2012. október 10., szerda

37.rész-Lúzer.!


HARRY:
-Hova mész.?-kérdezte Grac tőlem mikor felkeltem az ágyból és öltözni kezdtem.
-El kell mennem.-mondtam mire odajött hozzám és elkezdte az ingemet gombolgatni befelé.
-Ezt inkább ki kéne nem ,be.Talán még 5 perc belefér.-majd mosolyogva az ágyba ugrottam.
-De Hazza ,el fogsz késni.-nézett rám komolyan.
-Mennyi idő.?-folytatta.
-Idő arra ,hogy megcsókolj.-megcsókolt.
-Eltelt 2 perc ,azt hiszem megint eljött az ideje.-néztem rá mosolyogva.
-Harold,elfogsz késni..-nézett rám úgy mintha az anyám lenne.
-Jól van ,...-feleltem unodtan..
Majd morcosan elkezdtem készülődni.
Mentem ki az ajtón mikor Grac megszólalt.
-Semmi majd jövök picim meg stb..?-kérdezte nagy szemekkel rám nézve.
Erre odamentem és megpusziltam a homlokát.
Látszott rajta,hogy hiányol még valamit de én csak kisétáltam nyugodtan.

GRACE:
Harry nagyon zaklatottan ment el otthonról ezért úgy döntöttem bemegyek a stúdióba utána meglepni.
Tehát felöltöztem szépen ,lezuhanyoztam,kisminkeltem stb...
Sok ideig tartott mire megtaláltam melyik terembe is vannak.
Mikor beléptem szörnyű látvány fogadott.
Hazza ott enyelgett egy szőke Barbie babával -.-*
Louis lépett oda hozzám.
-Grac ez...-folytatta volna azonban közbe szóltam.
-Azt hittem a barátom vagy?! Miért nem mondtad el.?-kérdeztem szemrehányóan majd Hazzáékhoz léptem.
-Esetleg befejezitek vagy folytassátok?Csak nyugodtan drágáim..-mentem oda és egy szánalom mosolygást erőltettem.
-Grac várj.-mondta mire elindultam a hajamat tépve.
-Mire várjak,ha,ha.?Mire?-nem mert a szemembe nézni.
-Csak 1 csók,az mi?Semmi más nem volt köztünk ezzel a lánnyal.-adta elő úgy mintha semmi nem lenne.
-Lánnyal.?1.:A nevét nem tudod.2.:Ez nem egy lány hanem egy mű barbie baba.
-Még furcsállod.?Úgy bánsz velem mint ha az anyám lennél..-nézett rám úgy mintha én lennék a hibás.
-Tudod ha én Anne lennék egy dolgot már rég megcsináltam volna.-majd megpofoztam.
-Ezt megérdemeltem.
Majd próbált megcsókolni.
-Még lenne képed ehhez?Na mentem lúzer.!-ordibáltam a végére a lúzer szót bár inkább magamat éreztem annak...
Nem sírtam vagyis nem akartam ,a sminkem azonban mégis elmosódott.
-Miért velem történik ez.?Minden srác átver.Meg akarok halni..-mondtam magamban és mintha  szamarat emlegettem volna.Egy vakító fénnyel találtam szemben magam ami  fénytávolsággal haladt felém,........

Mivel nem nagyon komiztok ezért most kipróbálom ezt én is.3 komi és új rész.:) Amíg nem lesz meg,nem írok ki ;) Na pussz. :**

3 megjegyzés:

  1. Naa már lécci kövi réészt! Úgye nem fognak Harry-val örökösen összeveszni? :O :(

    VálaszTörlés
  2. Koviit:dd en ugy vagyok vele, hogy egy csok nagyobb bun mint, ha megcsalna UGY xd szoval na erted xd de majd elmagyarazom holnap xdd nagyon jo lett.:d

    VálaszTörlés
  3. meg van a harmadik :D jöhet a köviii <3

    VálaszTörlés