2012. október 9., kedd

Külön rész : "Randiztam egy sztárral"



Felhívom kedves olvasóim figyelmét ,hogy ez a sztori teljesen külön  ami csak 1 részből fog állni,és nincs nagyon összefüggés az előbbi részekhez..:)

Sziasztok,Gracnek hívnak és 16 éves vagyok.A családommal nem rég költöztünk egy kisvárosból  a fővárosba,ami suliváltással is jár..Egy nagyon jó gimibe kerültem ,bár mivel kissé félénk vagyok nehezen barátkozok ,de az elmúlt másfél hónapban már szereztem két szupi barátot Lucy és Jake személyében.
-57,58,59 és 60.!-mondtuk az egész osztállyal egyszerre pénteken az utsó órán matekon a végső másodperceket a csöngetés előtt.Majd 60-nál egyszerre mindenki feldobta a könyvét.
Mindenki rohant ebédelni.
-Grac nem jössz.?-fordult felém Lucy.
-Egy pillanat majd az ebédlőbe találkoztunk.-mosolyogtam majd a szekrényhez siettem megnézni a telefonom.Mivel még nyár előtt a régi sulimba az egyik barátomtól ő az anyja főnőkétől ő pedig a testvérének a fodrászának a gyerekének az egyik haverjától megtudtam az 1D-ből Harry Styles igazi telefonszámát.Én persze a lelkes rajongó üzengetni kezdtem és egy ideig lelkesen vártam a visszajelzést,ami persze nem érkezett.Ez annyira megbántott ,hogy úgy döntöttem abba hagyom,hogy követem minden újságban és közösségi oldalon a róluk olvasást.Persze ezt nem fejeztem be,csak próbáltam a körülöttem lévőkkel elhitetni.Gyors kivettem a telefonomat a szekrényből ,a sulirádióban pedig bemondtam egy ilyen kérdést amibe SMS-be kell válaszolni és a helyes választ mondó telefonáló titkos ajándékot nyer.Mivel tudtam megfejtést gondoltam egy próbát megér,be tárcsáztam megüzentem majd siettem le ebédelni.Az ebéd a szokásos nem valami jó volt.Épp kiakartam vinni a tálcámat mikor megcsörrent a telefonom.
-Hallo.?-szóltam bele,majd visszaültem a helyemre.
-Hello,te lettél az 100.ik telefonáló tehát tiéd a nyeremény.
Örömömben még az ebédet is elkezdtem enni erre a mondatra,eddig nagyjából semmibe se  nyertem és ezt végre jó volt hallani.
-A nyereményed a ma esti One Direction koncertre 3 jegy,a jegyeket a neved és pár adat bemondásával a pénztárnál válthatod ki.-folytatta a hang.Hirtelen furcsa érzésem lett,nagyon de nagyon örültem de ezt próbáltam leplezni,.
-Oké,viszlát.-köszöntem el.
Mikor elmeséltem ezt az egészet a skacoknak rögtön lelkesedni kezdtek mivel tudták ,hogy őket viszem .
-OD koncertre megyek,YEAH.-énekelgette Lucy.
-Este 6-ra gyertek majd hozzám,oksii.?
-Igen-igen.-válaszolták egyszerre.
Pontosan meg is érkeztek.Mióta hazamentem az egész ruhatáramat felforgattam mivel nem tudtam mit vegyek fel.Végül a lila (olyan mint a milka tehén színe) csőgatyám és laza fekete póló és a tornacipőm mellett lyukattam ki.Nem nagyon szoktak sminkelni azonban most mégis feltettem picit és szemceruzával kihúztam a szemem majd szempilla spiráloztam is.
-Grace,te vagy az.?-nézett rám bámulva Jake,mikor kinyitottam az ajtót.
-Igen, olyan szörnyen nézek ki rögtön lemosom a sminket.-majd indultam volna de Jake megfogta a kezem és leállított.
-Nem,igen is nagyon jól áll,csak eddig nem nagyon láttalak így.-egy mosollyal háláltam meg a kedvességét.
A pénztárnál simán beengedtek .A koncert egy stadionba volt ahol kisebb tömegnyomor volt.
-Ha ezt tudom biztos,hogy veszek egy 20 centis magassarkút,hogy valamit lássak is.-mondta Lucy a szokásos hülyeségeivel.
Amúgy tényleg igaza volt.
-Annyira utálom ha valaminek meg van az kezdésnek az időpontja erre késik egy csomót.Kimegyek italért,addig foglaljátok a helyem.-morcosan ki is indultam.
Mikor már megvettem indultam volna vissza azonban egy kicsit zizzentnek tűnő srác nekem jött.
-Óó bocs,.-mondta majd valahogy a kezembe lett a cólája ,.Épp vissza akartam adni neki mikor furi dolog történt.
-És most következik a várva várt One Direction.-mikor bemondták a srác futni kezdett ,.
-Hé a cólás.!Elég lelkes rajongó lehetsz.-az elején utána ordibáltam majd csendesen megjegyeztem.
De valahonnan nagyon ismerős alak volt...De ,hogy honnan arra nem tudok rájönni..
Akaratlanul is de végül tomboltuk a koncertet.A végére tisztára felpörögtem.
-Állandóan,téged néz.-súgta a fülembe Jake.
-Ki.?-kérdeztem vissza.
-Nézz előre és megtudod..
A színpad közelébe kaptunk jegyet,előre néztem és Harry Styles csodás erre tekingető szemeire lettem figyelmes.:)
Mikor vége lett a koncertnek Lucyékkal majdnem mi mentünk ki legutoljára.
Megint láttam azt a fiút.
-Hallo,nálam hagytad az italod,amit hát már nem tudok visszaadni mivel kidobtam,de gondoltam ezt elmondom.
-Nem baj,már úgyse vagyok szomjas.
Volt rajta egy ósdi sapka és szemüveg.Mikor kifelé jött valaki a sapkáját lerántotta.
-Várjunk csak.-mondtam mivel kezdett beugrani kire hasonlít ennyire.
Levettem picit a szemüveg.
-OMG Harry.?-próbáltam kifejezni,mintha nem is érdekelne de tisztára oda voltam már.
-Psszt.-tette oda az ujját a számhoz.
-Te engem ne csititgass.!.néztem rá morcosan és dühösen suttogva.
-Kapsz autógrammot meg amit akarsz de csönd.!-mondta ugyanazzal a hangsúllyal.
-Azt hiszed mert híres vagy mindent elintézhetsz.?
Végül ez az egész veszekedés addig tartott mire bezárták a stadiónt.
-Na és inkább megyek nem pocsékolom az időmet rád.
-Tessék,ki is nyitom az ajtót.
-Most akkor miért nem nyitod.?-kérdeztem mivel nem értettem.
-Fenébe,bezárták.És most a te hisztid miatt itt maradtunk..
-Add ide a telefonod felhívom Louis.-nyújtotta a kezét.
-De...-nem engedte ,hogy befejezzem.
Louval el indult én pedig addig a terem egyik sarkába leültem Hazza pedig körbe körbe sétált.
Egy idő múlva mikor odajött hozzám.
-Miért vagy ennyire ideges.?-kérdezte elég kedvesen tőlem.
-Nem bírom a bezártságot.-kicsit remegtem ezért Harry megfogta a kezemet és leült mellém.
Mikor egymásra néztünk,Hazza kezdett közeledni és hát bevallóm nekem se lett volna ínyemre ha megcsókol de hirtelen kinyílott az ajtó és gyors felugrottunk.Louis lépett be.
-Hát akkor sziasztok.-köszöntem el.
-Ne vigyünk el?!Késő van már.-fordult felém aggódóan .
Nem kell,szeretek a sötétben sétálni.-úgy köszöntem  meg ,hogy rá mosolyogtam.
Mikor már messzebb haladtam azért Louisék beszédét mégis hallottam.
-Tetszik.?-kérdezte Lou Hazzától.
-Louis,.! -üvöltött rá.
Louis beszállt a kocsiba,.
-Őő nem nyitod ki az ajtót.?-próbálta Hazza feszegetni az ajtót.
-Nem,most az lesz a legjobb ha Grac után mész,hidd el,majd megfogod köszönni még.Azért majd holnap 8-ra gyere a reptérre.-majd elhajtott.
-Louis Tomlinson.!!-üvöltött Hazza utána majd odafutott hozzám.
-Hát te itt.?-kérdeztem bár tudtam mivel hallottam.
-Louis itt hagyott.Nem hívhatnék egy taxit a telódról.?
-Lemerült,ezt akartam mondani ,mikor felhívtad Louist.
Felsóhajtott és el kezdett hülyeségeket dumálni.
-Tudod mit elvezetlek a szállodáig csak hagyd már ezt abba.-a vállára tettem a kezem.
Igazából azt nem mondtam neki,hogy én is csak nem rég érkeztem a városba,és nem nagyon tudok ilyen helyeket,de gondoltam ha tényleg olyan híres az a szálloda csak megtalálom
Kb. fél óra múlva.:
-Grac,nekünk az VI. kerületbe kéne lennünk akkor mért vagyunk a X.-ikbe.?-nézett rám a száját tátva.
-Úgy látszik eltévedtünk.-felhúztam a vállam és egy mosolyra nyitottam ki a számat.
-Tudtam,tudtam ,hogy egy ilyen hisztis lánnyal nem kéne elindulnom sehova.Esetleg mondhattad volna,hogy nem tudod,hol van a szálloda,.Most itt maradtunk nem tudom hol és,és.-ordibált rám.
-Ne ordibálj.És ha még egyszer hisztisnek mersz nevezni akkor kapsz.Értetted.?
-Mégis mit .?Ezt ?-majd megcsókolt.Egy igazi nyelves csók volt és hát nem igazán ellenkeztem.
-Bocs,csak nem tudtam,hogyan halgattalassak el.
Nem válaszoltam,mivel még mindig a sokk hatás alatt voltam.Csak az út felé bámultam.
Nem beszéltünk egy ideig csak előre fele mentünk,.
-Valami baj van.?-törte meg a csendet.
-Nem,csak ez az egész olyan fura.
-Tudod,még csak nem régen ismertelek meg de..-folytatta volna azonban közbe vágtam.
-Hé nem ezt a szállodát kerestük?-néztem mosolyogva rá.
Odafutottunk az ajtóhoz .
-Hát akkor szerintem most megyek,örülök ,hogy megismerhettelek.
Indultam volna,azonban a kezemhez kapott.
-Várj ,nem szeretnél egy kicsit még maradni.? Kicsit itt a környéken mennék meg ilyenek.
-Nem tudom,.Vagy de mégis,talán kicsikét tényleg maradhatok.
Elindultunk felkutatni a közeli helyeket a városban.
Találtunk egy ilyen lövős bódét vagy mit ahol Hazza nyert egy nagy macit.
-Tessék,neked adom,hogy örökre emlékezz rám.-majd a hajamat simogatta.
-Köszönöm szépen,Harry lesz a neve .:)
Sétálgatni kezdtünk a közeli parkba,azt vettem észre,hogy Hazza eléggé himbálóztatja a kezét felém,a végén pedig megfogta.
-Te amúgy miért nem bírsz engem.?-kérdezett félénken.
-Egy parkban vagyok veled,.Általában csak azokkal vagyok akiket bírok.Amúgy régebben írtam neked egy SMS-T és nem kaptam rá választ.És tudod ez nagyon megviselt valamiért.
-Nem nagyon szoktam elolvasgatni őket,bocsi.Ha valaki akar valamit hívjon fel úgy vagyok vele.De egy ilyen nagyszájú lánnyal mint te biztos elég sokáig beszélnék.
-Nagyszájú.?Nem nagyon mondták még rám.Inkább szótlannak szoktak hívni...
-De mennyi idő.?-folytattam
-Veled nem lehet elég időt eltölteni..-ez nagyon aranyos volt tőle.
-Reggel 6?!Szerintem neked indulnod kéne,mivel a városban nagyon nagy a dugó.-nagyon hamar elment ez a kis idő.
-Elkísérsz.?
-Lehetséges.-forgattam a fejem és próbáltam ilyen kis bájosan nézni,nem tudom mennyire sikerült.
A reptér felé vettük az irányt,mi külön kocsival,.Megbeszéltük,hogy visszafelé pedig a taxi kitesz engem otthon.
Mi előbb odaértünk a reptérre,ezért addig elbúcsúztunk.
-Harry,tegnap valamit akartál mondani mikor megtaláltam a szállodát.
-Találtad.?Találtuk Grace,együtt.-megfogta minkét kezem.
-Jó akkor találtuk,de mit akartál.
-Azt akartam mondani,hogy nagyon megkedveltelek.-közben lehetett hallani a hangján,hogy elakadt.
-Én is,de megjöttek a srácok,úgyhogy most tényleg végleg szia.-hirtelen elakadtam és nem jött más ki a torkomon.
De Hazza odafutott elém és megcsókolt.
-Most én adtam valamit.
Egymásra mosolyogtunk.
Számot cseréltünk ,majd mikor már felszállt a repülő az én Harry plüssömmel hazaindultunk.
-Harry maci reméljük az igazi Hazzánk hamarosan meglátogat minket újra.-megpusziltam macit fejét,.
Másnap magyarázkodhattam otthon és Lucyéknak mit is csináltam az éjszaka közepén.

Azóta eltelt kis idő Grac és Harry összejöttek.Közben Lucy és Jake is egyre jobban érdeklődnek egymás iránt.Hazza rendszeresen jár Magyarországra és Grace is Londonba .Történetük ezzel befejeződött.
                                                   THE END
Ha szeretnétek még ilyen külön részeket komizzatok.Ha meg lesz az 5 komi lesz még.Nem muszáj  holnapra ha 1 hónap múlva lesz meg akkor 1 hónap múlva írok ilyet ha fél év múlva akkor fél év múlva írok ilyen 1 részes nem teljesen a bloghoz illő történeteket.Remélem a mostani tetszett mindenkinek.Ha igen komizzatok,hogy tudjam.:DD

Ne feledjétek a rendes blog,folytatódik,nem lett vége..!! Ott holnapra vagy holnap utánra várjatok új részt ,addig pedig komizzatok és olvasgassátok vissza az eddigi részeket,hogy értsétek a történetet.Na sziasztok pussz: :**








1 megjegyzés: