2012. szeptember 22., szombat

19.rész

GRACE:
Londonban,vagyok istenem és ennyi idő alatt még el se mentem normálisan shopingolni egy kicsit.Pedig azt azt aztán szeretek.
-Hazza ,ma én elmegyek kicsit vásárolgatni :)
-Eleanorral.?
-Nem ,egyedül :)))
-Akkor ha nem baj elkísérlek.Utána pedig el kell mennünk a srácokkal egy riportra a tévébe .
-Rendben de akkor siess ám..:)
-Na akkor megyek is belövöm a séróm.:3

HARRY:
Már épp a fürdőszobába tartottam,mikor eszembe jutott ,hogy a fésűmet a szobába hagytam.Mikor beléptem azt láttam ,hogy Grac gyógyszereket szed be .Lehet ,hogy míg én a sérómat lövöm be ő addig magát lövi be?!
-Nem lehet ,hogy drogozik.-motyogtam magamban.
Bár akkor meg lenne magyarázva miért olyan hiperaktív.Majd hátra léptem 2 lépést és bekopogtam.
Erre ő idegesen bedobta a gyógyszereket a fiókjába .:
-Őő jöhetsz .-majd rám nézett.
1 óra múlva el is indultunk.Egy egész boltnyi ruhatárat bevásároltunk,majd beültünk pizzázni.Úgy éreztem nem ez a legjobb alkalom ,hogy rákérdezzek a dologra.
-Bemegyünk abba a kis butikba még.?
-Persze,ahova csak akarsz.-mosolyogtam hozzá.
Kiválasztott egy nagyon dögös rövid pink szoknyát amit fel is próbált.
-Szerinted milyen .?-érdeklődött a próbafülkéből kijöve.
-Remekül áll,de legszívesebben inkább lehúznám .
-Harold.!-förmedt rám .
A nevetést most sem kerültük el.

GRACE:
Mikor hazaértünk ,Harryéknek rögtön indulnia kellett .Ezért leültem a fotelbe és vártam ,hogy a tévébe nézhessem őket popcornal a kezemben.
Mikor Hazzát a barátnőjéről ,szóval  rólam kérdezték éreztem rajta ,hogy valamiért ideges.
De mégis olyan kedvesen és cukin válaszolt a tévébe,legszívesebb oda futottam volna hozzá.Vagyis neki a tévének,de nem akartam ,hogy kitörjön .
 Hamar visszaértek.
-Nagyon ügyik voltatok.-majd mindjájukat végig öleltem.
-Grac kicsit majd beszélhetnénk.?-kérdezte Harry kissé halkan.
-Persze,de miért valami baj van ?!
Mikor már csak ketten voltunk a szobába bele is kezdett.
-Nem tudom,hogy kérdezzem meg de muszáj..Drogozol?!Tudnom kell.-mondta rám nézve ijedt szemekkel.
-Harry,te honnan veszed ezt a hülyeséget?!-már majdnem el röhögtem magam ezen a dolgon.
-Láttam,hogy reggel gyógyszereket szedtél be...
-Minden nap be kell szednem őket ,tartós beteg vagyok.Nem akartam,hogy tudd és egész végig aggódj értem.De talán el kellett volna mondanom.Nem gondoltam,hogy fontos lenne.
-Nekem minden fontos ami rólad szól .:)-látszott rajta ,hogy örül.
-Most pedig szeretnék adni neked valamit.-folytatta Hazza.
Majd le térdelt elém.Megijedtem,mert tisztára olyan volt mintha a kezemet akarta volna megkérni.xd
-Bocsii Harry de én még ehhez túl fiatal vagyok.-mondtam rémülten.
-Ja,hogy te azt hitted hogy...más akarok adni,nyugi kis butusom.
Majd átadott egy középen eltört szív alakú nyakláncot .Az enyémre azt volt vésve,Harry az övébe pedig Grace és egy közös kép ,mivel kinyithatós nyaklánc volt.
-Harry ,ez csodálatos,egy örök emlék..-megöleltem.
Ő is felrakta meg én is ,majd csináltunk így egy közös képet amit fel tett twiterre.
-Holnap eljössz velünk a dedikálásra.?
-Szíves örömmel mennék.
Majd az ölébe ültem és farkasszemet néztünk.
-Aki előbb pislog megpuszilja a másikat.-okés.?-tette fel a kérdést.
-Rendben ,de én ilyenkor mindig vesztek.-mondtam szomorúan kutyaszemekkel.
Majd direkt pislantott.
-Csaltál.!-ordibáltam rá.Ő pedig megcsókolt és ölébe felvitt a szobába ahol megnéztünk egy filmet ,aminek a végén szerintem elaludtam ..Mivel nem emlékszem volna,hogy volt más is.Végülis a mai nap is egy csodás nap volt ,pár kisebb félreértéssel ellátva...De hát itt van a jelmondatom: Minden jó ha a vége jó :) :**

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése