2012. október 23., kedd

2.évad 3.rész-Egy tökéletes második első randi.:**

GRACE:
Arra ébredtem fel,hogy valaki az ablakot dobálja.
Kimentem az erkélyre megnézni ki az.
-Grace.!-ordibálta Harry.
-Csitu.-mondtam és mutattam neki,majd felkaptam a köntösöm és lementem hozzá.
-Te mit keresel itt az éjszaka közepén.?-förmedtem rá az ajtóból kilépve.
-Igazából ezt még én sem tudom.De egy biztos,beszélnünk kell.-jött egy közelebb felém.
-Részeg vagy vagy mi.?
-Nem,nem ittam,vagyis csak egy kicsit de ez most nem lényeges.Csak az,hogy beszélnünk kell.-ismételte magabiztosan.
-Nézd,szeretlek.És minden álmom az,hogy újra együtt legyünk.-az ujjamat a szája elé tettem,hogy tudassam vele most én jövök.
-Egy nagyon helyes srác vagy,akit nagyon bírok.De..-sóhajtottam.
-De most jön az,hogy nem lehetséges,hogy újra összejöjjünk.Ugye??-nézett rám.
-Nem ezt akartam mondani.Hanem azt,hogy nem szeretném megint elhamarkodni hanem csak szépen lassan,lépcsőzetesen.Ugye megérted.?-néztem mélyen a szemeibe.
-Persze,hogy megértem.Mi lenne ha tiszta lapról indulnánk.?-tette fel a kérdést.
-Az remek lenne.-mosolyodtam el.
-Szia Harry Styles vagyok.-nyújtotta felém a kezét.
-Grace Horras.-fogadtam el a kézfogást.
-Szép neved van.Na szóval Grace,nem lenne kedved eljönni velem este egy második első randira.?
-Nem is tudom,megnézem a naptáram,hogy ráérek e.Ó,az pont üres,.7-re gyere értem szép fiú és ne késs.-enyelegtem bájosan.
-Most pedig menj haza,mert holnap este nem nagyon foglak hagyni aludni.-ráztam a fejem jelképesen.
-Ó,szóval ezt úgy érted egész éjjel szórakoztatni fogsz az ágyban.?-felvette a perverz mosolyát és fantáziálni kezdett.
-Harold,a perverz formádat,na puszi.-majd nyomtam az arcára egy puszit és megtoltam a hátát,hogy induljon már.Én pedig felmentem a szobámba bár már nem nagyon sikerült elaludnom mivel egész végig csak Hazza járt a fejembe..



*********************************************************************************
...
Korán ébredtem,majd feldobtam egy alap sminket,átöltöztem és siettem,hogy elérjem a metrót amivel Eleanorhoz akarok menni.
Nem sokon múlott,hogy lekéssem de szerencsére nem így történt.
Felszaladtam az emeletre ahol kis idő múlva El nyitott ajtót.
A házba belépve Louist pillantottam meg hiányos öltözetben.
-Upsz,zavarok.-tettem a kezem a szám elé.
-Nem,dehogyis.Úgy is már indultam zuhanyozni.-nyugtatott meg Lou.
-Akkor szerintem ezt is vidd.-dobtam oda neki a pólóját.
-Kösz.!-ordibálta vissza.
Majd leültünk Ellel a nappaliba.
-Na mizu veled és Hazzával.?-kérdezett rögtön kíváncsian rá.
-Éjszaka elhívott egy második első randira.!-ujjongtam.
-Juj,de jó.Szurkolok nektek.De akkor holnap muszáj lesz az egészet elmesélni.-parancsolt rám.
-Teljes részletességében elfogom mondani.Olyan jó,hogy legalább te neked elmesélhetek mindent.-majd megöleltem.
-Már ennyi az idő.?Már csak nyolc órám van elkészülni és utána jajj.De tényleg mennem kell majd mesélek.Szia.-futottam is ki.
-Ennyi volt.?Gyors vagy..-ordibálta utánam Louis.Szóval hallgatózott a kis piszok...
............................................................................................................
Amint hazaértem rögtön lázas készülődésbe kezdtem.Próbáltam Harry eszével gondolkozni,hogy mit vegyek fel.Bár ha rajta múlna pucéran mennék.Mindegy is,emellett döntötten.:
Cuki,de mégis dögös.

Ránéztem az órára OMG mindjárt 7.
Lesiettem és leültem a nappaliba ahol vártam Hazzát.
Pontban meg is érkezett.Egy ideig még húztam az időt,de végül kinyitottam az ajtót,ahol egy csokor rózsát dugott az arcomba.
-Virágot a virágnak.-mondta majd vízbe tettem a csokrot és indultunk is..
-Na és hova megy a menet.?-kérdeztem mosolyogva a kocsiban.
-Mindjárt megtudod.-nézett vezetés közben rám.
-Na,csak előre.-majd megint rám nézett.
Kis idő múlva leparkoltunk.
-De mégis hol vagyunk.?-érdeklődtem mire megfogta a kezem és vezetni kezdett.
Előre néztem és gyönyörű látvány fogadott.:

Tenger,este,vacsi,Harry egy igazi csodás este lesz,ezt már most érzem.
Leültünk egy szépen megterített asztalhoz.
Az elején nem sokat beszéltünk,csak vigyorogtunk mint a tejbe tök.
Majd szépen lassan felálltam és a kivilágosodó napfényben sétálni kezdtem a móló felé.:

Hazza is követett.A végére egymás kezét fogva sétáltunk.Nem szólalt meg egyikünk se,csak haladtunk a végtelen felé..
-Nem kéne már vissza indulnunk.?-kérdezte kis idő múlva.
-De szerintem is.-mosolyogtam.
Mikor már majdnem a kocsinál voltunk,Harryvel egymásra néztünk.
-Verseny a kocsiig.?-szólaltunk meg egyszerre majd szaladni kezdtünk.
Egyszerre értünk oda.
-Én győztem.-mondtam büszke fejjel.
-Egyáltalán nem,mert én.
Egy ideig ezen veszekedtünk majd kiegyeztünk egy döntetlenbe és hazaindultunk.
Mikor elértünk a házunkhoz Hazza bekísért az ajtóig.
-Jól éreztem magam,veled.-szólalt meg mielőtt beléptem volna az ajtón.
-Én is.-majd szájon pusziltam.(haladás.)
...
Emelem kicsit a komihatárt.:2 komi.:) 

2 megjegyzés: