2012. október 27., szombat

2.évad 5.rész-Vihar a csendben

HARRY:
Majd leültem mellé és a párnájára hajtottam a fejem és szerintem bealudtam mivel arra ébredtem,hogy valaki egy vödör hideg vízzel önt le.
-Jaj,jaj,mi,mi,hol vagyok??-kérdeztem zaklatottan az ágyból felugorva.
-Már egy ideje ébresztgetlek de nem volt semmi hatása,ezért nem tudtam mit csinálni mint ezt.-tette mosolyogva kétfelé a kezét.
-Szóval innen fúj a szél.Olyan régen láttalak,gyere csak ide had öleljelek meg.-nevettem el magam majd tárt karokkal indultam felé,hogy vizesen megöleljem.
-Ne,meg ne merészeld.!-futkározott az ágyon keresztül össze-vissza.
-Áááá ne merészeld.Öri hari sose bocsi lesz..-ordibálta.
-Na most meg vagy..-öleltem meg szorosan majd ledöntöttem az ágyra.Megcsókoltam mire nyitódott az ajtó és Leila lépett be.
Hirtelen mindketten felugrottunk.
-Nem akarok zavarni,csak annyit akartam mondani,hogy kész a reggeli.-mosolyodott el Leila.
-Itt maradsz ugye reggelizni.?-fordult felém Grace és nézett rám boci szemekkel.
-Ha ennyire akarod.
-Akkor mindjárt megyünk,csak gyors még valamit elrendezünk.-mondta majd szerintem valahogy jelzett a nénikéjének,mire kiment.
-Na szóval,mit is kell nekünk elrendezni.?-fogtam meg elölről a derekát.
-Hát említettél valami ajándékot.-kezdte igazgatni a pólóm gallérját.
-Tényleg el is felejtettem.-majd a kabátomból egy kis dobozt húztam elő.
-Mi van benne.?-kérdezte rám nézve.
-Nézd meg és megtudod.Nyugi nem bomba,hogy felrobbanjon.
-Óóó,most megijesztettél.De ez alkalommal hiszek neked.-vett fel egy huncut mosolyt.
-Na,nézd már meg.Izgulok,pedig tudom mi van benne.Ja és ha lehetséges,ne úgy mint ha lassított felvétel lenne..
-Ez egy bostoni kristály.Azt mondják szerencsét hoz.-magyaráztam el mit is kapott.
Majd rám mosolygott ami sokkal többet jelentett nekem mintha hálálkodni kezdett volna.
-Na,de most már tényleg menjünk reggelizni mert éhen halok.-Majd egymásra néztünk és futni kedtünk az ebédlőig.
Lihegve betoppantunk és leültünk az asztalhoz.Ami szépen meg volt terítve.
-Szívecske alakú gofri,jupii.-majd tapsikolni kezdett.
-Cuki.-próbáltam  fokozni a helyzetet,mire ő furcsán nézett rám.


-Amúgy milyen volt Bostonba.?-kérdezte reggeli evés közben.
-Jó volt,meg minden.De hiányzott az itteni élet..
-Ó,ezzel az "itteni életnél" mire gondolsz.?-kérdezte a végére kissé felemelve a hangsúlyt.
-Minden.Köztük te is..
-Ez cuki volt.És milyen álomról beszéltél amibe én is szerepeltem.?
-Egy nagyon szép álom volt.Vagyis a vége nem annyira.A Titanicról álmodtam csak én voltam benne Jake.Ne nevess.-végül még én is elnevettem magam.
-És ki volt Rose.?-kérdezte halk hangon.
-Te.-fejeztem ki közbe az asztalt bámulva.
Grace se szólt többet csak folytatta az evészetet.
-Szerintem,nekem ennyi elég.
-Ó,én is tele vagyok.-fejeztem ki önelégülten.
Majd felmentünk vissza a szobájába mivel ott voltak még a cuccaim.
-Nézzünk farkasszemet.-ajánlottam fel.
-Ja mert ja..Pont velem aki másodperceként pislog.-majd erre pislogni kezdett.
Ránéztem kérlelő szemekkel,mire ő egy plédet rakott a fejére.
-Na vedd már le.!-kezdtem ráncigálni de szorosan fogta.
-Majd ha normálisan nézel rám.-jelentettem ki.
-Én nem tudok rád úgy nézni.De tedd már le mert nem láttam a szép kis pofid.
Letette az ágyra.
-Most örülsz.?-fordult felém.
-Nagyon is...
-Na szerintem most menned kéne.-majd a kabátomat a kezembe nyomta.
Hazaballagtam a szakadó esőbe...Az ajtóban az aggódó Louist pillantottam meg.
-Mégis hol voltál.?És miért nem szóltál,hogy nem jössz haza éjszakára?!-vágott hozzám ezernyi kérdést.
-Nyugodj már meg,Gracenél voltam.
-Óhh,szóval úgy ...-mosolyodott el.
Felmentem,lezuhanyoztam és felléptem facebookra,csak úgy unalomból és kíváncsiságból .

GRACE:
Egyedül voltam otthon és elkezdett szakadni az eső,és pár villám kíséretével.
Harry Styles.:
-Helllo.:)
Grace Horras.:
-Szia.
Harry Styles.:
-Mizu.?
Grace Horras.:
-Áááá semmi jó.:(
Harry Styles.:
-Mégis mi baj?? :oo
Grace Horras.:
-Egyedül vagyok itthon és félek a villámlástól és a dörgéstől...
Harry Styles.:
-Átmenjek.?
.................
írtam volna neki,hogy ha lehetne igen,de elment az áram és hirtelen minden lekapcsolódott.
A telefonommal levilágítottam és lementem a nappaliba.Nem tudtam telefonálni,mivel  elment a térerőm..
A párnámat szorongattam..

HARRY:
Grace nem írt vissza és nem is vette fel a telefonját ezért gondoltam átmegyek hozzá.Fogtam magam és kirohantam a kocsiig,ahol belehajtottam a pedálba és hajtottam amennyire tudtam.
Bekopogtam és kis idő múlva Grac kissé ijedt tekintettel kinyitotta az ajtót.
-Jaj de jó,hogy itt vagy.!-ölelt meg.
-Én is.Mi történt nem vetted fel a telefont meg semmi.?
-Elment az áram meg a térerő...
Kerestünk egy lámpát aminek fényével felmentünk az emeletre.
-Nem vagy éhes.?-fordultam felé.
-Kicsit,de most biztos nem kezdek el sütögetni meg minden..
-Rendelek pizzát,okés.?
-Huu,az remek lenne.-simogatta körbe-körbe a hasát.
Kis idő múlva megérkezett a pizza amit rögtön be is faltunk.
Észre se vettük,hogy vissza jött az áram,és elállt az eső.
-Jééé,szivárvány.!-mutatott ki a párás ablakon..
-Tényleg..-csodálkoztam és kissé szomorú is voltam..
-Nyugodtan hazamehetsz ám,már nem kell engem itt dajkálnod..-mosolyodott el felém nézve.
-Szeretek veled lenni.-a tekintete az üres földre helyezkedett e mondat hallatán.
Majd indultam kifelé az ajtón.
Várjál még.
Majd odasétált hozzám és megcsókolt




-Köszönöm,hogy átjöttél.-szólalt meg miután elváltunk.
-Nagyon szívesen máskor is.-szólaltam meg zavarodottan és szerintem kissé elpirulva.
-Na akkor szia.-kezdett integetni.
-Holnap találkozunk.?-kérdeztem.
-Ha szeretnéd,persze majd megbeszéljük.
-Rendben majd hívlak,de majd szeretnék tőled kérdezni egy nagyon fontos dolgot..-néztem rá.
-Mi.?Mit.?-kíváncsiskodott.
-Majd megtudod..Na szia,Picur..-integettem.
Kissé durcás képedt vágott,amin én csak elmosolyodtam..Nagy nap lesz holnap az biztos......

Nagyon örültem az előbbi rendes részhez érkezett 3 kominak és a blogra feliratkozó 3 rendszeres olvasónak.Csak így tovább gyerekek.! ;) Most nem írok komment határt de örülnék ha így is írnátok.Nem a legjobb rész az biztos mert valaki sietett.(ugye Bogi?! xdd)Próbálok minél előbb kirakni újabb részt,na pussz. :**

2 megjegyzés:

  1. Kövit hamar, nagyon jó lett :'D amúgy ezer bocs a sürgetésért :( ahhoz képest tényleg nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  2. Áááá ez nagyon jó voolt!! Méég még méég! <3

    VálaszTörlés