2012. szeptember 24., hétfő

24.rész-Talán vége..

GRACE:
Reggel nagyon boldogan ébredtem,és már csak röhögni tudtam mikor a neten azt olvasgattam ,hogy Harry az xy-nal jött össze...Harryt nem találtam a hálószobában ,ezért lelkes keresgélésbe kezdtem.
Egy szobába találtam meg amit nem tudom miért de nem nagyon használnak a srácok..Gondoltam hátulról beosonok és meglepem ,de azt vettem észre ,hogy telefonál,ezért észrevétlenül megálltam az ajtóba.Nem sokat hallottam beszélgetésből ,de Hazza elég durván beszélt az illetővel,és mikor felém fordult,rögtön letette a telefont.
-Mióta állsz itt.?-kérdezte idegesen.
-Nem régóta.De kivel beszéltél?!
-A nővéremmel...
Kicsit furi volt,hogy így beszél a saját testvérével,de hát inkább hagytam.

HARRY:
Nem akartam mondani de Molly telefonált egy lány akivel egyszer randiztam semmit több,de ezt ő nem tudta felfogni és állandóan zaklat.
Most azonban volt valami fura a hangjában a telefonban ,mikor azt kérdte ,hogy 4-re menjek le a Golden Gatera.el gondolkoztam ,hogy menjek e el,végülis kíváncsi lettem ezért elindultam.
-Hova mész.?kérdezte Grace értetlenül.
-Picit el kell mennem egy próbára ,de hamarosan jövök haza.-nem szeretek hazudni Gracnek de muszáj volt.
-Lesz egy kis meglepetésem,arra készülj.
Régóta nem láttam Mollyt és mikor megláttam kicsit lesokkoltam.Mikor utoljára láttam egy eléggé szép lány volt.Most meg...
-Mit akarsz.?-siettem eléje .
-Ó hát szia Harry .-mondta majd megakart ölelni de eltaszítottam magamtól..
-Mond mit akarsz,vagy máris megyek.
-Rendben.Hagyd el azt a kölyköt ,vagy soha többé nem látod.-mondta ördögi kacajjal.
-Te örült vagy. -.-* -mondtam majd gyors elhajtottam a kocsival.
Kissé megrémisztett ,hogy mi lett Mollyból.És hát balszerencsémre hazafelé parkolásnál nekimentem a szomszéd kocsijának.
-Hát még ez is.
Mikor beléptem a házba nem találtam Gracet.Egy levelet azonban találtam ami így szólt.:
"Vega vagyok de a májvacukrot szeretem.Találj meg.!"
Egy kis grill szag után rájöttem ,hogy a kertbe van .
A tűz mellett ült.
-Na nem jössz ide.?-mondta
-Dehogyis nem .-majd megöleltem.
A sötétben grilleztünk + májvacukrot ettünk,amit Grac remekül csinál.
Valahogy próbáltam hidegen hagyni azt amit mondott Molly,de nem tudtam.És hát ha már ennyire megbolondult,ki tudja lehet képes kárt tenni Gracbe is .
-Hazza nagyon kedvellek.-tudom erre nekem azt kéne mondanom ,hogy én is de nem tehettem ezt.
-Szakítanunk kell. :/ -mondtam komoly képpel.
-Nem értelek.?
-Tudod én nem vagyok képes egy lánnyal hosszabb kapcsolatot kialakítani.Bocs.-majd felhúztam a vállam.
Ezt az egészet próbáltam sírás nélkül elmondani olyan tekintettel mintha igazat mondanék.
-Most ez komoly.?Igaz úgy látszik neked csak arra kell egy lány,hogy a címlapokra kerülj.Te voltál az a srác akiért annyit sírtam ,mint másért soha.De soha többet egy könny nem csordul ki a szememből miattad.Gyűlöllek.Tűnj el az életemből!!
Majd az összes ruhámat ott hagytam és beszálltam a kocsiba.
Tudtam,hogy az ő érdekébe tettem ezt az egészet,de már kezdtem saját magamat is meggyűlölni.

GRACE:
Valahogy nem tudtam gyűlölni Hazzát..Elgondolkoztam azon,hogy a ruháit a tűzbe vágom,de meggondoltam magam mikor kezembe vettem az egyik ingjét és az első találkozásunk jutott róla eszembe. :'(
Eldöntöttem ,hogy hívok egy taxit és elmegyek azokra a helyekre ahol találkoztunk és így hátha megtudom mit rontottam el.

HARRY:
Egész éjjel forgolodtam az ágyon és mikor elaludtam akkor is arra ébredtem fel,hogy az álmomba Grac miattam sír.Valahogy furcsa érzésem lett.Éjfél volt ,mikor valaki küldött egy üzit telón.
-Ki az ilyenkor?!  -.-
Mikor megnéztem Molly küldött egy fényképet Graceről .Nem tudtam mit csináljak.Hívjam a rendőröket?!Felöltöztem gyors de nem tudtam hova menjek megkeresni Gract.Majd jól megnéztem a képet.Ahol észrevettem egy óriási sütit.Rájöttem,hogy az a fénykép az előtt a cukrászda előtt készült ahol megismertem.Gyors bepattantam a kocsiba és hajtottam gázt.A közelébe lévő étteremnél leparkoltam és onnan futni kezdtem.

GRACE:
Oda jött hozzám egy lány ,nem ismertem.
-Elnézést,megkérdezhetném mennyi idő.?
-Pillanat,megnézem.
Mikor vettem elő a telefonomat hátulról megfogott és egy pisztoly a fejemhez tartott.
Nagyon megrémültem.
-Ezt azért,hogy elvetted tőlem Hazzát.!-mondta de valami örült beszéddel.
-Grace!!-hallottam messziről egy kiabálást,amit rögtön felismertem Harryé volt az.
-Ha közelebb jössz lelövöm .-mondta Molly Hazzának.
-Nyugodj meg Molly,nincs semmi baj szépen tedd le a pisztolyt.És gyere ide megölellek.-próbálta Harry nyájas beszéddel kicselezni.
Mikor sikerült neki ,Molly ledobta a pisztolyt és odafutott Harryhez amikor elkapták a rendőrök.
-Harry.-mondtam szipogva majd odafutottam hozzá megölelni.
-Sírd ki magad.
Szerintem még ő maga is könnyezett.
-Mit csinálnak vele.?-kérdeztem még mindig nagy rémülettel tiszta sápadtan.
-Elviszik egy elmegyógyintézetbe...Remélem megtudsz bocsátani.Nem tehettem mást ,mert szeretlek és nem akarom ,hogy bármi bajod legyen...
Gyors pár perc alatt kikérdeztek ,hogy mi történt.Majd békén hagytak mivel látták rajtam,hogy nagyon zaklatott vagyok, ezért ,majd másnap is be kell mennem.
Holly a kocsiból még odaordibált hozzánk : Szeretleeeeek Harry.!!!!
Tiszta bolond a csaj,de valahogy kezdtem megsajnálni.
-Harry a tűz.
-Újra Westleyre emlékeztél.?
-Neem,nem oltottam el a tűzet!!!
Lehető leghamarabb próbáltunk visszaérni,talán néhol átléptük a megengedett sebességet.
Szerencsére nem lett nagy tűz csak egy kicsike amit hamar el is oltottunk...
Hajnali 3-kor lepihentünk.Átöleltem Hazzát mivel szerettem volna így elaludni..
-Harry ugye most már minden rendben lesz és nem lesz több szörnyűség.?
-Nyugodj meg nem lesz,én megvédelek..
Megcsókolt ,majd szerencsére hamar eltudtam aludni..
Legyen már vége ennek az egész rémálomnak ...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése