2012. október 24., szerda

2.évad 4.rész.-SMS-ek diadala.:)

GRACE:
Reggel korán keltem és egész végig a telefonomat szorongattam.

-Grac,tedd már le azt a telefont,ha akar hívni így is meghallod.-mondta Leila reggeli evés közben.
-De már annyi idő eltellett.És se egy sms se egy hívás meg semmi.Azt mondta jól  érezte magát velem tegnap,de ez mit jelentsen?-majd az asztalra döntöttem a fejem és még ezernyi kérdést feltettem...
Egészen délután 3-ig ezt csináltam.Akkor úgy döntöttem felhívom Austint megkérdezni,hogy hogy van.Már épp a számát pityegtem mikor csöngetést hallottam ezért futottam az ajtó felé.
-Szia,zavarok.?-kérdezte Hazza mikor az ajtóból invitáltam befelé.
-Dehogyis is,egész nap unatkoztam..
-Ja,azt hittem aludtál a tegnapi miatt.Ha ezt tudom előbb jövök.-mosolygott.
-Igazából,búcsúzkodni jöttem..-jelentette ki.Az arcom ledermedt e mondat hallatán.
-De mi az,hogy búcsúzkodni.?Hova mész,miért,kivel.?-kérdeztem szomorúan azt hittem elsírom magam.
-Nyugi,csak pár napra megyek el Bostonba.-majd megfogta a kezem gyengéden és leültünk az ágyra.
-Este indulunk és egy hét múlva jövünk.
-Az is sok idő.-lógattam szomorkodva a fejem.
-Majd minden nap írunk egymásnak,okés.?Hogy mit csináltunk,de nem kérdezünk a másiktól csak elmondjuk.Jó.?
-Rendben..-válaszoltam egyhangúan.
-Egyik nap,te írsz másik nap én..-folytatta.
-Még ezt is megszabod.?
-Igen,mert szeretném ha jól éreznéd addig is magad,és nem állandóan a telefont fogod meg nyomkodod..-nem akartam neki mondani,hogy ma is egész nap ezt csináltam..
-Jó de akkor este te kezded..-kacsintottam rá.
-Rendben.-majd megakart csókolni de rábírtam,hogy induljon el készülődni.

Június 20-a.
-Harry Styles.:
Szia megérkeztünk Bostonba.Gyönyörű város,kár,hogy nem vagy itt,.:// Már most hiányzol,pedig nem rég váltunk el.Majd egyszer megígérem elhozlak ide és körbekalauzollak..Addig is jó legyél várom holnapi üzeneted a napodról. Puszi:Harry :)

Június 21-e.:
-Grace Horras.:
Sziaa,hát itt elég unalmas az élet.Végülis ma úgy döntöttem tartok egy egy személyes medencés partit.Itt egy fénykép róla.Nem a best,de azért elküldöm...


Június 22-e:
-Harry Styles.:
Ó még,hogy nem best.?Inkább most nem veszekszek veled.Képzeld veled álmodtam,majd elmesélem otthon..Ma autógramm osztáson voltunk szóval,mindjárt bealszok,ezért inkább most elköszönök.

Ha már te is ;)
Június 23-a:
-Grace Horras.:
Már várom,hogy el meséld.Meg,hogy haza jöjjetek,mert nélkületek halálra unom magam .://
Az egész napom abból áll,hogy a telómat piszkálom.. 
Június 24-e:
-Harry Styles.:
Juj,éjszaka értünk haza a koncertről.Hatalmas őrjöngés volt,egy ideig biztos emlékezni fogok rá..Holnap megyünk haza,.Már várom,olyan éjszaka közepére érünk oda,szóval nem zavarlak majd,csak reggel.Viszek ám ajándékot remélem tetszeni fog.;)




Június 25-e:
-Grace Horras.:
Mi az,hogy nem jössz este át.?Ha??Még ha éjfélbe érsz haza az se zavar,hisz már mióta nem láttam azt a kis cuki pofidat.<3 Ma kivételesen nem uncsiztam mivel Ellel tartottunk egy csajos napot.Még mindig a hatása alatt vagyok.xdd  

Siess,haza pussz.: :**

HARRY:
Kissé későn értünk haza,de én Graceiknél kirakattam magam.Az éjszaka közepén becsöngettem és kis idő múlva kissé kómásan Leila nyitott ajtót.
-Elnézést a zavarásért,csak Grac ragaszkodott,hogy jöjjek át.-nem válaszolt,csak felfelé mutatott,hogy menjek fel Grace szobájába.
Csendesen felmentem és benyitottam az ajtón.
-Na ki van itt.?-kérdeztem választ azonban nem kaptam.
Ezért az ágyra néztem,ahol a szundikáló Gracet pillantottam meg.
-Szegényke elaludt a várakozás közben.-simogattam meg a haját,de úgy,hogy nehogy felébredjen.
Felnéztem és a palatábláján egy közös képet találtam rólunk..
-Ó,szóval így.-szólaltam meg.
Majd egy picit leültem mellé és a párnájára hajtottam a fejem aminek szerintem az lett a vége,hogy bealudtam mivel.....

nincs komihatár ;) Azt szeretném kérdezni szeretnétek -e egy ilyen fényképes külön részt.Nem a következő lenne de valamikor szeretnék egy olyat csinálni majd.

3 megjegyzés: