2012. október 14., vasárnap

40.rész-Csak egy álom...


GRACE:
Szerencsére az ajtót én ügyi a csatommal kitudtam nyitni.(a filmekbe is mindig ez van.)
Rögtön hazaindultunk és lefeküdtünk pihenni. Hazza kockás hasára hajtottam fejem és hamar elaludtam.
"Álmomban: a srácokat és magamat láttam pár évvel később.Az ágy szélén ültem egy ismeretlen sráccal,mint később megtudtam Austinnak (ejtsd:Ostin)
-Örülök,hogy még anno úgy döntöttél ,hogy maradsz.-mondta mélyen a szemembe nézve lágy hangon.
-Bárcsak én is elmondhatnám ezt.-mondtam sóhajtozva.
-Miért.?Ha visszamehetnél az időbe megváltoztatnád?-kérdezte  a választ azonban nem kapott mert Harry lépett be.
-Van 1 kis meglepim..-mondta mosolyogva,.
Majd letérdelt és 2 repülőjegyet húzott elő amik Amerikába szólnak.
-Igen-igen-igen örömmel.-ugrottam a nyakába,a kérdést meg se hallgattam.
Azt azonban később tudtam meg,hogy oda is költöznénk.
 Austinon valahogy,éreztem,hogy a mosolya nem az igazi.
Az egész utazás a hétvégére  lett tervezve.Valahogy úgy éreztem legalább ennyi értelme van annak,hogy  pár éve feladtam az álmaimat és itt maradtam.
-Miben segíthetek.?-mentem oda Harryhez majd megpusziltam.
-Már az egész meg van tervezve.-majd elfordult.
Az utóbbi időben nagyon megváltozott.
-Austin segítenél nekem valamiben.?-néztem rá bociszemekkel.
-Miben.?
-A cuccaim összepakolásával-
-De hisz tegnap Lucyval már összepakoltatok nem.?
-Igen,de nem teljesen..
-Rendben.-mondta sóhajtozva.
Felmentünk a szobámba.
Pakolni kezdtünk,közbe pedig beszélgetni.
Leültem mellé.
-Miért nem mosolyogsz.?Grac biztos,hogy el akarsz menni Harryvel.?
-Nem tudom.-majd sírva a vállára raktam a fejem.
-Egy olyan lány vagy ,aki minden srácnak az álma.-mondta végig rám nézve.
-Ezt mért mondod.?-kérdeztem szipogva.
-Mert ez az igazság...
-Még a tiéd is.?-kérdeztem félve mikor elkezdett egyre közelebb hajolni hozzám."
Erre valaki veregetni kezdte a hátam.
-Grac ébredj fel,Grace.!-mondta a hang.
-Mi-mi.Mi.?-kérdeztem mikor felugrottam az ágyból.
-Már körülbelül fél órája ébresztgetlek.Állandóan forgolódtál és susogtál valamit magadban.
-Tehát szerencsére csak egy álom.Úgy örülök,hogy itt vagy.-sóhajtottam fel majd a nyakába ugrottam.
A nyakamat kezdte puszilgatni.
-Gyere,Liam csinált valami ebédet,.-majd az ölébe kivitt.
1 dologra volt jó ez az álom,.Megtudtam,hogy semmiképpen se maradhatok Angliába mert akkor Hazzával elhidegülnénk..Egy dolgot azonban nem értettem,ki volt az a srác az álmomban?!

HARRY:
-Hova mész.?-kérdezte Grac mikor már majdnem kiléptem az ajtón.
-Elmegyek,kicsit sétálni..
-Mehetek én is.?-csillant fel a szeme.
-Persze,de gyors fuss fel egy pulcsiért mert még megfázol.-mondtam majd mikor elkezdett futni a lépcsőn rácsaptam a fenekére.
1 perc múlva már le is ért.
-Indulhatunk.?-kérdezte miközben a pulcsijába bújt bele.
Elindultunk a park fele,kissé borongós időben.
Grac az út szélén kezdett egyensúlyozni,ezért hátulról megfogtam a derekát.
-Harry ezt most fejezd be..-szóltam rám idegesen.
-De miért mit csinálta?-néztem rá értetlenül.
-Ugyan ezt csináltad a stúdióba azzal a szőke libával is ...-nézett mélyen a szemembe.
-Azt hittem ezt már letárgyaltuk.Miért bocsátottál meg ha egyszer nem tudtad elfelejteni.?-elkezdett előre haladni és egyszer csak megfordult.
-Mert szeretlek te idióta,azért.!-ordította oda és közben sírni kezdett.Odamentem hozzá és megöleltem.
-Elakarom felejteni,de valahogy nem tudom..-mondta miközben fel nézett rám.
Nem figyeltük merre megyünk,csak előre fele haladtunk és közbe fogtam a kezét..
-Tiszta olyan mintha ősz lenne..-törtem meg a csendet.
-Igen és sajnos hamarosan el is jön..-mondta szomorkásan.
Talán nem kellett volna felhoznom az őszt előtte..
-Tudom ezt már sokszor letárgyaltuk,de valahogy sosem értem meg.Miért nem maradhatsz Angliába.?-egymásra néztünk.
-Otthon vár a családom és nem vagyok ide való valahogy..-mondta de közbe a szemét a földre szegezte,.
-Ezt te is tudod ,hogy nem igaz amit mondtál.Vagyis befolyásol ez is de nem ez a legfőbb ok.
-Igen,igazából te vagy.-vonta meg a vállát.
-Ha itt maradnék később egy ágy szélén ülnék egy sráccal akibe később még bele is szeretnék.Nem tudom,hogy nem érted amit mondok,.Elég ,hogy én tudom miről beszélek.-majd,hogy ne szólaljak meg a kezét a szám elé tette ..
Remélem valaha megértem mit is akart kifejezni.
Szépen csendesen haza ballagtunk.
Leültem a fotelbe és a tévébe kerestem valami .
-Mit nézünk.?-jött le Grac a haján egy törölközővel.
-Na mi van turbános letévedtél.?Amúgy nincs semmi jó adás benne.
-Na kapcsolgass csak majd én találok.
Elkezdtem kapcsolgatni és Grac egy rajzfilmnél megállított.
-Ezt nézzük.Kiskoromban mindig ezt néztem és mindig elsírtam magam."Úton hazafelé 1."-mesélte lágy hangon.
Élvezetes volt nézni,ahogy Grace nézte.Felém se fordult,meg se szólalt csak figyelte a tévét.
-Mi a baj.?-kérdeztem mikor könnyezni kezdett a szeme.
-Harry,azt hiszik,hogy az Árnyék meghalt..Nézd ott fut most a gazdija felé,.Hogy örülnek,.Nézd már.!-mesélte gyerekesen és a végén megfogta a fejemet és a tévé felé rakta.
Majd ásított egyet a végén.
-Tudod mit későn van már,menjünk aludni.-majd az ölembe felvittem és mire felértünk az ölembe el is aludt.
-Jó éjszakát Grac aludj szépeket..-majd megpusziltam és lefeküdtem mellé... :**


Lenne egy kérdésem szerintetek meddig húzzam még az első évadot.? Mert szerintem hamarosan befejezem és elkezdem a 2.-at ami ugyan ez a blog lesz csak csak majd meglátjátok...Na pussz.: :**







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése