2012. október 6., szombat

35.rész-A nagy betűs "Ő"


HARRY:
Reggel korán kellett kelnem,mivel Grac már hamar átjött hozzánk ,hogy Benji búcsúzására,mivel vissza kell mennie Amerikába.
-Hol van Harry.?-kérdezte Nialltől Grac.
-Fenn a szobájában.
Grace felhívta Benjit és addig nem hagyott minket békén míg ki nem békültünk.Kivittük a reptérre ahol könnyes búcsút vettünk tőle.
-Nagyon fogsz hiányozni.-ölelte meg Grace Bent.
Majd felszállt a gépre.Nekünk meg készülődnünk kellett mivel egy esküvőre voltunk hivatalosak.A srácokkal egy közös haverunkéra.
Gract útközben kitettünk és megegyeztünk ,hogy mire jöhetünk érte.
10-re visszaértünk hozzá.
-Bemegyek érte.-szálltam ki a limuzinból.
Leila nyitott ajtót.
-Szia,Grac.?
-Gyere be a szobájába van.
Lucy sajnos nem tudott jönni mert megbetegedett.://
Felmentem az emeletre mivel ott volt Grac szobája ami egy igazi  csajos szoba.
-Hát szia.-köszöntöttem.
-Haryyyyy.!-nyújtotta el a nevemet.
-Egy pillanat és kész vagyok.-mondta
A szoba sarkába egy rózsaszín gitárt és pár jegyzetet pillantottam meg.
-Szeretsz gitározni.?-érdeklődtem miközben sminkelt.
-Énekelni is szeretek ,az már nem számít ,hogy repedt fazék hangom van.Így vagyok a gitározással is.
-Majd este játssz valamit,lécci *-*
-Talán.-válaszolta egyhangúan.
-Te most amúgy mit csinálsz.?-érdeklődtem.
-A tükörnél próbálgatom ,hogy melyik rúzs legyen rajtam.
-Miért nem próbálgatod rajtam?-nevettem.
-Ha-ha...
-Hogy valaki milyen csodaszép.-ámélkodtam el rajta.
-Magadról beszélsz.?-vágott vissza.
Térdig érő pink pánt nélküli szoknyába és egy hasonló rózsaszín magassarkúba volt a haja pedig tiszta göndör volt.
-Mehetünk.
-Aha,majd mutattam az utat.
A kocsiban kis meglepetés fogadott minket.
-Ezt olvasd el,tegnap írta rólam az egyik újság.-nyújtotta Louis Grac felé az újságot.
Mikor Grace elővett egy szemüveget egy táskájából.
-Te szemüveges vagy.?-kérdeztük egyszerre mindannyiunk.
-Ja,de nyáron nem nagyon hordom,miért olyan szörnyű?-nézett ránk ijedten.
-Nem ,neked még ez is csodásan áll.-mosolyogtam ránézve.
Az esküvőt nem igazán lehetett szerénynek mondani.
Tiszta pompa,habos-babos dolgok.A ceremónia közben többször egymásra nevettünk de csendesen kibírtuk.

GRACE:
Épp Hazzával beszélgettünk mikor Niall odaszólt.:
-Grac most dobjál el a csokrot,nem mész oda.?
-Ja megyek is ,beállok a leghátuljára odáig  úgyse dobja el.-próbáltam kifejezni,hogy ez az egész nem érdekel.
Épp álltam és Hazát nézegettem onnan hátulról,mikor valami a kezembe esett,a csokor..
A többi lány csalódottan állt a srácok pedig elkezdetek nevetni,Louis még meg is jegyezte.:
-Na Harold mehetsz az ékszerészhez egy gyűrűt csináltatni..xd
Szegény Hazza tisztára elpirult,ami nála nem szokásos.:)
Utána a lakodalom következett.
-Na egyél .-nyújtogatott felém valami sushi félét.
-Már a szagától is rosszul vagyok.-húztam el a kezét.
Mivel Harry nem hagyott békén kihívott egy torta evő versenyre.
-Gyerünk Grace.!-biztatott Liam.
Harry azonban nem sokkal de hamarabb végzett.Egy életre megutált azt a krémes nem tudom milyen tortát.
-Várj ott maradt egy kicsi a szád szélén.-mondta
-Hol.?
-Ott.De várj leszedem.-majd megcsókolt.
Kicsit később mikor már az az igazi puccos lagzi elkezdetődött Harry kihívott egy számnál táncolni.
A fejemet a vállára hajtottam ..
Mikor vége lett félrehívott.
-Grac nem szeretnéd itt mellettem élni az életed.Vagyis Londonba maradni befejezni itt a gimit stb..-nézett rám komolyan Hazza.
-Nem lehet.A filmekbe is a nő fiatal korábban bármennyire okos azért  beleszeret valakibe de a férfi majd idősebb korába elhagyja ,a nőből meg egy senki lesz.Én nem akarok erre a sorsra jutni.Én senkiért még érted se adnám fel az álmaimat ,sajnálom ..
Harrynek nem volt ideje reagálni mivel a pohár koccintás következett.
Nem akartam bunkó lenni,ezért én is ittam egy pohárral .

HARRY:
Látszott Gracen ,hogy kicsit unja magát .A srácok miatt pedig nem akartam hazamenni ,ezért kihívtam kicsit sétálni.
-Nem jössz ki egy picit.?-fogtam meg a vállát.
-Én.?Vagyis igen ,persze.:D
Egymás kezét fogva kisétáltunk.
-Tudod mit nem értek benned.?Annyi lány van aki ölni tudna azért,hogy most veled legyen,de most te itt sétálsz velem egy erdőbe.-nem nézett rám hanem csak mindig előre.
-Nézz rám,nekem nem kell más csak is te.-fordította fejét végre rám.
Valahogy rátértünk ,hogy milyen esküvőt szeretnénk.
-Én egy rózsaszín kacsalábon forgó palotában,fehér lovas hintóval megyek a ruhám pedig világos rózsaszín lesz óriási uszállyal.-mesélte Grac,majd egymásra nevettünk.
-Én csak egy sima egyszerű pár vendégesről álmodok kis korom óta.De csak ha megtalálom azt az igazi lányt.-mondtam ábrándozva.
-Megtalálod.-eltűnt az arcáról a mosoly.
-Nem szeretek a jövőről beszélni,nem tudhatod mit tartogat.Lehet azt hiszed itt van az a nagybetűs "Ő" erre meg később megtudod ,hogy az elképzeléseid örökre csak álmok maradnak.-a szeméből egy könnycsepp csordult ki.Megöleltem és leültünk egy fa tuskóra.
-Mi a baj kislány.?
-Épp ez,hogy még mindig kislány vagyok és számodra örökre az maradok.-hajtotta a fejét a vállamra.
Látszott rajta ,hogy nem értette meg amit mondtam és megbántotta.
-Visszainduljunk.?-gondoltam szeretne már.
Nem válaszolt csak futni kezdett és beleugrott egy levél kupacba.
Követtem a példáját.
-Tudtad,hogy te egy átlag feletti lány vagy .?
-Most már tudom .
Majd megcsókoltam és levettem a zakóm és az ingemet is majdnem amikor kocsizörejt hallottunk mire futásba kezdtünk.
Mint kiderült a fiúk egész este minket kerestek,hogy hazamenjünk.
-Mire ez a lihegés ,hogy ti...?-kérdezett rá Louis.
-Nem.-csitítottam el.
Gracet vittük elsőnek haza.
-Köszönöm a mai napot,esetleg nincs kedved kicsit bejönni?-kérdezett rám mosolyogva.
-De lenne,gyors szólok a srácoknak,hogy elmehetnek én maradok még egy kicsit.
Ezt az egész behívosat kicsit félreértettem ezért mikor beértünk rögtön rávetődtem.
Nem beszéltünk,minden a rendjén történt.
De végre tudtam ki van ott velem és nem csak a nevét hanem ,hogy ki is igazából...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése