2012. október 19., péntek

Merry Christmas.:)

GRACE:
Hát eljött ez a nap is,.A szeretet ünnepe,az a nap amikor az emberek együtt vannak és egy kis időre elfelejtik a múltat és csak a jelenre gondolnak.Én személy szerint szeretem a karácsonyt,de most valahogy más mint eddig volt..Austinnal megbeszéltük,hogy ebéd után kicsit átjön.
-Na,mit hoztam neked.?-hozta fel már az elején.
-Meg mondtam,hogy nem kell nekem semmi..-majd előhúzott hátulról egy csomagot.
Kibontottam és egy szíves keretbe egy közös fénykép volt rólunk.
-Jajj,de ari vagy,köszönöm szépen..De én is adok ám valamit.-motyogtam  kislányosan majd előhúztam valami deszkás dolgot.A nevét ne kérdezzétek mi volt az...
Szépen lassan megölelt,mikor kezdett elereszteni egy ideig közelről a szemembe nézett és nem tudom mi történt volna,mert megcsörrent a telefonja.
-Nem veszed fel.?-kérdeztem kissé félénken.
Majd elfordult.
-Most mennem kell,.A táskámat itt hagyhatnám,holnap beugranék érte.?-kérdezte majd indult is.
-Persze.-nyögtem ki.
Nem tudtam,hogy csalódott voltam e, vagy örültem,hogy nem történt semmi közöttünk,..De az a mi történt volna "ha", egy ideig bennem volt még,.
Úgy döntöttem estig elmegyek az úgy nevezett "helyünkre".Kissé lerobbant épület,de ha ott vagyok egyedül mindig jól el tudok gondolkodni,amire most eléggé szükségem lenne..
Felmentem az emeletre és ott ültem az ablak előtt ami tárva-nyitva állt.Bambultam ki a világba,mikor egy ismerős hangot hallottam meg.
-Boldog karácsonyt.!-hátra fordultam és Hazzát pillantottam meg.
Nem tudtam,hogy álmodok e vagy ez az igazság,ezért vakarászni kezdtem a szemem.
-Na mi van meg se ölelsz.?-kérdezte tárt karokkal.
Odafutottam és beleugrottam a karjaiba a lábamat pedig felemeltem közbe.
-Valaki csípjen meg.-mondtam kábulatomban.Mire Harry belém csípett.
-Áuu.-rikkantottam .
-Te kérted.!-majd szúrósan próbáltam ránézni,aminek az lett a vége,hogy elnevettük magunkat.
Megmutattam neki ezt az egész csodálatos helyet,.
-Várj fel kell vennem.-szólalt meg.
-Szia Louis.-beszélt bele a telefonjába.
-Add ide kicsit.-kérleltem.
Majd odaadta.
-Boldog szülinapot Lou.:)-köszöntöttem fel kislányos hangon.
Egy ideig beszéltünk még,majd elindultunk hozzám.
Már a lépcsőházban voltunk mikor ....
-Fogd meg a táskám.-kértem meg mikor a kulcsomat kezdtem keresgélni.
-Ez mi.?-mutatott rá mikor előkerült az Austintól kapott kép.
Kezdtem volna bele azonban ő gyorsabb volt.
-Haza utazol erre azonnal már is felszedsz valakit?!-kezdte szemrehányóan.
Nem hallgatta meg mit akarok mondani.
-Semmi közöd az életemhez.Főleg nem ehhez,szakítottunk rémlik.?-úgy gondoltam nem kell magyarázkodnom..
Berohantam a házba,és kezdtem becsukni az ajtót.Valahogy a zár már be volt csukva de az ajtón volt még egy kis rés,.Leejtettem a kulcsom,mire a kiskutyám rögtön kiszaladt szájába a kulccsal.Rögtön kiléptem az ajtóból mire az teljesen becsapódott .Volt már ilyen ilyenkor a kulccsal lehet kinyitni ami azonban nem volt nálam mert a kutya kivitte.
Mikor kimentem azt vettem észre,hogy Harry ott állt velem szembe.
-Segítsek.?-kérdezte meg kedvesen.
Felhúztam a vállam válaszként,hogy nekem mindegy.
A kis szőrmók kiskutyám befutott egy kis lyukba ahol elbújt.
-Remek...-mondtam magamban.
-Hogy szoktad előcsalogatni.?-nézett rám Hazza.
-Általában a malacával ami benn van,vagy répával ami nincs nálam..
-Őő hát nálam van.-vette ki a zsebéből.
-Mit keres nálad egy répa.?-néztem kissé furcsán rá.
-Valamelyik nap elraktam Louisnak,aztán itt maradt.
-Ja hát okés.-majd odamentem és mikor kijött a kutyusom gyors felkaptam vele együtt a kulccsal.
-Kösz.-próbáltam ezt egy köszönésnek is helyettesíteni.Mikor bele néztem azokba a zöld kristályos szemeibe azt hittem elolvadok,de erős voltam és bementem.Gyors rendesen bezártam az ajtót és neki dőltem összeroskadozva,.
-Miért velem történik,miért.?-kérdeztem a kezemet a fejemre helyezve.
Este a szokásos családi vacsi és a többi után előkerültek az ajándékok is.
-Anya az kié.?-mutattam egy rózsaszín csomagolásúra.
Felvette és kiolvasta,hogy az enyém.
Az üdvözlőkártyából megtudtam,hogy Harrytől érkezett.
-Harold,drága ez még kevés.-mondtam majd megfogtam és bevágtam a fiókomba,ahol Austin táskájából egy átlátszó zacskót vettem észre.Kivettem és rájöttem,hogy az valami drog féle.Nem törődtem a kockázatokkal kissé szívtam belőle,hátha így elfelejtem azt,hogy mekkora egy idióta vagyok...


Nem a legjobb rész,mert most még nincs kedvem Happyt írni,.:// Komihatár.:Ühhmm,,1 komi,aztán meglátjuk.;) pussz.: :**








1 megjegyzés: