2012. október 7., vasárnap

36.rész-Mama áldását adva *-*


HARRY:
Reggel olyan nem is korán nem is későn keltünk fel.
-Mit nézel.?-kérdezte Grac miközben egy párnával eltakarta az arcát.
-Hát téged,gyönyörűm.
Majd hemperegni kezdtünk ,mikor pedig kilincszörejt hallottunk gyors felültünk és próbáltunk komoly arcot vágni.
-Jó reggelt Leila.-köszöntettem.
-Te itt.?
-Igen,tegnap későn értünk haza aztán gondoltam nem baj ha itt alszik.Ugye.?-mesélte el mosolyogva Grac.
-Szerintem most hagylak titeket.-mondtam majd épp felakartam állni az ágyból mikor eszembe jutott,hogy nincs rajtam semmi.
-Vagy mégis maradok.-folytattam mire Grace nehezen tudta vissza folytani a röhögőgörcsöt.
-Mi olyan nevetséges.?Vagyis mindegy is ,csak azért jöttem ,hogy kapsz egy kis család látogatást ebéd körül.
-Ugye anya jön.?Szeretem az anyukámat.-mondta kislányos hangon.
Leila pedig kifelé indult azonban előtte még :
-Őő ez nem a tiéd.?-vette fel majd dobta az ágyba hozzám a boxerem.
-Juj,ez nagy volt.-legalább 10 percig röhögtünk az eseten.
-Hidd el,nagyon megfogod kedvelni az én imádott anycikámat.-öleltem meg .

GRACE:
-Harry van egy kis gond...
-Mi az.?-érdeklődött .
-Anya,nem tud róla ,hogy mi hát összejöttünk.Annyit már tud,hogy jóba vagyok veled,de többet nem.Próbáltam lépcsőzetesen tudatni vele és hát ennek eddig még nem jutott el az ideje.Ő nagyon óv engem és ezért is nehéz ez az egész...-meséltem el Hazzának az egész sztorit kínos vigyorgással.
-Nem baj picim,majd most megtesszük.
-Hát,rendben megpróbáljuk.-mondtam miközben egész végig az ajtó felé néztem.
Dél körül ki is mentünk Leilával a reptérre Harry a házba maradt mivel állítása szerint össze dob valami ebéd félét.
-Anyaaaa.-rohantam megölelni mikor leszállt a gépről.
Mikor visszaértünk a házhoz,nagyobb füstszagot éreztünk.
-Harry ,mit csináltál már megint?!-kérdeztem a konyhába beérve a kezemet a számhoz tartva.
-Megpróbáltam a sütéssel az történt.-próbált nagyobb vigyorral rám nézni.
A végére pizzát rendeltünk ebédként.
-Figyu,anya hogy vagy.?-ezt mindig megkérdem ha valami fontosat akarok mondani neki erre ő általában idegesen válaszol,hogy mondjad már mit akarsz.Hiába,hisz ismer engem.
Most is elővette azt a tekintetét és mondatát.:
-Mit akarsz.?-kérdezett kissé kedvesen.
Felmentünk a szobámba két szemközt beszélni.
-Tudod itt London a szerelem városa.-kezdtem bele,
-Nem Párizs.?-kérdezett vissza.
-Nem baj.!-feleltem morcosan.
-És én összejöttem valakivel,méghozzá Harryvel.-féltem a szemébe nézni,de mégis megtettem.
-Grac,ugye nem akarsz ugyan abba a hibába esni.?Harold csalódást fog okozni,ha hiszed ha nem.-kezdte a mondókáját.
-Anya,nem te szoktad mindig mondogatni ,hogy "ne ítélkezzek ,ha nem ismerek valakit" , hát ez most hol marad?!-kissé felemeltem a hangom.
-Én nem azt mondom ,hogy nem szimpatikus,nagyon kedves srác és még hozzád való is,de Grac híres és ez fogja tönkre tenni a kapcsolatokat.Lehet azt érzi ,hogy szeret,de lehet csak kedvel,mert te nem úgy bánsz vele mint a többi rajongó.-fejezte volna be mikor kinyitódott az ajtó és belépett valaki.
-Szeretem a lányát,és nem akarok csalódást okozni neki.Ezt én ígérem meg magának.-nagyon aranyos volt Hazza. *-*
Éjszaka anya mellett aludtam és jó sokat beszélgettünk és tanácsokat adott Harryhez.Azt hiszem párat ki fogok próbálni.
Sajnos csak 2 éjszakát töltött nálunk,mivel haza kell mennie dolgozni meg stb...
A reptérre Harry is kikísért minket .
-Siess majd haza.-mondta könnyezve anya majd búcsút vettünk.
-Sietek,és ne féltsd Hazza az én göndör hercegem hidd el.
Végül áldását adta rám és Harryre. Tudtam én,hogy megkedveli a végére.
Mikor felszállt a gép Hazzával rögtön vissza mentünk a házba ahol a szobámban rögtön odafordult hozzám.
-Végre,a napokba nem is láttalak.-ölelt meg .
-Tegnap előtt találkoztunk tee.-néztem a szemébe ő pedig megsimogatta az arcom.
-Mi lenne ha mondjuk ma is itt töltenéd az éjszakádat.-kérdeztem vékony hangon miközben a nyakába csimpaszkodtam.
Majd heves csókolozásba kezdtünk aminek végére mindkettőnkről lekerült a ruha.A többit inkább nem részletezném.
Hát érdekes egy pár nap volt,az biztos ... :**
Lenne újból egy kérdésem,szeretnétek e egy különálló részt.Ez nem teljesen ehhez a bloghoz tartózna,csak a szereplők lennének ugyan azok.De szerintem elég izgalmas lenne, csak egy hosszú részből állna.Komiba jelezzétek,hogy akarok vs. nem akartok.:DD na pussz.: :**




2 megjegyzés: