2012. október 4., csütörtök

34.

HARRY:
-Grace most épp alszik ezért gondoltam jó alkalom egy kicsit beszélni veled..-mondtam Bennek.
-Aha,remek.-kissé unottan válaszolt.
-Mikor ide értünk,emlékszel beszéltél valami lányról,csak épp akkor toppant be Grac ezért abba hagytad.Emlékszel.?
-Lehetetlen a lány...-mondta szomorkásan.
-Azért Benjamin Mcryan szájából aki semmit soha nem ad fel,ez elég furcsán hangzik.
-Szóval azt mondod ,hogy harcoljak érte.?Soha ne felejtsd el amit mondtál most..-válaszolt Benji.
-Ó már ennyi az idő mennem kell felébreszteni Gract.
-Grac,ébredj fel.-rázogattam a vállát.
-Mi van már.?-kérdezte morcosan
-Mennünk kell kontrolra ,nem emlékszel??
-Ja ,tényleg.De még 5 percet.-kérlelt,mire a nézésemre folytatta:
-Jól van ,megyek már!-dühösen felelt.
Mikor már indultunk volna le a kocsihoz,összecsuklott a lábam.
Grace rögtön odasiettem hozzá .
-Mi történt.?
-Semmi ,jól vagyok.
-Majd a kórházba elmegyünk és kivizsgáltassuk,rendben.?
-Muszáj.?-kérdezte, vissza.
-Igen.-kezdtem beletörődni.
Az amnéziának és ilyen más tüneteknek már nem volt semmi jele nem volt már Gracnél ez remek hír.
A kellő vizsgálatok és vérvétel után már épp a leletekre vártunk mikor megjelent Leila Grace nagynénikéje.
-Hazza a leleteket áttudnád venni egyedül mert most Leilával haza kell mennem.De majd délután átmegyek még.Okés.?
-Rendben,na szia.-köszöntem el majd megpuszilt.
Fél óra után az orvos személyesen akarta tudatni velem az eredményeket.
- Sajnálom komoly híreket kell közölnöm. Súlyos beteg a betegsége gyógyíthatatlan ,és bár nem halálos de súlyos tünetei vannak...
Nem hittem a fülemnek ,mire kezdene minden egyenesbe menni kiderül,ez ..
Eldöntöttem Gracenek egy ideig nem szólok róla semmit. Benjinek azonban úgy éreztem el kell mondanom.
-Ben,mondanom kell valamit.-mondtam komolyan.
-Nekem is ,ami lehet a barátságunkra megy de muszáj.
-Mond te előbb ,az már csak jobb lehet mint az enyém.
-Rendben.Amikor a lányról beszéltünk azt mondtad harcoljak érte,azonban azt nem tudtad ,hogy az a lány az Grace.-majd úgy láttam várta ,hogy behúzzak neki egy jó nagyot.Amit azonban nem tettem meg.Átgondoltam a fejembe és rájöttem ha ez az egész betegség igaz arra mire nem leszek mellette el kell felejtenie.
-Szeretném ha szeretné és ő is téged..Hogy miért mondom,majd megtudod,de addig is tedd boldoggá én hamarosan kikerülök az életéből és szabad lesz a pálya előtted..-látszott rajta ,hogy nem érti amit mondok.
Délután körül meg is érkezett Gré boldogan..Azonban én komoly arccal fogadtam.
-Grac,szakítanunk kell és nem azért mert nem szeretlek.
-Akkor meg miért.?Állandóan ez van ,nem értelek meg soha se téged se a tetteid..-könyzett bár próbálta visszafolytani.

GRACE:
Otthon zavarosan éppen papírokat tépkedtem ,mikor megjelent Benji.
-Grac ne roskadozz itthon,gyere menjünk kicsit ki a természetbe.
-Rendben,végülis ott is ugyan ez van.
Kicsit próbáltam ha már kimegyünk összeszedni magam ,de hát nem tudom mennyire sikerült.
-Hova megyünk.?-kérdezgettem Benjit.
-Egy régi kis házba,kiskorunkban mindig ott tanyáztunk Hazzával.
Tényleg csak egy kisház volt CSAK a fán.Beletudtam képzelni ahogy Harryék ott játszadoznak..
Egy ideig csak ültünk,mikor vihar kerekedett.
-Félsz a villámlástól.?Ha akarod hazaviszlek,jó.?
-Hát az szerintem most jó lenne...-válaszoltam.Az esőt szeretem mert akkor senki se látja ha sírok,de a villámlást azonban ki nem állhatom.Ilyenkor szokott az lenni,hogy Harry készíti nekem azt a finom forrócsokiját.Nagyon hiányzott most ez az érzés.
Épp az ajtót nyitottam mikor elengedtem az becsapódott a széltől.
-Benji most mért nem nyitódik az ajtó.?-próbáltam a lehető legnyugodtabban megkérdezni ,azonban a rémülettől nem tudtam.
-Remek benn maradok egy kunyhóba életem végéig itt fogok meghalni stb..-kezdtem a szokásos hisztimet.
-Nyugi most a vihar miatt nincs térerő de amint vége lesz hívok segítséget..Okés.?
Benji egy pillanatban kezdett közelebb hajolni hozzám és próbált megcsókolni egy ideig hagytam majd elrántottam magam..
-Nekem ez nagyon korai ,még csak pár napja szakítottam Hazzával.,úgye megérted.?
-Igen,csak segíteni szeretnék,hogy tovább tudj lépni.
-Köszönöm.-fél mosoly ott volt a számon.
Mikor a vihar véget ért szép csendben haza ballagtunk közbe meg Benji fogta szorosan a kezem...Az eső elállt közbe a szivárvány azonban nem sütött ki....

HARRY:
Este felé egy ismeretlen szám keresett,reménykedtem benne ,hogy Grace hív valahonnan.
-Jóestét,elnézést a késői hívásért azonban fontos közlendőnk lenne magával kórházból.-na ez a szó ,hogy kórház nagyon megutáltam főleg amennyit a napokba jártam ott.
-Igen ,mondja?
-Esetleg telefonba közöljem vagy befárad?-kérdezett vissza a hang.
-Jó lesz telefonba..
-Nagyon sajnáljuk te a leleteit összekevertük egy másik betegünkével önnek semmi baja.
Hirtelen leesett a telefon a kezemből.Emiatt az egész tévedés miatt vesztettem el Gracet.
Pár nappal később furcsa vendégem érkezett.
-Benji,te mit keresel itt.?-kérdeztem furcsálva a helyzetet.
-Figyelj még mindig nagyon kedvelem Gract ,ő azonban téged szeret és ez ellen én nem tudok mit tenni..Szeretném ha újra együtt lennétek.
Megadott egy címet ahova estére kéne mennem.
-Köszönöm.-válaszoltam hidegen..
-Megérdemled.-súttogta kissé halkan,majd kibicegett a szobából.

GRACE:
Végig gondoltam az napokba történteket.És ezt Bennel is közölni akartam.
-Sajnálom én most nem vagyok képes egy újabb kapcsolatba belemenni sem még elkezdeni sem..
-Barátok.-tette elém a kezét.
-Barátok.-tettem én is rá.
-De egy meglepetésem lesz ma ,amitől remélem kivirulsz..:)-mosoly a száján.
-Benjamin,mire készülsz?-kérdeztem gyanakodva.
Beültünk a kocsiba este és a szemebet bekötötte egy kendővel.
-Ott vagyunk már.?-kérdeztem 5 percenként.
Kiszálltunk a kocsiból és vezetett ,most leveszem a kendőt a szemedre és egy időre itt hagylak de sétálj előre fele és meg lesz a meglepetés.
Amint lekerült a szememről a kendő a tenger pillantottam meg..Sötét volt már,de betartottam Benji utasítását és előre felé sétálgattam..A lábammal belementem a víz elejébe és bámultam a messziségbe mikor egy hangra lettem figyelmes.
-Elfogadod a társaságom?-kérdezte a hang.
Hátra fordultam az én zöld szemű göndör hercegemre lettem figyelmes.
-Attól függ,mennyire vagy jó kis fiú.-válaszoltam mosolyogva.
Oda jött egy ideig csak állt mellettem és bámult,mikor megtörtem a csendet úgy hogy lelocsoltam.
-Most ezt visszakapod.-kiabálta majd kezdtünk egyre mélyebbre bemerészkedni a vízbe.Ez az egész fröcskölésből egy igazi vízi csata lett.Nagy nehezen kihemperegtünk a száraz homokra.
Mondhatom a víz és rá homok hatására úgy néztem ki mint egy viziszörny.
A homokba hempergés felejthetetlen egy élmény..Majd egy plédre feküdtünk és a csillagokat néztük.
-Nézt ha jobban megnézed a csillagokból kilehet az olvasni,hogy szeretlek :)-mondta Hazza mire én nagy keresgélésbe kezdtem.
-Szeretlek.?Hol van .?-kérdeztem vissza.
-Én is <3
Naplementébe egymást kezét fogva sétálgattunk a tengerparton majd megérkezett értünk Benji aki visszavitt minket haza ... :**
Hogy valaki milyen cuki tud lenni :DD <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése