2012. október 29., hétfő

2.évad 6.rész.-Happy Brithaday.!

GRACE:
Egész éjszaka azon gondolkoztam vajon mi lesz  az a kérdés amit Harry akar kérdezni.
Reggelre azonban mire valahogy elaludtam,a legmélyebb álmaimban Hazza ébresztett fel.
-Na kislány ébresztő.!-ébreszgetett.
-Miért??-nyávogtam a fejemet a párnába süppesztbe.
Majd ránéztem a békás ébresztőórámra.
-Már 10 óra.Istenem fél 10-kor valami csomagot kellett volna átvennem Leilának.-mondogattam.
-Nyugi még fél 9 óra,vissza kellett állítani.-nyugtatott meg.
-Ó,tényleg.-mondtam majd Harryre néztem.
-Mégis miért van nálad egy torta.?Hisz tudtommal nincs is szülinapom.-kérdeztem furcsálkodva.
-Tudom de tavasszal nem ünnepelhettem veled ott,ezért én most köszöntelek fel.Tehát.:Happy Brithday tou you...-kezdte énekelni azon az általam is imádott bársonyos hangján a jól ismert dalt.
-Jaj köszönöm,nagyon aranyos vagy.!-öleltem meg,majd elkezdtem tortát enni.
-Nagyon finom.-dicsértem meg a tortát.
-Valamit elárulok neked.Én készítettem egy kis segítségével.-mosolygott rám.
-Óh,ügyes vagy.-ámuldoztam.
-Na és mit szeretnél szülinapodra.?-fordult felém.
-Tudod,hogy semmit,nekem az is elég,hogy felköszöntöttél így utólag.
-Nem volt régebben valami kívánságlistád vagy ilyen?-érdeklődött.
-Igazából ,még anno kiskoromban még írtam,de mind1 is...
-Nem,nem mind1.Ha itt van muta meg.-10 percnyi kérlelésére után elővettem a kissé gyürödt papírt.
-Tudod mit,az lesz az ajándékod,hogy ezeket mind segítek neked megvalósítani.-csillant fel a szeme.
-Harold,valamelyiket még 5 éves írtam..-néztem komolyan rá.
-Nem baj,na nézzük meg mit is óhajtasz.-bújt mélyen a papírba.

1.kívánság:Egy nap tiszta rózsaszínbe pompázni az utcán.
2.kívánság:Feljutni a holdra és megkóstolni tényleg sajt ízű e. xdd
3.kívánság:Magassarkúba futó versenyen részt venni.
4.kívánság:Becsöngetni valakihez,majd elfutni.
5.kívánság:Megkóstolni a sushit.
6.kívánság:Eljutni Párizsba és fénykép készítése magamról az Eiffel torony előtt.
7.kívánság:Eljutni Londonba.
8.kívánság: Harry Styles barátnőjének lenni.
9.kívánság:Csókolózni a szakadó hóesésben.,
10.kívánság:17 évesen teljesíteni ezeket. 

-Harold ne nézz így rám,5 éves korom óta minden évbe írtam egyet.Ha most kimersz nevetni.
-A 8.kérdés nagyon tetszik.Na de szaladj elkészülni mert rögtön kezdjük is megvalósítani azokat amik eddig még nem teljesültek be.
-5 perc és jövök.-általában ha ezt mondom az azt jelenti "várj még rám egy órát."












1.kívánság:Egy nap tiszta rózsaszínbe pompázni az utcán.:
-Na megyünk vásárolgatni a rózsaszín mániások boltjába.?-kérdezte Harry örült hangon.
-A-a ez már rég teljesült,Szóval pipa.-firkantottam a tollammal egy pipa félét.

2.kívánság:Feljutni a holdra és megkóstolni tényleg sajtízű.:
-Most komolyan,hogy tudtál erre egy kérdést is pazarolni?
-Nem nevet,együtt érez.Amúgy régen kíváncsi voltam rá,úgy tudtam.-ütöttem bele a vállába egyet.
-Na gyere csak.-Majd az udvaron ráállított egy kissé gömbölyű kőre a kezembe pedig egy sajtot adott,hogy egyem meg.Na még ez is sikerült.

3.kívánság:Magassarkúban futó versenyen részt venni.:
-Na erre is mehet a pipa.Tavaly év végén kipróbáltuk Lucyval.És hát persze,hogy én nyertem.-büszke fej.

4.kívánság:Becsöngetni valakihez,majd elfutni.:
Elmentünk Louisék házához,ahol hosszan becsöngettünk.Mikor már hallottuk,hogy nyitódik az ajtó befutottunk a bokor mögé.Harryvel szakadtunk a röhögéstől mikor Lou kinyitotta az ajtót és egy ártalmatlan éppen ott sétáló gyereket 5 percig szidott le,hogy mért csönget be aztán fut el..

5.kívánság:Megkóstolni a sushit.:
Elmentünk egy gyors kajáldába és rendeltünk egy adag sushit.
-Ááá muszáj lesz megennem.?-néztem a nyers haltól undorodva rá.
-Na,csak egyet,hogy mehessen rá a pipa.-kérlelt.
Mire gyors bekaptam egyet belőle.Eldöntöttem,többet aztán nem eszek ilyet.


6.kívánság:Eljutni Párizsba és fénykép készítése magamról és az Eiffel torony előtt.:

7.kívánság:Eljutni Londonba.:
-Na szerencsére erre mehet a pipa.-mondta mosolyogva Hazza.

8.kívánság:Harry Styles barátnőjének lenni.:
Na ezt inkább nem részletezem,lényeg,hogy pipa ;)

9.kívánság:Csókolózni szakadó hóesésbe.:
E kívánság elolvasásánál mindketten elfordultunk.De ha ez nem teljesül lehet a 10.se fog.

-Mit is akartál tegnap kérdezni?Tudod mondtad,hogy majd akarsz valamit.-törtem meg a kínos csendet.
Nem válaszolt csak az ablakon bámul kifelé.
-Grace,Grace gyere velem.-húzta a kezemet egészen ki az udvarra.
Amint kiértünk azt vettem észre,hogy szakad a hó,.Ez csak is egy jel lehet.
Kissé megrettentem mikor Harry közeledni kezdett felém.
Odajött hozzám megfogta az arcom majd szépen lassan megcsókolt.
Úgy éreztem ez életem legjobb szülinapja,az nem számított,hogy igazából nem is akkor ünneplem.
-Grace kérdezhetek valamit.?-kérdezte kissé halkan mire én csak bólogattam jelezvén,hogy igen.
-Lennél újra a barátnőm?-A kérdés kissé lesokkolt,annyira,hogy megszólalni se tudtam egy ideig...

Na ez lenne a 6.rész tudom nem a legjobb,de azért remélem tetszeni fog nektek..Komi határ.:3 komi.Amíg nem lesz meg, nem írok ki,.Azért nem kettőt írtam mivel mostanában nem érek rá és   ihletem sincs mindig..:) :** Ja és most vettem észre,köszönöm a 4.rendszeres olvasóm felíratkozásának,most nagyon nagy nálam emiatt a happy *-*

3 megjegyzés: