2012. szeptember 19., szerda

14.rész-Ezt nem hiszem el :(

GRACE:
Lucy állt ott az ajtóba ,teljesen megázva .(Sajnos Londonban sokat esik az eső.)
Gyors behívtam majd átöleltem.
-Annyira hiányoztál <3 -mondtam neki kicsit könnyezve.
-Te is nekem :)
-Majd nagyon sokat kell mesélnem :)
-Naa ,azt elhiszem de részletesen ám ;)
-Jajj,el is felejtettelek bemutatni.Ő Lucy a legjobb barátnőm.Lucy te meg ugye már ismered a srácokat..

LUCY:
Mikor Grace behívott a házba el is felejtettem miért jöttem,csak Louisra tudtam nézni.
Aki épp egy répát csámcsogott..
De sajnos elfelejteni nem lehetett miért jöttem,csak próbáltam még egy ideig terelni róla a szót Grac miatt.
-Te figyelj Grace Louis tudod még együtt van Eleanorral.?próbáltam ráterelni a témát.
-Már értem.Igen Lucy és nagyon cukik együtt ,úgy ,hogy inkább ne is próbálkozzál szerintem :)
-Rendben :////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

HARRY:
-Észrevetted ,hogy Niall odavan Lucyért ?!-kérdeztem suttogva Gractől.
-Komoly.?Nem vettem észre.Csak egy a baj Lucy pedig Louisért van oda...
-Majd valahogy megoldjuk ,oké.?
-Igenis kapitány.!-majd kezét tisztelgéshez tette.
-Szerintem nekünk most mennünk kéne Lucyval Leilához.
-Nem maradtok itt .?:o-kérdeztem ledöbbenve.
-Grace mielőtt elmennénk valamit mondanom kell ,végülis amiért jöttem ,azt. -vágott közbe Lucy
-Most elmegyek ,addig nyugodtan beszéljetek.

GRACE:
-Mi az Lucy nagyon komolynak tűnsz.-mondtam idegesen.
-Nem is húzom az időt ,kimondom kereken :Westley balesetet szenvedett.
-Mi-mi hiszen pár napja még találkoztam vele ,és nem volt semmi baja.Lucy mondd már el mi történt vele.:/
-Motorozott és nem tudom valahogy ütközött egy kocsival és kórházba került.Sajnálom Grace,kevés az esélye ,hogy túléli.
-De az nem lehet :'(-majd sírva lefutottam az emeletre onnan pedig ki a szakadó esőbe és villámlásba .Ahol ordibálásba kezdtem.

HARRY:
-Lucy mi történt Gracevel .? -kérdeztem megijedve.
-Szerintem kérdezd meg tőle te.
Majd gyors a kezembe vettem egy pulcsit és azt kivittem Gracnek.
-Jól vagy.?
10 percbe tellett kint a szakadó esőbe mire válaszolni tudott.
-Nem ,megöltem Westleyt.!
-Nem tudom mi az ,de biztos nem igaz,Gyere szépen be .
-Neeem,most hagyj békén-kiabált rám mint egy örült.-
Majd megfogtam a lábánál és bevittem a házba ott fel egy szobába.
-Tegyél már leeeeeeeeeeeeeeee.-ordibálta.
Felfelé megkérdtem Niallt hozzon fel egy teát és nyugtatót.
Kicsit lenyugodott tőlük,de még mindig zavaros volt és a tekintete azt sugalta ,hogy utálja magát.
-Most szépen meséld el mi történt .Rendben .? Csak szépen lassan nyugisan.
-Westley karambolozott,és ez az én hibám,mert ha őt választottam volna ,most nem haldokolna.-majd az ölembe rogyott és ott folytatta a sírást.Egy óráig nem szóltunk egymáshoz,mikor észrevettem,hogy elaludt,ezért szépen ráadtam a pizsijét a vendégszoba ágyába raktam és lefeküdtem mellé majd átöleltem.És reméltem másnapra megnyugszik és elhiszi ,hogy ez az egész nem az ő hibája...:/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése