2012. szeptember 23., vasárnap

21.rész-Ajándék

HARRY:
Mikor felkeltem azt vettem észre,hogy Grace engem néz.
-Na most már 4 dolog van amit külsőleg imádok benned.-mondta.
-Na és mik azok.?-kérdeztem érdeklődve.
-A hajad, szemed,a tetkód ja és a szád.:)-Majd durcásan néztem rá.
-Csak ezek?
-Nem az 5. az pedig te vagy..:3-mondta mosolyogva.
Megakartam csókolni erre ,de Niallék megzavartak.
-Szerintem most megyek készülődni ,mert este megyek haza....Nyugodtan beszéljetek addig.-majd kiviharzott a szobából Grac.
-Na ,meg van már a remek ajándék.?-kérdezte Niall.
-Most ,hogy mondod igen,szóval sietek is elhozni.Mond meg Gracnek ,hogy sietek haza.-majd már az ajtó felé tartottam
-Harry,azért felöltözni nem kéne .?.-ordibálta utánam.Majd elröhögte magát.
-Upssz.tényleg .
-Harold de tényleg nagyon szerelmes lehetsz ha már az általad imádott magadra se adsz..xdd
5 perc alatt elkészültem és indulni kezdtem ,de gyors még megmondtam Grének.
-Most el kell mennem valamiért,de sietek :*-megpusziltam,és a válaszát meg se vártam.

GRACE:
-Niall hova ment Hazza.?-kérdeztem.
-Valami ajándékot hoz ,vagy mi.-mondta szomorkásan.
-Nyugodj meg Lucy hamarosan visszajön ,.Rendben.?Na gyere ide.-majd megöleltem.
Mióta elment Lucy elég jóba lettünk,mivel közös bennünk,hogy hiányzik Lu.
Kb.2 óra múlva megérkezett Hazza egy nagy dobozzal.
-Harry ,mi van abba a dobozba?!-kérdeztem rá értetlenül.
-Ajándék .-Majd kivett a dobozból egy cicát.
-Harold,mit keres itt egy macska?!-ordibáltam rá.
-Gondoltam,mivel szereted az állatodat,lesz egy közös is kettőnknek,talán nem tetszik.?-nézett rám szomorúan.
Nem tudtam válaszolni ,hanem lementem a konyhába..
-Most mi baj?!Nem értem.-jött utánam a cicussal.
-Az ,hogy már csak 2 hónap és hazamegyek végleg.És már egyre több mindenki köt ide.Most meg ezt a macskát is megszeretem utána pedig hónapokig fogok sírni utána meg utánatok....
-Nézz már rá....-Majd a szemem elé rakta.
-Azért az arcomba ne nyomd .De tényleg nagyon cuki.
Fekete-fehér kismacska,.Lehetett talán pár hetes.
-Mi legyen a neve.?
-Legyen Mia..:)-mondtam mosolyogva.
-Legyen.Mia Styles Horras és én vagyok az apukája te meg az anyucija.
-Azért nem gondoltam volna,hogy 16 évesen már anya leszek.-majd nevetésbe kezdtünk.
-Nem tudsz itt aludni ma még.?-kérdezte bociszemekkel.
-Nem tudom.Leila hétvégére se akart már elengedni.
-De most csak megérti ,hogy egy közös gyermek szüleinek együtt kell vele lenni..
Majd felhívtam Leilát.
-Na,minek röhögsz annyira.?
-Felhívtam Leilát,és arra a szóra hogy van egy gyerekem majdnem sokkot kapott.Magyarázhattam neki ,hogy csak egy macska.De azt mondta maradhatok ma még,de holnap már nem .Úgyhogy ha a gyerekeddel és velem akarsz aludni egy ideig velünk kell költöznöd.
-Örömmel költözöm..
Majd lefektettem Miát,és valahonnan szereztünk neki egy tejes cumisüveget.
-Ti amúgy azt hittem külön laktok már ,nem?!-kérdeztem.
-Igen,de nyárra általában egy időre beköltözünk a közös házba.És hát most úgy terveztük ,hogy maradunk egy nyárra.
-Az remek :)
Mia felébredt ezért ringatni kellett..
Nagyon hamar elment ez a nap.Este Miát az ágy közepére tettük,mi meg mellé feküdtünk .Most már van egy közös kiscicánk ,akit már rögtön megszerettem.Életem legkedvesebb ajándéka.:)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése