2012. október 3., szerda

33.rész-Stolen my heart



HARRY:

Gracevel mostanság nem voltunk nagyon kettesben ,ezért ki kellett találnom valami ,meglepit számára.Mikor beugrott a remek ötlet a szoba felé vettem az irányt,ahol Benjinek segített kipakolászni..
-Grace,voltál már Párizsban.?-kérdeztem mosolyogva tőle mikor felértem.
-Hát nem igazán,.Szerintem még átrepülésben sem.-mosolygott rám Grac.
-Na akkor most leszel.Párosban Párizsban.:)-tettem hozzá.
-Szeretem azt a filmet,olyan kis romantikus <3 Benji te is akarsz jönni.?
Igazából én kettesben akartam lenni Graccel,ezért próbáltam jelezni Bennek.
-Hát igazán nem akarok zavarni,meg még a pakolással se végeztem.-vette észre a jelzést Benji.
-De kár.!
Reggeli után el is indultunk.Kocsival körülbelül 2 óra volt Párizsig.
Elsőnek a Notre Damehoz mentünk ahol fárasztó lépcsőzéssel de feljutottunk a toronyba.
-Nézd milyen gyönyörű a kilátás.-mondta Grac majd hátulról átöleltem és gyönyörködtünk a kilátásban.
Louvre múzeumba is benéztünk,ahol Grac kicsit meglepődött mikor meglátta a Mona Lisát.
-Tudtam ,hogy pici,dehogy ez lenne annyira híres azt nem..-furcsálta .
Ebédre beültünk egy étterembe,majd körülnézegettünk a városban .Este pedig a Montmartéhez mentünk ahol csodálatos kilátás nyílik a városra. 
-Hazza,nézd ott az Eiffel-torony.-mutatott  előre .Látszott rajta ,hogy élvezte a napot.
-Je t'aime..-mondtam majd megcsókoltam.
-Tudtad ,hogy cuki ha franciául beszélsz.?-mondta mosolyogva.
Későre járt már az idő ezért visszaindultunk Londonba.
Mielőtt teljesen hazamentünk volna akartam valamit mutatni Gracnek.
-Azért örülök,hogy újra a régi vagy.-mondtam és nem gondoltam volna ,hogy ezzel megbántom.
-Hogy én.? Drága Harold...-majd folytatta volna azonban közbe kiabáltam.
-Vigyázz.!
Egy lépcsőn mentünk fel és mikor rám nézett próbált egy korlátnak nekihajolni azonban az onnan hiányzott és lezuhant..
-Istenem ,Grace mond hogy jól vagy.-futottam le hozzá,de ő nem válaszolt.
A városban hatalmas a forgalom hisz mi is órákig tartott míg idáig elértünk.Nem lett volna idő mentőt hívni ezért felkaptam a kocsiig rohantam vele és próbáltam minél hamarabb beérni a kórházba.
Vezetés közben felhívtam a mentőket ,hogy mit csináljak és elmagyarázták nekem.
Az orvos komoly tekintettel jött ki ezért megrémültem .
-Doktor úr mondja ,hogy jól van Grac.?-futottam rögtön oda hozzá.
-A kisasszony az eddigi diagnózisok alapján kisebb zúzódásokkal megúszta,most épp altatás alatt van.
-Bemehetek hozzá.?-érdeklődtem.
-Természetesen,de ne maradjon túl sokáig.
Nem tartottam be az utasításokat mivel egész éjszaka ott zsibbasztottam az ágya mellett,vártam,hogy valami jelet adjon ,hogy jól van.A kezét fogtam és majdnem elaludtam mikor éreztem,hogy kezdi kicsit megszorongatni.
-Grace,Grace jól vagy.? Mondj már valamit kérlek.-kérleltem mikor láttam ,hogy kinyitotta a szemét.
-Te ki vagy.?-kérdezte rémülten.
Abba a pillanatban úgy éreztem ez nem lehet igaz..Az orvos megállapította ,hogy kisebb amnéziát szenvedett.Nagyjából a Londonból létéből nem emlékszik semmire de az előtte lévőkre ugyan úgy mint eddig.
-Leila szerintem az lenne a legjobb ha most vele tölteném az összes időmet.-fordultam Grac nagynéniéhez .
-Szerintem meg az lenne a legjobb ,hogy egy időre békén hagynád.-látszott rajta,hogy engem hibáztat az egész történtekért.
Talán a sors így akarta tudatni,hogy mi ketten nem illünk össze…

GRACE:

Mostanában tudom,hogy sok mindent elfelejtettem,de féltem visszaemlékezni a történtekre ás nem is igazán akartam.Benji azonban rendszeresen látogatott és bevallom elég jóba lettünk.
-Benjamin hagyd abba.!-kiabáltam mikor megcsikizett.Nem vagyok csikis csak valahogy idegesít..:)
Belépett Lucy.
-Nah sziasztok most megyek ,majd valamikor jövök.-köszönt el Benji.
-Grace mi ez a vigyor.?Tán magácskának megtetszett a szőke hajú herceg Benji.?Mivel ő teljesen oda van érted...:)
-Lucy.!Ez nem ugyan az.Nagyon aranyos meg kedves meg minden de valahogy hiányzik belőle valami..-sóhajtottam fel.
-Hát persze,Harry .-pótolt ki Lu.
-Nem tudom hányadszorra kérlek meg ,hogy avval a Harolddal hagyjál nem tudom ki az és szerintem nem is akarom tudni.
-Grac…-nem hagytam ,hogy folytassa.
Nagy nehezen kikönyörögtem Leilánál ,hogy elmehessek egyedül kicsit a környékre sétálni.A cuccaim között találtam egy szíves dobozba egy nyakláncot amit felvettem .Egy park felé sétálgattam mikor megeredt az eső.Nem zavart csak mentem tovább . Leültem egy padra és levettem a nyakláncot és szétnyitottam egy fényképet találtam benne.Rólam meg egy fiúról.
-Harry.-dadogtam félénken mire az egész zavaros eddigi közös életünk beugrott.
Negyed óráig csak ugráltak be az emlékek,tiszta bolondnak éreztem magam .
-Harry,kérlek gyere abba a házunk közeli parkba kérlek.-kérleltem mikor felhívtam.
-Jól vagy?! -nem válaszoltam csak letettem a telefont.
Mikor megláttam Hazza kocsiját odaszaladtam az úthoz.

HARRY:

Mikor megláttam Gract siettem  hozzá és megöleltem ő pedig a vállamra hajtotta a fejét és így sírt tovább.
-Kislány jól vagy.?-próbáltam kicsit molyogni is hozzá.
-Harry,úgy sajnálom..Borzasztó volt átélni,hogy nem emlékszem rád.Mikor pedig kezdett minden beugrani,nem tudtam mit csinálni..-nem tudta folytatni.
-Hogy tudnék rád haragudni te.?kérdeztem a szemébe nézve.
-Milyen a kezed ,mutasd.?
-Elestem,nem is én lennék ha nem történne velem valami..-tette hozzá.
A kocsihoz mentünk ,hogy bekössem a kezét.
-Áu ne Harry ez fáj.!-nyávogta Grac .
-Most komolyan elvárod,hogy ilyen kézzel járjak mindenhova.?-tette hozzá.
-Ha nem akarod ,hogy elfertőződjön és újra a kórház vendége legyél akkor igen drága Grac.
-Ott aludhatok veled.?-kérdezte bociszemekkel.
-Nem hiszem,hogy Leila örülne neki..
-Elegem van ,hogy mit akar.Tudom,hogy csak óvni akar de úgy bánik már napok óta velem mint egy óvodással.-látszott rajta ,hogy elege van ebből az egészből.
-Tudod mit akkor gyere indulás,.Hej-ho.-majd rácsaptam a fenekére.
-Harry.!
-Huu de régen voltam már itt.Azért ez a hely már nagyon hiányzott.-sóhajtozott.
Majd megjelentek a srácok is üdvözölni őt.
-Na megjelent a mi kis betegünk.?-kérdezték 4-en egyszerre.
-Teljes valóságban.-válaszolta Grac.

GRAC:

Míg Hazza elment zuhanyozni gondoltam megkeresem Benjit.
-Benjamin ,szia.-a kertben a hintaágyban találtam meg.
-Hello,hallottam jobban vagy már..-éreztem a hangján valami furcsát.
-Nem is örülsz neki.?-kérdeztem vissza.
-De hiszen ez egy remek hír és hát újra Harryvel vagy,remek.
-Nem vagy valami lelkes ..Tudom ám mi bajod.De köszönöm,hogy mellettem voltál végig.-mondtam majd nyomtam egy puszit az arcára mire kezdett kivirulni.
-Felhívtam Leilát és egy sornyi "miért nem hívtál előbb,aggódtam érted" féle ordibálás után lenyugodott.-mondtam Hazzának.
-Remek,na de most gyere bújj ide..
Elgondolkoztam majd beugrottam az ágyba.
-Nem is tudom téged,hogy lehetett elfelejteni.?
-Hát az én sem tudom.:DD 
Valahogy a karjaiba nyugodtan tudtam elaludni,úgy ,hogy nem rettenek mégis mi történt a múltban....

Megpróbáltam egy hosszabb részt írni mivel a napokba nem hiszem ,hogy tudok kiírni,mivel az én szeretett gépemet el kell vinni szerelőhőz.://  De addig folytatásnak kitalálok egy csoda szupi részt..:DD Addig ti pedig lepjetek meg sok-sok komival és oldalmegjelenítéssel..Ne felejtsétek azt se el ,hogy pár résszel előbb volt egy kérdésem arra még mindig várom a válaszokat..Pussz: :**






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése