2012. október 22., hétfő

2.évad 2.rész-Közeledés mind két oldalról máshogyan.:)

Jupiii,meg van a 2000 oldalmegjelenítés is.:) Nagyon szépen köszönöm és remélem ezek után se fogjátok elhanyagolni a blogom.;) <3

HARRY:
Reggel egészen addig az ágyba feküdtem míg be nem ugrott a remek ötlet,hogy hódítsam vissza Gracet.
10 óra volt már mire eljött az a pillanat,rohantam is le.
-Louis,Eleanor hol van.?-futottam le hozzá.
-Amint látod itt mellettem.-mutatott rá.
-Beszélnem kell vele.-majd félrehúztam Elt.
-Mégis mit akarsz.?-kérdezte a szemöldökét felhúzva,.
-Kérlek menj át ma és tudakolt meg Gracetől,hogy most mi van közte és köztem vagy is érted.Kérlek.-néztem boci szemekkel rá.
-Nem kell átmennem.
-Kérlek.-majd a konyha felé vettem az irányt.
Mikor benyitottam Gract pillantottam meg.
-Szia,nem akartunk felébreszteni,olyan édesen aludtál.-mosolygott felém.
-Látod nem kell mivel itt van.-súgta a fülembe.
Majd a nézésemre kihívta a nappaliba beszélni.

ELEANOR:
-Nah szóval,milyen volt otthon.?-kérdeztem rá,mivel nem akartam rögtön a témára rátérni,.
-Jó volt.-fejezte ki Grac röviden.
-Az jó.És most mi van veled és Harryvel.?
-Ő kért meg,hogy tudakold meg.?-kis mosoly jött ki az arcára.
-Hát valójából,igen.De én is megkérdeztem volna,amúgy.Olyan édesek vagytok együtt.
-Igazából nem változott semmi még mindig oda vagyok érte,.-mondta miközben teljesen elpirult.
-De,ezt ne mond el neki,lécciiii.-kezdte a kérlelést.
-Nem fogom,nyugi.-nyugtattam.
-Köszi,köszi na majd beszélünk puszi.-majd boldogan hívott egy taxit és hazament.

GRACE:
Unatkoztam ezért úgy döntöttem fellépek facebookra.Elsőnek is lecseréltem a profilképem.


Már léptem volna ki mivel nem volt semmi érdekes,mikor felugrott az ablak,hogy valaki írt.
Megnéztem és Hazza volt az.Másolom.:
Harry Styles:
-Szia.:)
Grace Horras:
-Szia :3
Harry Styles:
-Gyönyörű vagy a képen *.*
Grace Horras:
-Örülök,hogy tetszik .:DD
Harry Styles:
-Nem is tudod mennyire...
Grace Horras:
-Nagyon aranyos vagy.:)
Harry Styles:
-Tudom xd
Grace Horras:
-A kis egós xdd 
Harry Styles:
-Szeretlek <3
Grace Horras:
-?! o.O
Harry Styles:
-Bocs elmentem valamiért,erre Louis idejött írogatni.Tényleg bocsi..
Gace Horras:

-Ja semmi baj :/
Harry Styles:
-Nem lenne kedved esetleg eljönni velem ide a közeli kávézóba.? :)
Grace Horras:
-Végülis lenne.:DD
 Harry Styles:
-Remek,akkor fél óra múlva ha jó megyek csöngetni.Addig is hello :3
Grace Horras:
-Oksii *.* nah szia :**
Beszélgetés vége.
*********************************************************************************
Míg chateltünk észre se vettem,hogy jönnek az értesítések ezerrel.
Gyors kijelentkeztem mivel még el kellett készülnöm míg Hazza ide ér.
-Leila.!-mentem le a konyhába siránkozni.
-Na mi?-kérdezte rögtön.
-Harryvel találkozok,de egy normális göncöt nem találok..-sírtam el a bánatom.
A segítségével megtaláltuk a tökély összeállítást.:

Harry pontosan meg is érkezett.
-Ó,hű ha csini.-mondta Hazza miközben kinyitottam az ajtót.
-Köszönöm,csak gyors felkaptam valamit.-mosolyodtam el.
Szépen,lassan lesétáltunk a kávézóba...
-Szokásos forró csoki sok tejszínhabbal.?-nézett rám.
-Hisz ismersz..

-Várj,ott maradt a szád szélén egy kis hab.-mondta majd közelebb hajolt hozzám és gyengéden megsimogatta az arcom.
Nyeltem egyet,már nem sok választott el minket,mikor hirtelen elfordította a fejét.
Nagyon csalódott voltam,bár próbáltam ezt elrejteni..
-Pincér.!-kiabálta Hazza majd kifizette a számlát.
-Terveztél mára még valamit.?-fordult végül felém.
-Nem,de kicsit rosszul vagyok.
Majd a kezét a fejemre rakta és megállapította,hogy nem vagyok lázas.
Hívott egy taxit nekem,.Ő azonban még nem ment haza,mivel volt még valami dolga.
Lezuhanyoztam,meg mostam a hajam majd lefeküdtem az ágyamba a laptopommal.
Szeretem visszaolvasni facebookon amit Harryvel beszéltem,ezért most is ezt tettem.
Ráléptem az idővonalára és elkezdtem a fényképeit nézegetni.
Szinte az összeset belájkoltam.Szinte.?Igazából az összeset...
Egyen azonban megakadt a szemem.Harry és én voltunk még anno egy éve körülbelül.Nem is olyan régen töltötte fel.Az eddigi fényképeihez nem akartam hozzászólni,mert kissé rámenősnek gondolna itt az azonban úgy döntöttem mégis:
Hozzászólásom.:Grace Horras:
           -<3 :)

Kinyomtattam a képet és feltettem a palatáblámra.Nem a legelőnyösebb kép rólam az biztos,de mégis csak Hazzával vagyok rajta..Ilyenkor rossz,hogy nem tudom senkinek elmesélni a történteket.:
-Austin:Mégis csak fiú,nem nagyon tudná megérteni miről is áradozok..
-Eleanor:Nem zavarhatom mindig ilyenekkel,meg amúgy is Louissal moziba mentek.
-Lucy:Még év közbe volt egy nagyon nagy veszekedésünk,azóta nagyon nem is beszéltünk..Néha hiányzik a hülyesége de nagyon megbántott.
Még mindig a képen mosolyogtam mikor a telefonomra egy üzenet érkezett.:
-Jobbulást,és szép álmokat :** puszi:Harry 
Már is jobb kedvem lett,majd a fénymásolt képen Harrynek az arcára nyomtam egy puszit majd a plüssmacimmal a kezembe elaludtam.......


Most is két komi után lesz új rész.:)Köszönöm a rendszeres komikat,nagyon jól esnek,és remélem hamarosan rendszeres olvasónak a feliratkozásának is örvendhetek.:)

3 megjegyzés: