2012. október 2., kedd

32.rész


GRACE:
Mikor a laptopomat nézegettem észrevettem ,hogy rám írt egy régi barátnőm Megi.Megivel régen nagyon jóba voltunk,azonban mikor gimibe mentünk ők kiköltöztek Angliába.Méghozzá most megtudtam ,hogy Londonba.Megbeszéltük ,hogy délután át jön hozzánk és bemutatom neki Hazzát. Addig pedig megkértem Niallt vigye valahova el Lucyt,mivel hát nincs valami jóba Megivel.
Dél körül meg is érkezett.
-Sziaaa.-ordibáltam oda hozzá és megöleltem .
-Hello,régen láttalak.
A nappaliban megtörtént a szokásos mi történt veled azóta beszélgetés.
-Gyors,lehívom Hazzát,egy pillanat és jövök.-felfutottam az emeletre lehívni.
-Harry vagyok.-majd nyújtotta Megihez a kezét ő azonban arcon puszilta.

HARRY:
Nekem valamiben furcsa volt Grace barátnőjébe,valahogy rámenős egy csaj.
-Gyors fel futok fel kell hívnom Eleanort valamiért,addig Hazza szórakoztasd Meget.-mondta Grac.
Megi szorosan mellém ült és a lábamra tette a kezét.Próbáltam a kanapén egyre a széle felé ülni,ennek azonban az lett a vége ,hogy leestem a földre.
-Várj segítek.-nyújtotta a kezét.
-Nem ,magamtól is feltudok állni.-gyors felugrottam.

GRACE:
Reggel elmentem Perriehez kicsit beszélgetni mivel már elég jóba lettünk.Visszafelé pedig nem figyeltem ezért rossz helyen szálltam le a buszról,szóval sietnem kellett,hogy a másikat elérjem.Pár újsággal a kezemben szaladtam,mikor nekiment egy kb. annyi idős srácnak mint én.
-Óó bocsi,nem figyeltem .-kértem elnézést.
-Semmi baj.-majd segített felvenni az újságokat és rám mosolygott.
-Benjamin vagyok.-nyújtotta felém a kezét.
-Grace.-vissza adtam az előbbi mosolyt.
-Esetleg meghívhatlak valamire.?-kérdezte kissé félénken.
-Újból bocsi,de sietnem kell ,hogy elérjem a buszom.De ha még egyszer találkozunk elfogadom.
-Rendben,de betartsd ám.Esetleg elvigyelek.?
-Köszi,de nem kell,nah szia és tényleg bocsi.-Majd futottam tovább.
Szerencsémre elértem a buszt mivel szerettem volna meglepni Hazzát.
-Harry.!-mondogattam miközben kerestem.
Felmentem az emeletre hátha a hálószobában van és mondjuk alszik.Mikor beléptem az a látvány fogadott ,hogy Megi Hazza ingjét bontogatja.
-OMG.-mondtam hangosan mire mindketten rám néztek.
-Grac várj.!-jött utánam Harry.
-Mit akarsz már megint?!-kérdeztem tőle könnyezve.
-Nyugodj le hallgass meg kérlek.-bevezetett egy szobába.
-Egyszer csak megjelent Megi én azt hittem te vagy ezért hoztam fel mindenféle dolgokat.De mikor megláttam,hogy ő az akkor jöttél be,erre pedig rám mászott ..
Nem tudtam mit csináljak ,hallgassak az eszemre ami azt súgalja,hogy ne higgyek neki vagy a szívemre ,hogy rögtön a nyakába ugorjak.
-Hiszek neked.-mondtam egyhangúan,mire Hazza nem hitt a fülének.
Szerintem már megszokta ,hogy mindig könyörögnie kell meg minden.
-De remélem megérted ,hogy most beszélni akarok Megivel.-folytattam.
-Persze .-mondta mosolyogva,majd megölelt és megpuszilt.
Átmentem a szobába ahol az a bizonyos barátnőm várt.
-Figyelj szeretném tudni mi ez az egész.?És nem kérek semmi félre mellébeszélést .Mert tudom ,hogy te kezdted ezt az egészet és nem Harry.-komolyan próbáltam mondani,de nem hiszem ,hogy sikerült.
-Minek beszéljek félre,minden úgy történt a hogy történt .És ha mondjuk nem lépsz be már talán más is történt volna.-mondta gúnyos mosollyal.
Azt hittem neki megyek abban a pillanatban,de aztán meggondoltam magam hiszen egy ilyenért azért nem éri meg.
-Miért tetted.? Azt hittem ,hogy a barátnőm vagy .-kérdeztem kissé szomorkásan.
-A barátnőd.? Tudtad ,hogy tetszik Westley de mégis összejöttél vele..Ez az igaz barátság?!-flegmán kérdezte.
Valahogy kicsit megsajnáltam,de én mielőtt összejöttem volna vele ő biztatott.
Ezért nem is válaszoltam csak elküldtem.
-Kérlek menj el most .!-kértem meg ,mire felállt és kisétált az ajtón.

HARRY:
Pár nappal később mikor már ez az egész ügy kezdett tisztázódni az egyik haveromat vártam aki messze lakik ,de most meglátogat engem pár napra vagy hétre.
-Hello,öcskös.!-köszöntött majd megölelt.
-Alig várom,hogy bemutassam Gracet,hidd el kedvelni fogod.
Eddig nem igazán tetszettek neki a barátnőim de remélem kost ez másképp lesz.
-Grac gyere már le.!-ordibáltam fel hozzá.
-Mindjárt Harold csak gyors elkészülök.-jött a válasz fentről.
-Tudod én mostanában csak egy lányra tudok gondolni,a reptér előtt futottam vele össze,de én hülye a számát nem kértem el mert sietett meg...-folytatta volna azonban lelépett Grace.
-Na sziasztok.Mi nem ismerjük egymást.?Benjamin ugye.?-kérdezett rá Benjire Grac.
-Omg.-suttogta Ben .
-Vagyis igen örülük,hogy újra találkozunk,ugye tudod ,hogy most tartozol nekem.
-Igen Benjamin tudom.-mosolygott rá Grac.
Kissé ledöbbentem ,hogy ismerik egymást.Meg azon is,hogy Ben hagyja ,hogy Benjaminnak nevezzék..Úgy nézett ki minta bejönne neki Grac ,de hát a legjobb barátom és ismerem és ő ilyet soha nem tenne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése