2012. október 15., hétfő

41.rész-Befejező rész

Igen sajnos,mindig eljön az a nap mikor valaminek vége szakad..Most ennek a blognak az első évadjának is eljött a befejezőrésze..:// De ne szomorkodjatok,mivel jön a 2.évad.Ehhez azonban meg kell lennie legalább 2 kominak.:)Ez után a rész után jön pár ilyen rendes rész csak Grace és Harry külön életét mutatja be az elkövetkező időben.(de nem sok kb.3 rész vagy annyi se,majd meglátom.)Előtte azonban ha minden igaz szeretnék egy ilyen bemutatkozós részt is írni,ami nem biztos,hogy lesz. Tudom az elejére kellett volna,de ez direkt a végére lett tervezve..:) És hát akkor lássuk az utsó részt utána pedig Goo komizás mert szeretném minél hamarabb folytatni a következő évaddal. :3

GRACE:
Mostanában érzem annak a súlyát,hogy tudom hamarosan vége van valaminek..Vége a nyárnak és ezzel együtt ennek az egész csodálatos álomnak is.:/ Mert igen ,én ezt nem tudom máshogy felfogni mint egy valóra vált álom aminek szerintem még nem jött el a végének az ideje..Az elmúlt hetekben egy naptárt kezdtem vezetni,augusztus 31-ig.
-Már nincs sok ikszelgetni valód..-mondta szomorúan Hazza mikor belépett hozzám a szobába.
Odamentem hozzá és megöleltem.
Így teltek az elkövetkező napok...Mikor pedig eljött az utolsó estém Leila megengedte ,hogy Harryéknél legyek..
Késő délután fele át is mentem.
-Hahó,van itt valaki.?-kérdeztem mikor beléptem a házba ahol vaksötét volt.
-Szép,átjövök erre meg elmennek valahova ...-mondtam a házba sétálgatva.
Már a konyhában tartottam ,ahol hirtelen felkapcsolódott a villany és a fiúk és lányok bukkantak elő..
-Nagyon jó utat.!-ordibálták egyszerre
-Jaj,de aranyosak vagytok.Nagyon szépen köszönöm,hogy ezt a nyarat veletek tölthettem..-mondtam miközben egy könnycsepp csordult ki a szememből..
 -Hát akkor maradj itt velünk.!-mondta Zayn én azonban nem válaszoltam csak feléje néztem és  rázni kezdtem a fejem,hogy tudassam vele,hogy az nem lehetséges.
-Ma van az ölelés világnapja.!-ordibálta Niall,majd odajött hozzám és jó szorosan megölelt.
Ingyen ölelés xd
-Jól van Niall,én is szeretlek .-mondtam mire elengedett végre.
Majd Perrie,Eleanor és Daniella lépett oda hozzám búcsúzkodni,mivel nekik sajnos hamarabb el kellett menniük.
-Ne felejts el majd ám naponta írni.!-figyelmeztetett El miközben megöleltem.
Szépen lassan kisétáltak,majd Louisék jöttek oda hozzám egy táskával a kezükben.
-Tessék,remélem tetszeni fog neked..-nyújtotta át Liam.
-Köszönöm.-pusziltam és öleltem meg mindenkit kivéve Hazzát.
Egy nagyon cuki pólót kaptam amin az egész bandával egy közös képem van .Még régebben készült.
-Jujj,már is felveszem.-majd gyors kimentem a fürdőszobába átcserélni a felsőm,majd siettem vissza.
Mire leértem a fiúk eltűntek és csak egy rózsát találtam az asztalon ami mellett egy levél volt.
"Drága egy száll virágszálam várlak siess.!"-Harry szokta mindig ezt mondani mikor alvás előtt én még elmegyek kicsit ki az erkélyre.
Tehát siettem fel a szobába,az út rózsával volt behintve..Mikor beléptem pedig gyertyákkal volt tele, Harryt pedig a teraszon találtam meg .
-Hogy fognak nekem ezek a meglepetéseid hiányozni.-mondtam sóhajtozva miközben pedig leültem mellé.
Egy pokrócot terített a hátamra szótlanul.
-Szeretném ha az utolsó estéd tökéletes lenne.Ha már ezt az egész nyár alatt nem sikerült teljesítenem..-egész végig csak azokat a zöld szemeit néztem.
-Ne beszélj,hülyeségeket,ennél csodásabb nem is lehetett volna.-majd a vállára tettem a kezét.
Majd nevetni kezdett.
-Mi olyan vicces.?-kérdeztem miközben én is kuncogni kezdtem de a röhögésén.
-Semmi,csak visszagondoltam mennyi örült kalandon estünk át mi így együtt..
-Igen,és mennyit veszekedtünk a semmin..
-Én azoktól a semmiktől csak jobban megszerettelek.-majd egyre közelebb jött felém.
Már majdnem sírtam mikor már csak pár centi választott el minket.
-Nem,ma nem szabad sírnod.Ezt az egész estét ki kell használni és ebbe könnynek nincs helye.-súgta a fülembe.
Sosem szerette ha sírok,mindig csak boldognak akart látni...
Végig simogatta az arcom és letörölte a könnyeket,majd megcsókolt,úgy ahogy még soha...
Minden kislány arra vár,hogy neki is eljöjjön egyszer ez a csodás hercege,hát én legszívesebben kiordibálnám a világnak,hogy hát lássátok nekem sikerült is.
Harry hirtelen felemelt és berohant velem az ágyhoz..
-Harold.-nevettem el magam.
A hajamat hátra tette majd majd mindenhol puszilgatni kezdett.
Aznap este se mondhattam azt,hogy kialudtam magam..

HARRY:
Reggel kissé elaludtunk,ezért gyorsan kellett elkészülnünk,hogy Grac le ne késse a gépét.(nem lettem volna szomorú ha lekési.)
-Miával mi lesz.?-kérdezte.
-Szeretném ha veled lenne.Téged úgy is jobban megszeretett és legalább egy dolog köt hozzám..
-Hozzád nem csak egy dolog köt.Hidd el nekem..
-Nagyon fogtok hiányozni.!-mondta Grac a srácoknak.
-Hidd el nekünk is te,siess vissza.-ment oda hozzá Louis.
-Ha ez ilyen könnyű lenne...De hidd el megpróbálok..-vígasztalta kicsit meg.
Utána pedig ketten rögtön kiindultunk.(mivel Lucy már egy korábbi géppel elment.)
Ezért Niallel a reptéren még össze is futottunk.
-Na,szerintem fel kéne szállnod a repülőgépre,.Várj segítek felvinni a cuccaid.-mondtam szomorkásan és eközben végig a talajt bámultam.
-Várj,még nem.Valamit mondanom kell mielőtt elmegyek.
-Mit.?
-Köszönöm,hogy megtanítottad,hogy az álmokat nem tervezgetni,hanem megvalósítani kell.De te is tudod,hogy nem hagyhatlak itt így..Elmegyek 9 hónapra ami nem kevés idő.Ezért szerintem szakítanunk kéne,.Csajozz,bulizz élvezd az életed,de ne felejtsd fogunk még mi találkozni ebben az életben.-mondta mosolyogva.
-Psszt.!Minden így lesz a legjobb,hidd el..-mondta mikor megakartam szólalni,.Nyomott egy puszit az arcomra,majd mosolyogva elindult a gépe felé,aminek az ajtajából még visszanézett és rám kacsintott..;)
Most már hiába vártam,hogy meggondolja magát,mint eddig,tudtam ez így lett megírva és a sorson nem tudok változtatni bármennyire is akarok....

Komizzatok.!Ugyan annyi vagy esetleg még több izgalomra számíthatok a következő évadban..Na pussz.: :**









4 megjegyzés:

  1. Neeeee!! Utálom ha nem happy end... neeeee..:'( Ezt a részt végig sírtam... gyorsan írd és... ajh :( Legyenek együtt!! ...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó:))) És eggyet értek Noncsi Poleczki- vel!! Kérlek legyen a vége Happy And !!! ♥

    VálaszTörlés