2012. október 12., péntek

39.-A terv sikere.:)

HARRY:
Megbeszélt időpontban este 5-kor mentem Gracék házához.De ő nem jött háromnegyed 6-ig vártam és már indultam volna mikor a valaki a nevemet ordította.
-Harry ,várjál már meg.!
-Nem jó az órád vagy mi.?-néztem rá kérdőre vonva.
-Kimásztam miattad egy ablakon ,szóval meg ne szólj.!-mondtam dühösen.
-Hisz ott az ajtó.?
-Ja és szerinted csak lesétálok Leilához a cuccaimmal ,aztán mondom neki,hogy majd holnap jövök.?Életemben nem engedne el így.,,főleg nem veled,.Na induljunk már..
Majd belehajtottam a gázba .
-Most miért hagyod a cuccaid a kocsiba.?-néztem rá miközben kiemeltem.
-Úgy gondoltam,hogy te viszed.-majd folytatta a porta felé vezető utat.
Belerúgtam egyet az én cuccomba amit talán nem kellett volna mivel még most is fáj.,.Majd bevittem a cuccokat mint egy komornyik.
-Szobafoglalásunk van ..
-Igen,tudom.Tessék a 2.emelet 6.ik lakásához lévő kulcs.-mondta a recepciós.
-Egy szoba.?-kérdezte Grac merően ránézve.
-Igen,.Az elnöki osztály lett volna azonban azt most nem tudom azt áram problémák miatt kiadni.És csak ez az egy szoba maradt,nem túl tágas,de otthonos.-láttam Gracen ,hogy mindjárt rosszul lesz ettől az egész végig mosolygó nőtől.
Ez az egész így volt megtervezve,ezért hátra kacsintottam a recepciósra ,hogy minden jól megy,Grace azonban észrevette.
-Már bocs,de egy icike-picurkát nem idős hozzád.?-kérdezte a szemöldökét felhúzva.
Nem válaszoltam csak a fejemet ráztam...
Nagy nehezen kitudtuk nyitni az ajtót,mivel nem volt jó a lakat.Tényleg csak 1 szobás kis lakosztály,de nekünk pont elég volt.
-Itt jön a nagy kérdés,ki alszik az ágyon és ki a földön.?-kérdezte a vége felé hangsúlyosan és rám nézve.
-Ne csináld már,.Hozzád se érek majd..
-Ajánlom is ..-mondta majd levágta az ágyra a táskáját.
-Kimennél.?-kezdett kiteregetni.
-Miért.?
Majd a ruhájára mutatott.
-Ja okés.Engem nem zavar ha öltözöl maradhatok is.
-Rendben,megyek.-láttam rajta ,hogy már ordibálni akar,hogy húzzak már ki,ezért magamtól kisétáltam a fürdőbe.
Nem teljesen csuktam be a fürdőszoba ajtaját,egy résnyire nyitva maradt így tiszta olyan volt mintha én is ott lennék.
-Mehetek már.?kérdezgettem percenként.
-Mindjárt oda megyek.-ordibálta dühösen,felső nélkül.
-Gyere csak.-válaszként csak morgást hallottam.
Utána Grac lelépett valahova,nem mondta hova.Gondoltam addig főzők neki valamit.
Azonban már másodszorra kellett rájönnöm,hogy nekem nem megy ez.
-Harold,ugye nem megint főzni próbáltál.?-kérdezte a konyha felé a füstöt terelgetve.
-Lemegyek a boltba erre felgyújtod az egész hotelt.?Teee.De ha már ennyire szeretsz főzni segíthetsz.
Majd odarakta elém a hagymát.
-Most ezzel mit csináljak.?
-Hámozd meg..
-De ez csíp.-kezdtem el nyávogni.
 A vége felé kicsit egyedül hagytam.Ezért gondoltam megyek megnézem,minek van ilyen jó illata.
Hátulról átöleltem.
-Elsőnek a desszertet kérném.-majd megpusziltam az arcát.
-Ez most fejezd be.!Kóstold meg..-nyújtott egy főzőkanalat.
-Hmm...Ez isteni...Mi a neve ?Valami magyar specialitás.?-mondtam sóhajtozva.
-Nem mondhatnám.Tele raktam méreggel és mindjárt meghalsz.-nézett ördögien rám.
-Igazából anyával találtuk ki a receptet még rég.Tudod milyen képet vágtál mikor meghallottad a méreg szót.?-kuncogni kezdett.
-Tudod szerintem ideje lenne már lefeküdni,nem gondolod.?-folytatta.
-Lehetséges de én nem akarok.Inkább nézünk meg egy filmet..-ajánlottam fel.
-Inkább ne,most nincs kedvem.-fordította el a fejét.
Nem akartam erőltetni,ezért lefeküdtünk mindketten Grac direkt az ablak felé fordult és nem felém.
Egész végig mocorgott,látszott rajta,hogy nem tud aludni és hát én se igazán.
-Nem jön álom a szemedre kislány.?
-Nem igazán...
Bökdösni kezdtett.
-Mit csinálsz.?-kérdeztem vissza.
-Nem tudom,csak uncsizok.
-Tudod mit törp picur éneklek neked egy altatót.
-Az szupi lenne.*-* -majd furcsa módon a vállamra hajtotta a fejét.
Nem tellett ezek után sok időbe,hogy elaludjon.
Reggel arra ébredtem,hogy a haját vasalja ki.
-Mit mondott az az alak,mikor lesz az adás.?
-Pont ezt akartam mondani,nem lesz semmi adás...
-Elmarad valamiért.?-kérdezett vissza nyugodtan.
-Nem nem is lett volna.Csak azért terveztem meg ezt az egészet,hogy a közeledbe lehessek és megbocsáss.
-Hát te nem vagy normális.!-majd az ajtó felé indult én azonban leelőztem és bezártam az ajtót a kulcsot pedig kidobtam az ablakon.
-Hát te se vagy százas így,hogy jutunk majd ki?-kérdezett dühösen.
Ez azért így visszagondolva tényleg igaz,de abba a pillanatban nem jutott eszembe.
Kis idő múlva Grac nem szólt hozzám csak pakolta be a cuccát,pedig  vagy ezerszer bocsánatot kértem.
-Mit csinálsz:?
-Takarítom a tegnapi főzésed helyét.Nem látod.?-mondta flegmán.
-Tudod a takarítás helyett jobb dolgot is tudnánk csinálni.-majd rákacsintottam.
-Ezt itt fejezd be.Nem akarok 1 lány lenni és egy fiú életében A lány akarok lenni...
-Tudod ez a baj veled.Már 1 hónapja itt futok utánad de te észre se veszed.Én még soha életemben nem könyörögtem ennyit egy lánynak.Érted soha.?De te sose hiszel nekem és mindig csak egy 1 olyan srácnak titulálsz aki kihasznál.-kezdtem felemelni a hangom és folytattam volna mikor Grac odalépett hozzám és megcsókolt.
Ez az egy lépés volt az amire nem számítottam.
-Most akkor mi...Tudod?-kérdeztem dadogosan.
-Hát ha te is akarod.-válaszolta mosolygósan.
-Szeretlek Grace Horras.-majd megpusziltam és felemeltem.
Életemben nem voltam olyan boldog mint ott.Azonban volt még egy kis probléma benn maradtunk egy hotelszobába zárkózva...

Most van komihatár : 2 komi és új rész .. Hajrá .:DD



















2 megjegyzés: