2012. szeptember 17., hétfő

10.rész-CSAK barátok

GRÉSZI:
Mióta Londonban vagyok  nincs időm nagyon haza telefonálgatni ,és még itt naplót sem tudok írni annyi minden történik...Gondoltam előveszem a laptopomat és megnézem hátha írt valaki.Amint beléptem rengeteg üzi,értesítés stb... várt.Mondjuk Lucy leveleit egy fél óráig olvastam de visszaírni nem volt időm ,mert megcsörrent a telefonom.Eleanor volt az, és megbeszéltük ,hogy elmegyünk egy kicsit nézelődni,vásárolgatni..
-Mész valahova .? -érdeklődött Hazza.
-Ahha,Eleanorral kicsit körbe nézünk.:) De majd sietek vissza,oksii.? :3
-Jó,addig valahogy megleszek -sóhajtott fel
-18 évig kibírtad nélkülem,de most 2 órát nem bírsz .? -nevetgéltem
-De akkor még nem ismertelek .-ilyenkor jutott eszembe,hogy most csak kb.2 óra de majd ha vége a nyárnak ...
Mikor pedig menni akartam magához rántott és szorosan átölelt . :))
Mikor már kimentem  a házból,eszembe jutott ,hogy fent hagytam valamit a mosdóban ,ezért visszamentem,ahol Harry és Liam beszélgetett.
-Sziasztok .!
-Ó,jó ,hogy jössz , este úgy készülj ,hogy elmegyünk táncolni ,persze csak ha akarsz .? -mondta Harry
-Persze ,hogy akarok :DD-de most megyek is ,csak a fülesemért jöttem vissza :)
-Mert az mindig nálad van ,úgye .? xdd
-Igeeen ,és köszönd is meg neki,amúgy nem ismertél volna meg :3 na ,sziasztok,megyek mert Eleanor már vár ;)
Eleanor segítéségével vettem egy nagyon cuki ruhát estére .(lila ,miniruha,pánt nélkül egy fekete magassarkúval és boleróval)
-Szerinted így mehetek .?-mentem le Hazzához
-Persze ,káprázatos :)

HARRY:
Mivel nem szerettem volna tönkre tenni Grace estélyét ezért próbáltam beolvadni ,hogy senki se kérjen autógrammot stb..Ez azonban nem igazán sikerült az elején.Bent a diszkó azonban tele volt ,szerencsére.
-Elmegyek hozok valami italt ,jó.?-mondtam Gracnek . :3
-Persze,addig itt maradok,hogy majd megtalál :)
Mikor visszamentem azt láttam ,hogy Grace beszél egy sráccal ,ezért nem tudtam mit csinálni odamentem.

GRACE:
Mikor vártam Harryt ,azt éreztem ,hogy valaki megfogta a vállam,ezért hátranéztem.Mikor megláttam ki az,nem hittem a szememnek.Westley volt az, a volt barátom.:/
-Szia,te hitt .? -kérdeztem ,óriási szemekkel bámulva rá .
-Szia,úgyan ezt akartam..
Mikor különváltunk közös megbeszélés volt ,mivel ő is az a focimániás srác volt,akinek nem igazán volt ideje rám.De mégis nagyon sokat sírtam utána,és kb.4  hónapja nem is láttam,mivel kerültem.
Nagyon jól elbeszélgettünk.Mikor megjelent Harry bemutattam,vagyis azt nem mondtam el ,hogy jártunk...
-Grace jössz táncolni ?Persze ,csak ha Haroldnak nem baj-kérdezte Westley
Harryre néztem.
-Nem dehogyis nyugodtan menj.-mondta szomorkásan.

HARRY:
-Gyors elmegyek a mosdóba- mondta Grac rám és az a Westley gyerekre nézve.
-Azért jó ,hogy Grace kissé eltudott felejteni a te vállaidon-mondta gúnyosan
Mire kissé meglöktem,ami verekedésbe ,végződött.
-Fejezzétek már be .!-ordíbálta el magát Grace a mosdóból visszatérve
A biztonsági őrök azonban kiraktak minket...
-Szerintem most én megyek,Grace remélem beszélünk majd ,szia .-mondta Westley
-Normális vagy .? -mondta rám nézve ,dühösen Grace
-Igeen ,dee Westley....
-Őt ne keverd bele ,,.
-De esetleg azt nem mondtad ,hogy az exed.-mondtam
-Ja ,már értem ,tudod elegem van a féltékenységedből.-és még mindig avval a tekintettel,.
-Nem tehetek róla .-próbáltam mentegetőzni.
Majd visszamentünk egy taxival a villához ,ameddig Grace hozzám se szólt.:/
-Figyelj szerintem ezt meg kéne beszélnünk -hoztam fel.
-Szerintem is .-mondta Grace röviden,majd kimentünk az erkélyre,ahol folytatta.:
Talán kicsit ,tényleg kerestem benned,Westleyt .És ezért is túl korán jöttünk össze.-Szerintem legyünk CSAK barátok-mondta .-és nem láttam rajta ,semmi olyat ,hogy ez nem igaz
-Ha így akarod ,legyen.De szeretném ha barátilag is ,de a házba maradj míg Leila nem jön haza.
-Rendben ,ebbe esetleg beleegyezek ,ha nem zavarok.

GRACE:
Próbáltam,ehitetni Harryvel,hogy Wastleyt szeretem de ez nem igaz.Csak szeretném megtartani a régi életemet amibe Hazza nem tartozott bele máshogy, csak barátként.Fura volt ,hogy az éjszakát a vendégszobában töltötte.Úgy látszik vége van az álmomnak .:/





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése