2012. október 11., csütörtök

38.rész-Terv első része.:)

Válaszok a komikra.:
Noncsi.:Nyugi,hamarosan írok majd egy békülős részt,.:DD
Fruzsi.:Igen,értettem.:) És köszi,:3
Bogi.:Köszi.:)

GRACE:
Mikor már a fénytől tudtam látni egy hatalmas teherautót láttam előttem fél méterre.Hatalmas dudásba kezdett mikor meglátott ,és nagy nehezen letudott fékezni.
-Jobban kéne figyelni.!Jól van.?-kiabálta ki a vezető.
Nem válaszoltam csak a kezemmel legyintettem.
Mikor elindultam megbicsaklott a lábam ezért kitörött a sarka a magassarkúmnak.
-Remek.Mi a következő?-néztem az égre.
Erre megeredt az eső.Levettem a cipőmet és így szépen,csendesen végig ballagtam a főutcán onnan pedig haza.
Lucy valahogy nem tudta elhinni,hogy mi is történt Hazzával.Leilának pedig próbáltam azt mondani,hogy közös megállapodás alapján mentünk szét,.Mert ha elmondom neki az igazat annak nem lett volna jó vége...

PÁR NAPPAL KÉSŐBB:
-Grac,már napok óta csak a szobádban gubbasztasz és szomorú romantikus filmeket nézel ,amiket általában végigsírsz és a főhőst szidod.Ez nem mehet így tovább.-nézett rám Lucy szemrehányóan.
-Miért mit kéne csinálnom,örömömben ugráljak és azt énekelgessem,hogy "Happy in time".?-néztem a szinte már piros szemeimmel rá.
-Tudod mit,este úgy készülj,hogy elmegyünk bulizni..
-Mégis hová.?-mondtam mire végre hajlandó lettem kikapcsolni a tévét.
-Ott a centrum közelébe van 1 hely.Tudod melyikről beszélek,ugye?
-Oda nem mehetünk.-mondtam zaklatottan.
-Mégis miért nem?-kérdezett vissza.
-Mert Harryék is ott lesznek.Úgy volt én is megyek velük,meg ha jól tudom még fel is fognak lépni...-néztem a földre.
-Hát,már csak azért is odamegyünk.Szóval készülődj.Hajrá.!-tekergette a kezét.
-Lucy.-nyávogtam sóhajtozva.
Legszívesebben pizsamában mentem volna,de Lu kedvéért felvettem egy farmert,pánt nélküli felsőt és fekete körömcipőt.
-Megfelel.,?-mentem le a lépcsőn magamra mutatva,.
-Valahogy tőled általában többre számítok,de most ez is tökély.-mondta Lu.
Este felé Leila el is vitt minket,bár 1 utcával előbb kirakattuk magunkat és onnan gyalog folytattuk az utunkat.
Az ajtó előtt megálltam.
-Remélem,nem találkozok Hazzával.-tettem össze a kezem.
Mikor beléptünk kissé lessokkoló volt az a sok ember.
Egy kis idő alatt kicsit megfogyatkozott az emberek száma ..
-Táncolunk.?-kérdezte meg 1 srác.
-Körülbelül már ötször megkérdezted.És kaptad mindig ugyanazt a választ mint most.:Nem.!Érteni?-az elején próbáltam kedvesen elmagyarázni neki,de hát nem értett belőle.
Mikor megfordultam a színpadon Hazza szúrós tekintetével találtam szembe magam.
-Talán mégis táncolhatunk.-fordultam mosolygósan a srácra,csak hogy Harryt idegesítsem.
Szerintem bevált mivel egyszer még a szólóját elénekelni is elfelejtette....
Utána rögtön odajött hozzám és a berángatott egy szobába.
-Eressz már el.!-mondtam morcosan.
-Majd ha megmondod mi ez az egész?-nézett rám mintha kérdőre kéne vonnia.
-Nem értelek.Tovább léptem rajtad,más után nézek.Az élet körforgása drága Harold.
-Aha,tovább léptél.Hiszem ha látom. Bizonyisd is be.-nézett rám a szemét forgatva.
-Mégis hogyan.?-nem válaszolt,csak hirtelen lesmárolt.Egy ideig nem rántottam el magamtól hagytam.
-Ebből nem úgy látszik..-nézett rám mosolyogva.
-Te mondtad,hogy egy ilyen nem számít.
-Nálad egy is számít.De kettő az már áhww..*-* -majd újra kezdte az előbbit.
Már a toppomat vette volna le,mikor eszembe jutott mégis mit tett velem.
Ezért zavarodottan kifutottam.Az ajtóban azonban elmosolyodtam.
-Mi ez a mosoly,Grace,mi történt.?-kérdezett Lucy.
-Áá  nem lényeges,semmi különös.-mondtam elgondolkozva.
-Haza induljunk?
Mire válaszolni tudtam volna Hazza oda futott hozzám.
-Valamit mondanom kell.-nézett mélyen a szemembe,.
-Aha már értem.Nyugodtan beszéljetek.-villant be Lucynak,majd elsétált.
-Kint van pár fotós és szeretnének közös képet.Olyat amin együtt vagyunk.
-Minek,ha egyszer már nem?-a nézésemmel akartam tudatni,hogy ez már nem így van.
-Okés,gondoltam csak megkérdem..-majd indulni akart.
-Rendben,.Aztán majd a végén legalább tudod tudatni,hogy nekünk kettőknek elváltak útjaink.-próbáltam szépen kifejezni.
Az interjú elején nagyrészt csak bólogattunk.
-Most puszild meg az arcomat.-súgta a fülembe miközben csináltak pár képet.
Mikor készültem megpuszilni mikor hirtelen megfordította az arcát és megcsókolt.
-Megvagy.-súgta tovább.
-Ezért még kapsz.Most pedig szépen mond el nekik az igazat.-mondtam morcosan miközben próbáltam széles mosolyt tettetni.
-Szóval szívesen látnálak titeket  holnap után a műsoromban,.Bemutatni milyen is egy igazi tini álompár.Holnap kéne érkeznetek és az estét a szállodába töltenétek.-kérdezte egy riporternek kinéző alak.
Szívesen rávágtam volna,hogy NEM de Hazza leelőzött.
-Nagy örömmel mennénk.-mondta száját tátván.
-Rendben itt a cím és az elérhetőségeim.-majd átadott egy papírt.

HARRY:
-Te normális vagy.?Erről nem volt szó..-kezdte Grac a hisztit mikor már mindenki elvonult körülöttünk.
-Ezt az egyet kérem még és kész..
-Külön szobában leszünk és nem is fogunk találkozni a hotelben.Okés,érteni.?-nézett nagy szemekkel rám.
-Rendben számomra kérésed parancs.Pukedlizzek is esetleg hozzá.?
A kezével rám ütött egyet.
-Amúgy ki volt ez a riporter.?Életemben nem láttam még egy műsorát sem.
-Nem lényeges,én ismerem jól.-mosolyodtam el,mivel Grac nem értette az egészet és ez így volt remek.
Hazavittem majd én is haza siettem mivel másnap nagy nap vár rám...*-*


Na ,mára ennyi.Nem a legjobb,mivel a végét nem lehet érteni,.Majd a következő részből fog az kiderülni .:)  ... Na pussz.: :**







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése