet a kövi :D Nagyon jó lett, de ha Austin bekavar -.-* ááá xdd köviit :*

    VálaszTörlés